Jumina5/6 07.04.2007 19:30:37 | |
---|
Noin kuukausi takaperin bussissa lippua ostaessani kuski kysyi, että aikuisten vai lasten lippu. Olen vähän vaille 30 v.:) Hehe sama homma. Vaikken mikään siloposki enää olekaan, niin kysyttiin taas muutama viikko sitten papereita ostaessa lidlistä röökiä. Ja ikää tule 30 tänä vuonna :/. Noh ihan mukavahan se näin päin on. Deep Blue Sheep. |
noir 08.04.2007 08:19:22 | |
---|
Joskus takavuosina kaupungilla vastaani tuli mies, joka työnsi muutaman vuoden ikäistä lasta rattaissa. Lapsi osoitti minua ja totesi: "Kato isi, rölli!" Tällöin päässäni oli vielä rastat. Samoihin aikoihin minä kuulemma näytin myös kukkaruukulta. Mikäli pitää rastoja poninhännällä, näyttää aivan ananakselta. I don't like my women aggressive - I like 'em violent Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Mysli 08.04.2007 23:48:44 (muokattu 08.04.2007 23:59:17) | |
---|
Koulussa joku tyttö kohensi mun itsetuntoa: "Vittu. Näytät kyllä ihme hiipparilta... Jos en yhtää tuntis sua ni kiertäisin kyl vitun kaukaa..." Hah, toine tuli viel mielee. Olin josain kaljottelemassa ja... "Vittu ooksä Jimi Pääkallo?!" "No vittu joo!" "Siistii!" Mut siis mä hei ihan huijasin vaa. Think twice before you speak and you`ll find everyone talking about something else. |
Rattata 09.04.2007 10:32:20 | |
---|
Viikonloppuna sanottiin että näytän 70-luvun Ozzylta. Olen kyllä eri mieltä. |
Mr. Juge 12.04.2007 13:02:27 | |
---|
Pari vuotta sitten kun oli vielä suht. pitkä letti, inhat viikset ja haivenparta nousin linja-autoon lukiopäivän päätyttyä. Sitten yksi kaveri, jonka olen tuntenut ala-asteelta lähtien kysyi linja-autoon jo ehättäneeltä veljeltä, että "kuka tuo tyttö on?". Nauratti. Samaa kategoriaa on sekin, että luokkatoverin ala-asteikäinen pikkusisko kommentoi että "onpas ruma tyttö". Lukioaikojen muistoja tämäkin. Samaa sarjaa jatkaa sekin, että pari vuotta sitten Ilosaarirockissa kun oltiin maistissa TikTakin keikalla niin velipoika katselee taakseen (olin siinä vähän takavasemmalla) että "onpas hyvännäköinen goottipimu". Mikäs siinä, olihan minulla pitkä musta tukka ja mustaksi värjätty leukapartakin, sekä micheliinit vyötäröllä (jotka Venomin paita tosin ansiokkaasti peitti). Samaten sukulaistyttö kommentoi kun kesällä kuljeskelin ilman paitaa että miksi sinä liikut tissit paljaana. Ei mikään ihme, jos sitä välillä tulee epävarmaksi omasta maskuulinisuudestaan... Apinaksikin olen kuullut itseäni sanottavan ja vieläpä monen monta kertaa. I'm not a prisoner, I'm a free man!!! |
Räkkipeli 12.04.2007 14:29:47 | |
---|
Pari vuotta sitten kun oli vielä suht. pitkä letti, inhat viikset ja haivenparta nousin linja-autoon lukiopäivän päätyttyä. Sitten yksi kaveri, jonka olen tuntenut ala-asteelta lähtien kysyi linja-autoon jo ehättäneeltä veljeltä, että "kuka tuo tyttö on?". Nauratti. Samaa kategoriaa on sekin, että luokkatoverin ala-asteikäinen pikkusisko kommentoi että "onpas ruma tyttö". Lukioaikojen muistoja tämäkin. Samaa sarjaa jatkaa sekin, että pari vuotta sitten Ilosaarirockissa kun oltiin maistissa TikTakin keikalla niin velipoika katselee taakseen (olin siinä vähän takavasemmalla) että "onpas hyvännäköinen goottipimu". Mikäs siinä, olihan minulla pitkä musta tukka ja mustaksi värjätty leukapartakin, sekä micheliinit vyötäröllä (jotka Venomin paita tosin ansiokkaasti peitti). Samaten sukulaistyttö kommentoi kun kesällä kuljeskelin ilman paitaa että miksi sinä liikut tissit paljaana. Ei mikään ihme, jos sitä välillä tulee epävarmaksi omasta maskuulinisuudestaan... Apinaksikin olen kuullut itseäni sanottavan ja vieläpä monen monta kertaa. Oletko ihan varma sukupuolestasi? =) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
lapio 12.04.2007 15:09:04 | |
---|
Juttelimme kaverini kanssa ruokajutuista niin hän totesi: "Ei helvetti, oon aina luullut, että oot kasvissyöjä, kun et harjaa hiuksiasi..." |
Räkkipeli 12.04.2007 15:45:07 | |
---|
Juttelimme kaverini kanssa ruokajutuista niin hän totesi: "Ei helvetti, oon aina luullut, että oot kasvissyöjä, kun et harjaa hiuksiasi..." Ahaaaaahahaha!! xD helvetin hyvä! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
plikk 12.04.2007 19:45:40 | |
---|
Ostin pitkän nahkatakin niin samassa lauseessa haukuttiin sekä hipiksi että natsiksi. |
aarghto 12.04.2007 23:59:59 | |
---|
Uniklubin jussi. Sen siitä saa kun menee Amadeukseen pipo päässä, saatana. juksasin |
JPQ 13.04.2007 01:21:20 | |
---|
Ostin pitkän nahkatakin niin samassa lauseessa haukuttiin sekä hipiksi että natsiksi. Että hipiksi tuollaista aika outoa. |
kumiorava_89 16.04.2007 19:39:39 | |
---|
Joskus tuli kaverilta viesti... "Olitsä tos bussis vai oliks se vaa joku keski-ikänen nainen" Atte Kumiorava varo imuketta |
saha 17.04.2007 01:55:05 | |
---|
Taisi tuossa tänään eräs asiakas kassalla koittaa vittuilla. Semmonen vanha ämmä naama norsunvitulla sano "näytät niin tytöltä, etten ollu pojaksi uskoa". Ei siinä, nauratti lähinnä ajatus mun näkösestä naisesta. |
Adonis 23.04.2007 18:50:24 | |
---|
Jo kaksi (2) kertaan on sanottu Hevi-Ariksi. Ekalla kerralla olin vähän että mitävittua kuka Ari ja mikä valuutta. En siis omista televisiota enkä ilmeisesti ole katsonut idolssia. Seuraavalle avaudun kyllä jotenkin. Itellä vielä tummat hiukset. Ihan vihaks pistää. I shave my ass with a battle axe. |
Da Make 25.04.2007 11:58:43 | |
---|
"Jätkät, ei vittu jätkät. Teidät pitäis läpsiä hereille." |
KurtCobain 25.04.2007 20:16:36 | |
---|
Tää ei oo kommentti mun kaikki kaverit sanoo et näyän pelleltä ku ei oo hiukset pörröllä :D tai nyt muistankin, kun oli hiuslakat loppu nii menin kouluun nii kaveri tokas: säähän oot kun uitettu koira :D "Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin. |
saastara 25.04.2007 22:24:26 (muokattu 27.04.2007 16:30:03) | |
---|
Eräällä keikalla tuli tuttuni äiti, aikanaisia hän jo, kyselemään kaveriltani, että "kukas tuo seksikäs tummiin pukeutunut nuori kitaristi tuolla lavalla on?".. Niin. .. ... .. minähän se. :( Eräänä kertana alkoi myös silloisen tyttöystäväni työnantaja työpaikan pikkujouluissa jakamaan mielipiteitään minusta. Hän, vanhempi nainen myös, katseli minua kovin arvioivan haltioituneen ja kyseli käheällä raspitupakkaäänellään viereiseltään naishenkilöltä, että "Kuinkas sä saat näppis pidettyä erossa tosta Bennistä, on se semmoinen namupala".. Ja arvatkaas kuka se viereinen henkilö oli..? Ei, ei tyttöystäväni, vaan hänen äitinsä. Kiusallisia tilanteita totta tosiaan.. :p Lisää middleä. |
Kylyma 26.04.2007 18:13:33 | |
---|
saastara se on vanhojen makuun |
Maraaa 27.04.2007 20:03:11 (muokattu 27.04.2007 20:03:26) | |
---|
Kävelin samaa tahtia tuntemattoman tytön takana, jolla oli läpät korvilla. Vastaan käveli ilmeisesti tytölle tuttu pikkupentu joka heti huusi: "onks toi sun veli?". Tyttö kääntyi säikähti ja huusi heti: "Ei onneksi!". Ei yhtään hymyilyttänyt... "A good idol is someone who's name is Tony Iommi"
http://muusikoiden.net/huoneet/anomus.php?id=249 |
S3k7u 03.05.2007 09:23:00 | |
---|
Ei varsinaisesti kommentti: Olin Pasilan steissillä odottamassa että pari kaveriani tulisi sinne. Istuuduin keskellä sijaitsevaan penkkiin, sitten vähän ajan päästä sieltä tuli mies. Luultavasti huonon suunnan edustaja, you know. Tuli kysymään multa, sitten että onko tupakkaa heittää? Sanoin tietenkin ei koska olen vasta 15v. mutta jälkeenpäin olen miettinyt että ehkä mä näytän sen verran erilaiselta että mä voisin hyvinkin vetää kaiken maailman tavaraa... Antaa ihmisen luulla ;) |