Kirk_Hammett 18.07.2009 18:21:07 | |
---|
You know it's sad but true... |
Walker 24.07.2009 19:17:39 | |
---|
Myin jonkinaikaa sitten kännipäissäni hienon AC/DC lippikseni, syytä en voi vieläkään tietää. Olin vähän aikaa ilman päähinettä mutta en enää kehdannut näyttäytyä tällä letillä julkisilla mestoilla joten kävin ostamassa mustan army-liipiksen ja lätkäisin siihen Slayer-hihamerkin kiinni. Ei skulaa ni ei skulaa. |
ankkiz 24.07.2009 23:49:36 | |
---|
Gaspar: Löysin kirpparilta vihreän villakangashatun, joka on tyyliltään samanlainen kuin karhu-herra Baddingtonilla: http://kurikka.fi/koulut/kirjasto/L … ut/l_ystav_tiedostot/paddington.gif Väri ei täsmää, mutta malli kyllä. Hienointa on se, että minulla on tuollainen sininen takkikin, kuten kuvassa. Aika urpoa, että tyylillinen esikuvani on piirroshahmo. Tai no toisaalta. Kapteeni Haddockin takin ja merikapteeninlätsän voisin kyllä itselleni haluta. Pistähhän kuvaa jakoon, en ihan heti osaa kuvitella noita vaatteita ihmisen päällä. Siis, ihan aidosti mielenkiinnosta, ei vittuilua tai muutakaan kuittailua. Kuuntele möhlö! www.mikseri.net/lampas |
KiipparistiKotkasta 25.07.2009 14:23:34 | |
---|
Miten ihmeessä kukaa edes jaksaa käyttää hattua/pipoa/patalappua yms??? Itellä ei ikinä - siihenhä läkähtyis viidessä minuutissa. Tästäkin syystä ihana liikunnanopettajani on ... krhm... maininnut minulle muutaman kerran. Kohteliaasti tietty. Kai. Ruma mutta musikaalinen |
kingnothing 15.08.2009 12:13:02 | |
---|
Hei, mistä löytyisi tarpeeksi isoja verkkoperälippiksiä? Stuntmanilta vuosi sitten ostamani oli vaan auttamattomasti liian pieni. Ja mielellään ihan perusmalli, en tarvi mitään logoja. Tai jos on niin semmonen suht neutraali ois jees. Hitto kun ei enää Truckfightersin keikalla myyty niitä härskejä punasia ja vihreitä logollisia. Jostain verkkokaupasta varmaan löytyisikin mutta vähän typerältä tuntuu tilailla Saksasta yhtä lippistä ilman että tietää onko se edes sopivan kokoinen. www.myspace.com/janesawband |
Nunez 16.08.2009 19:01:23 | |
---|
ite pidän päässä sinistä Winnipeg Jets-lätsää, jonka kirpparilta löysin. "Avaruus on ääretön ja minä olen kännissä." - Veksu |
Ville.K 16.09.2009 02:21:52 (muokattu 16.09.2009 02:22:27) | |
---|
Lippis AINA.. Ennen Markun Musiikin mainoslätsiä, nyt Eläkeläiset -porolippis. Sisällä&ulkona, satoi tai paistoi. Nyt suunnitelmissa toteuttaa pitkäaikainen haave ja ostaa Stetsoni. Saa nähdä mitä siitäkin tulee :D "No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv |
Suoviitta 18.09.2009 09:54:14 | |
---|
En ole yleensä käyttänyt päähineitä ennen pakkasia, pari viikkoa sitten tosin löysin talon vintiltä papan vanhan hatun, jota voisi alkaa käyttää. Pakkasten aikaan taas olen käyttänyt milloin minkäkin laista pipoa, viime talvena oli käytössä neulottu, vähän baskerimallinen violetti luomus. Täksi talveksi olis tarkoitus virkkailla vähän samantyyppinen pipo (oranssi tällä kertaa) itse. Mikäli taidot riittävät siis, mutta kokeilla ainakin täytyy. Syövät syövät syövät. |
dainosaur 28.09.2009 20:58:47 | |
---|
ei tyhjä lato kattoa kaipaa dino |
Credence 01.10.2009 11:22:37 | |
---|
Tollane musta ja äärimmäisen mukava kevyt pipo löytyy, tuli aikoinaan mukana kun jotain talvitakkia ostin. /(off)topic
" Mönkii takaisin sillan alle" |
TommiW. 06.10.2009 12:43:01 | |
---|
Mistä löytäisi noita täälläkin mainittuja grunge-myssyjä? Siis sellaisen kortsupipon ja rastafaripipon välimuoto? "olihan siinä kyllä semmoista herkkyyttä ja hieno sävellys sinällään, mutta ei menty sävellyksen ehdoilla vaan takki auki taas ja muna kädessä." -Tauranen |
Thet 06.10.2009 23:58:51 | |
---|
"After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie |
vantage 08.10.2009 13:45:36 | |
---|
Nyt on sen verran hehkutettava, että eilen ostin (jostain syystä hoo ämmältä) uuden harmaan pipon. Nyt kelpaa ja toukokuussa sit lähtee ehkä päästä pois jo :)) Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia? |
stokstoks 09.10.2009 09:39:00 | |
---|
http://img98.imageshack.us/img98/6665/img3426t.jpg |
jakle- 10.10.2009 21:36:10 | |
---|
Itselläni on hyvin rakas suhde päähineisiin erityisesti pipoihin. Virkkaan itse kaikki piponi ja niitä on aika monta mutta pää osin käytän muutamaa suosikkiani.Teen pipot itse koska se on hauskaa ja normaalit pipot ei oikeen mahu päähän takkujen (rastojen) takia. Pidän pipoa vaikka ei oikeesti olis vielä edes kylmä. pipot on sairaan mukavia ja ne kuvaa ihmistä tosi hyvin kuten kaikki päähineet. get up, stand up |
Påskägg 20.10.2009 22:30:15 | |
---|
-30 kun on pakkasta niin kommandopipo on hyvä, saa sen rullattua normaaliksikin tarpeen vaatiessa. RETRIBUTION! |
longinus 01.11.2009 02:32:55 | |
---|
En yleensä pidä päähineitä, mutta aina sillointällöin laitan hetken mielijohteesta päähäni hetken mielijohteesta ostetun mustan baskerin, se on ihan kiva. Koko ajatus baskerin ostamisesta lähti kaveripiirin sisällä velloneesta vitsistä mutta kun olin sen oikeasti ostanut aloin pitämään sitä, ja pitämään siitä. |
Sam Hotman 07.11.2009 13:55:47 | |
---|
''rockilla saa pillua ja hevillä karvasia äijiä moshaamaan lavan eteen''- hibernance |
Zelite 08.11.2009 19:33:59 | |
---|
Tyttöystävä löysi muorinsa vintiltä jonku ikivanhan mustan luonnonsuojelijavillapipon. Sitä nyt on tullu pidettyä vähän aikaa. On hieno. |
Hevitytteli 10.11.2009 21:41:36 | |
---|
Omissa kuvissani näkyy rakas piponi. Etsin kauan tuon tyylistä ja vihdoin vuosi sitten löysin. En vaihda enää koskaan muuhun pipoon. =) Jos luulet olevasi liian pieni vaikuttamaan asioihin, yritä nukkua suljetussa huoneessa, jossa on moskiitto. |