saara. 12.04.2006 06:42:51 (muokattu 12.04.2006 06:44:47) | |
---|
Rupesin tässä miettimää että kun ite käytän musamakuuni sopivia vaatteita eli mustaa ja niittejä ja tämmöstä, mutta tunnen yhen tyypin joka kuuntelee heviä ja pukeutuu pinkkiin?! Musta se tuntuu vaan niin hassulta että ku tää tyyppi on vannoutunut Slipknot-fani ja käyttää pinkkejä vaatteita.. Mitä mieltä te muut ootte asiasta? yleisesti ottaen minunkin mielestä pinkkiin pukeutuminen on ihan hassua, vallankin jos koko kostyymi on samaa väriä. myös slipknotin kuunteleminen vaikuttaa huvittavalta, eli kyllä se tuntemasi tyyppi taitaa olla melko kuoliaaksinaurattaja. oikeasti olen sitä mieltä, että musamakuun "sopivien" vaatteiden etsiminen ja pukeminen on mukava ilmiö, joka tullee vastaan suurimmalle osalle länsimaisesta nuorisosta tuossa kymmenen ikävuoden jälkeen. on tärkeätä tuntea kuuluvansa tiettyyn porukkaan, oli ne sitten hevareita tahi vat eva. mutta, eikai musiikimaun ole p a k k o määrätä pukeutumistyyliä? entä jos joku sattuisi kuuntelemaan useamman, pukeutumiskoodeiltaan erilaisen, genren orkestereita (oletko tällaista ilmiötä huomannut lähipiirissäsi?). jos kuvitteellinen esimerkkihenkilö vaikka kuuntelee esimerkkipäivänä kasariheviä, kantria ja klasaria, pukeeko hän aamulla työmatkalle revittyhihaisen farkkuliivin bändilogo selässä, stetsonin, buutsit ja mustan puvun? entäpä sitten kun esimerkkihenkilö menee työmaalleen? törkeästi yleistäen väitän että useimmat (varsinkin asiakaspalvelu)duunit vaativat jonkinnäköisen pukeutumiskoodin (pitää ny suht ihmiseltä näyttää). vuohentappohevarin on siis pyyhittävä veret suupielistään, vaikka skene ei millään antas myöten, ainakin kasista neljään, jos hän sattuu työskentelemään pankkineitinä. (ainonii. eihän troo heavynisti tee töitä vaan metsästää eläviä vuohia hautuumaalta elannokseen ja nukkuu haudassa. tietty.) vastaus kysymykseen, ei hitossa pidä pukeutua musiikkimaun mukaisesti, mutta saa ja on suositeltavaakin. 'Innostuin näkemästäni tissistä, joten kävin katsomassa toiveikkaana kuvaasi. Nyt meni halut vuosikausiksi.' -noir |
hullu_ukko 12.04.2006 16:09:54 | |
---|
mutta saa ja on suositeltavaakin. Eikös suositeltavaa ole pukeutua niinku haluaa? itse käytän esim. camohousuja koska haluan enkä siks että olisin TR00 HEWYMEDALMÄN. ja bändipaitoja tulee kyllä pidettyä mutta vaatevarastossa on muitakin paitoja. Tuleepa tässä nähtyä sellaisiakin tapauksia joissa bändipaitoja pidetään HEWYMEDAL-uskottavuuden pönkittämiseksi. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
-HeavyMetal- 13.04.2006 17:33:04 (muokattu 13.04.2006 17:34:22) | |
---|
Rupesin tässä miettimää että kun ite käytän musamakuuni sopivia vaatteita eli mustaa ja niittejä ja tämmöstä, mutta tunnen yhen tyypin joka kuuntelee heviä ja pukeutuu pinkkiin?! Musta se tuntuu vaan niin hassulta että ku tää tyyppi on vannoutunut Slipknot-fani ja käyttää pinkkejä vaatteita.. Mitä mieltä te muut ootte asiasta? voi luoja jokainen pukeutuu tavallaan riippumatta siitä mitä musiikkia kuuntelee! vaikka kävelisi kadulla alasti voi kuunnella heviä, rockia, ihan mitä vaan.... mutta jos näette tuulipuvut niin musiikkimaku on 1000% varmuudella matti ja teppo ja muunta humppaa :D Mun pukeutumis tyyli tuli 3 vuotta ennen musiikkia miettikääpä sitä! |
dictatorsh*t 13.04.2006 17:37:59 | |
---|
mutta jos näette tuulipuvut niin musiikkimaku on 1000% varmuudella matti ja teppo ja muunta humppaa :D Tää ei kyllä ole totta. Mulla oli eilen tuulitakki päällä enkä kuuntele Mattia enkä Teppoa saatika muutakaan humppaa. |
sus 13.04.2006 18:08:41 | |
---|
Mun pukeutumis tyyli tuli 3 vuotta ennen musiikkia miettikääpä sitä! mitä helvettiä tää meinaa? Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Super-Jari 13.04.2006 18:11:24 | |
---|
mitä helvettiä tää meinaa? Kaveri alkoi pukeutumaan kolme vuotta ennen kuin aloitti musiikin kuuntelun. |
thrashmetallisti 13.04.2006 18:29:51 | |
---|
Kaveri alkoi pukeutumaan kolme vuotta ennen kuin aloitti musiikin kuuntelun. Musiikki pelasti hänet nudismilta. Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |
sus 13.04.2006 18:35:35 | |
---|
Musiikki pelasti hänet nudismilta. Ja nimenomaan HEWIMEDAL! JJEA! /;;/ Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
omerna 13.04.2006 19:35:29 | |
---|
lol, tietenkin pitää. ja se pinkki slipknot... megahbri! Living loving jesus is a woman. |
Bombsite-Boy 15.04.2006 20:03:25 | |
---|
Tiedän et postasin tänne jo mut silti: Kyl se on kivempaa pukeutua musamaun mukaan, ettei tuu väärikäsityksiä, oon ite Ramones fani joten mulla on mustat tennarit, musta nahkarotsi, tiukat farkut ja bändi paita rotsin alla (takki auki). |
Roitto 15.04.2006 21:59:26 | |
---|
yleisesti ottaen minunkin mielestä pinkkiin pukeutuminen on ihan hassua, vallankin jos koko kostyymi on samaa väriä. myös slipknotin kuunteleminen vaikuttaa huvittavalta, eli kyllä se tuntemasi tyyppi taitaa olla melko kuoliaaksinaurattaja. Mitäs vikaa slipknotissa on? Ihan näin mielenkiinnosta. Omasta mielestäni melko hyvää musiikkia, etenkin uusin levy. Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Blackrose 17.04.2006 14:04:17 | |
---|
1. mun mielestäni.... on se kyllä hyvä että edustaa jotain!!bändiä! kuten mä!mutta,kannattaa miettii ensin että mitä siitä kadulla seuraa.. :S YEAH!!!!!!!!!!! NOW ALL PLAY MUSIC |
hullu_ukko 17.04.2006 14:49:52 (muokattu 17.04.2006 14:50:46) | |
---|
1. mun mielestäni.... on se kyllä hyvä että edustaa jotain!!bändiä! Ja tämä perustuu mihin? E: ai siihen että pitää olla bändipaita että voi olla tr00? NO ANTEEKS!!!
salmivaara 17.04.2006 21:13:37 | |
---|
tr00? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
hullu_ukko 18.04.2006 15:34:59 | |
---|
tr00? aivan. NO ANTEEKS!!!
BMF 19.04.2006 02:43:14 | |
---|
Minä sonnustaudun tynnyriin ja kuuntelen Cannibal Corpsea. BAD MOTHER FUCKER |
Roitto 19.04.2006 11:34:09 | |
---|
Minä sonnustaudun tynnyriin ja kuuntelen Cannibal Corpsea. Jätkä on katu-uskottava, mutta et bändi uskottava. Jotta olisit tässä tapauksessa bändi uskottava, olisivat vaatteesi tehty ihmisen nahasta. Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
BMF 20.04.2006 00:23:46 | |
---|
Jätkä on katu-uskottava, mutta et bändi uskottava. Jotta olisit tässä tapauksessa bändi uskottava, olisivat vaatteesi tehty ihmisen nahasta. Pyh, keikallahan tietysti ollaan munasillaan. BAD MOTHER FUCKER |
Coldman 20.04.2006 16:03:52 | |
---|
Rupesin tässä miettimää että kun ite käytän musamakuuni sopivia vaatteita eli mustaa ja niittejä ja tämmöstä, mutta tunnen yhen tyypin joka kuuntelee heviä ja pukeutuu pinkkiin?! Musta se tuntuu vaan niin hassulta että ku tää tyyppi on vannoutunut Slipknot-fani ja käyttää pinkkejä vaatteita.. Mitä mieltä te muut ootte asiasta? No eiköhän ne kaikki saa itse päättää mihin pukeutuu. Itse ainakin pidän sellaisia vaatteita joista pidän ja jotka ovat mukavat päällä. Get Stoned ! |
Iscariah 22.04.2006 18:06:24 (muokattu 22.04.2006 18:10:15) | |
---|
Rupesin tässä miettimää että kun ite käytän musamakuuni sopivia vaatteita eli mustaa ja niittejä ja tämmöstä, mutta tunnen yhen tyypin joka kuuntelee heviä ja pukeutuu pinkkiin?! Musta se tuntuu vaan niin hassulta että ku tää tyyppi on vannoutunut Slipknot-fani ja käyttää pinkkejä vaatteita.. Mitä mieltä te muut ootte asiasta? itse asiassa ne niittirannekkeita käyttävät pikku'hewarit' on vielä typerämmän näkösiä kuin pinkkiin pukeutuvat hipit. sinullekkin kerron vinkkinä että niittirannekkeilla pröystäily ja oman itsensä väkisin esille tuonti (mikä tulee väkisinkin ensimmäisenä mieleen niittirannekkeista ja niiden käyttäjistä)ei ole hyvästä. sille nauraa lähinnä kaikki |