Aihe: Ponnarin käyttäjät (miehille)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
zodoff
16.10.2007 01:47:57 (muokattu 16.10.2007 01:59:11)
Tarttis jonkun naisen tänne joka laittais joka aamu tyylikkään nutturan mulle.

> Sehän on helppo tehä itekin, mutta sellanen letti ois vaikeempi.

Pitäähän sitä olla jokin hyvä syy naisen hankkimiselle.
Minen tosin tarvitse, koska saan nutturan laitettua omin kätösin ja olen riittävän kaunis yksinkin. Improvisoiden, lapset, improvisoiden. Tosin minulla on tasan kaksi tapaa tehdä nuttura, joista kumpikaan ei tule koskaan saamaan yleistä ymmärrystä.
Letin laitto on jotakin äärimmäisen turhauttavaa, mutta voi, niin palkitsevaa.

EDIT: (Retorisesti kysäisten, minkäköhän helkkarin vuoksi miekin kirjoittelen aamuyöllä tähän muusikonrenttujen tukkakeskusteluun.)
"Painu vittuun." - Veijo-Henrik Lappi
Kersu
17.12.2007 23:45:33

Lähes koko ajan pidän hiuksia kiinni. Jotenkin vaan rennomman tuntusta. Kotona aina auki. Sisko letittää hiukset jos sille on tarvetta.
Quru
19.12.2007 20:45:23
Pidän nykyään aina kiinni. Kun siihen tottuu niin ei osaa pitää enää auki.
Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät
Vic Rattlehead
23.12.2007 15:26:15 (muokattu 23.12.2007 15:28:09)
Kyllä pidän oikeestaan aina ponnaria, eikä siitä huomautella oikeen koskaan. Joskus Ylä-astella kun alotin pitämisen, niin tyypit enimmäkseen ihmetteli kuinka erinäkönen musta tuli(lue siistemmän näköinen), mutta ei siitä sen paremmin ole mitään haukkujakaan tullut.

Ja siitä naisten tykkäämisestä en sitten oo ihan varma, kai mä inasen enemmän oon huomiota saanu ponnari päässä kun ilman. Oon muutenkin nykyään enemmän sellasta herrasmieshevarityylistä kun jotain räkärokkaria, jos nyt siis olisi ihan pakko itseni johonkin luokitella.

Tuo ylempi kommentti muuten pitää paikkaansa. Nykyään kun avaan tukan niin tulee heti kauhean outo olo siitä "onko se nyt hyvin" ja mä en oikeasti vois vittuakaan välittää miten mun tukkani on. Kun on muutaman kerran pistänyt ponnarille, ei halua enää mitään muuta. ;)
What do you mean I aint kind? Just not your kind...
Germaniac
24.12.2007 00:53:41

En ole ikinä tykännyt käyttää ponnaria. Joskus sitä töissä on joutunut pitämään, ja inhottavaa kun sitä saa koko ajan olla korjailemassa, ja hiukset menee helpommin niskasta takkuun. Paljon rennompi fiilis on kun on hiukset auki.
Jermakki
24.12.2007 14:06:02
Miksi pitkä tukka, jos pitää ponnarilla :S

Eikös pitkä tukka ole parempi ihan auki ja kun kuulee hyvää musiikkia niin heti vaan mosh mosh niin että tukka lähtee. :D
Itte kasvatan vielä tukkaa, kohta olkapäihin asti.
Nidhöggr
24.12.2007 17:24:14 (muokattu 24.12.2007 17:24:29)
Eikös pitkä tukka ole parempi ihan auki ja kun kuulee hyvää musiikkia niin heti vaan mosh mosh niin että tukka lähtee. :D

Se vaan näyttää idioottimaiselta kun joku alkaa moshaamaan julkisella paikalla. Keikat ja festarit toki erikseen.
"Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS
Kolmonen
26.12.2007 10:30:22
en voi uskoa että kommentoin tähän ketjuun... :) tuli vaan mieleen että kannattaa muuten joskus jättää ponnari tekemättä, vaan sen takia että hiukset alkaa vähitellen kulua ja katkeilla siitä renkulan kohdalta, jos aina joka päivä vetää ponnarin ihan kireälle. Tukka kasvaa sitten vähän paremmin kun antaa hiusten hulmuta välillä vapaana - ja jos silloin tällöin joku leikkaa viis senttiä huonoja latvoja pois... Ja vielä: kannattaa joskus tehdä yöksi letti, siis palmikko, jos inhoaa sitä että tukka on suussa aamulla eikä halua laittaa ponnaria yöksi (painaa esim. niskaa). JA jos teet tämän palmikon illalla suihkusta tulleena tukka märkänä ja avaat letin aamulla niin voila, sulla on mahtavat kasarikiharat...
Nuttura: Hiukset kireälle ponnarille, sitten letistä kiinni, kieritä kierteelle, sitten pyöritä kierteinen letti takaraivolle ponnarinauhan ympärille ja survo muutamalla renkulalla kiinni ettei aukea. Olipa vaikea selittää.
sori kun kirjoitin, täähän oli miesten ketju - mutta kun siipalla on kunnon reuhka niin joutuu sitä joskus käsittelemään.... mutta ei sille mitään voi - pitkä tukka miehellä on ihana, sillähän se mies mut alunperinkin nalkkiin sai... ja tää on tosi juttu.
Torniojaws
30.12.2007 00:51:23

Ponnarilla ollut n. 6 kk. Ärsytti siinä vaiheessa kun ei aivan pysynyt ponnarilla ja sitten futista pelatessa se oli aina silmillä ja tarttui siihen hikiseen ihoon. No nyt on helpompaa. Omilla keikoilla ja suihkussa pidän auki, muuten yleensä kiinni. Kommentteja ei ole keneltäkään tullut.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
O.J.
16.04.2008 18:34:32
Slicked back-kampaus ja ponnari. Ehkä hieman italia-iskelmätyyli, mutta tällä letin pituudella ei oo muuta vaihtoehtoa :)
- Staring at a Parisian sex flick where the characters don't meet, the characters don't speak, and the characters are like mirrors facing mirrors: space always expanding.
south_of_heaven
17.04.2008 01:59:19
Se vaan näyttää idioottimaiselta kun joku alkaa moshaamaan julkisella paikalla.

Bloodbondin basisti. Ratikkapysäkillä. Yksin.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Jesmies
17.04.2008 10:15:25
Kyllä mulla on hiukset ponnarilla aikas suurimman osan ajasta. töissä varsinkin. Kaupungilla saatan pitää auki kun näyttää mielestäni paremmalta, ei myöskään tee hyvää hiuksille että ovat kokoajan sidottuina :) ei minulle mitään ponnarista kommentoitu kun semmosta aloin käyttää öö.. ehkä +3v sitten.
Se mikä ei tapa - sattuu vitusti.
Painajaismainen
18.04.2008 15:46:18
Tänään oli ensimmäistä kertaa hiukset kiinni koulussa. Kommentit olivat suurimmaksi osakseen positiivisia.
"Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta."
Kikolaa
18.04.2008 17:33:21
Pitäisin useammin, jos ponnarit eivät hukkuisi aina.
One O'Clock Jump
Wolfgang
19.04.2008 15:07:55

Se on hyvin ärsyttävää kun joutuu aina kasvattamaan uuen ponnarin hävinneen tilalle.

Ja sitten. En ole tätä aikaisemmin sanonut joten kokeillaan: I'll get my goat!

Eiku...
soulmates never die.
Virgin
19.04.2008 23:46:56
Muuten en pitäis,mut jossai harrastuksis pitee,esim. museorautatie.sit soittaes(rummut)menee suuhu ko tulee hiki,jote sillo joskus.näytän kyl iha hirveelt sillee.tai siis normaalisa hirveemmältä.
Baraka
21.04.2008 13:36:41
Muuten en pitäis,mut jossai harrastuksis pitee,esim. museorautatie.sit soittaes(rummut)menee suuhu ko tulee hiki,jote sillo joskus.näytän kyl iha hirveelt sillee.tai siis normaalisa hirveemmältä.

Maistuuko rummut vallanki hyvältä?
Zommy
22.04.2008 09:06:32 (muokattu 22.04.2008 09:08:29)

Mulla ei oo hävinnyt varmaan ikinä. Korkeintaan joskus jos on ollut tosi jurrissa.

Samoin ihmettelen miten jotkut valittaa että plektrat häviää. Minulla ei kyllä häviä, ei tosiaankaan.
Van Hannes
09.05.2008 15:12:28
Mulla ei oo hävinnyt varmaan ikinä. Korkeintaan joskus jos on ollut tosi jurrissa.

Samoin ihmettelen miten jotkut valittaa että plektrat häviää. Minulla ei kyllä häviä, ei tosiaankaan.

Mullakin on pysyny samat ponnarit aina käytössä ei oo hukkunu kertaakaan.

Tuntuu siltä että näyttäisin paremmalta hiukset auki, mutta sillon mä joudun koko ajan hiplailemaan lettiä että onko se oikein, joten pidän sitä ponnarilla ihan sen taki kun oon tottunut siihen ja leikkaamisen ei oo pokkaa.
"There Can Be Only One Hannes"
Hannu H.
11.05.2008 22:45:59

Voe tätä ilon päivää. Oli eilen ja tänään nyt ponnarilla hiukset kun paria haituvaa lukuunottamatta yltää. Pysyis varmaan kaikki jos vetäis semmosen samuraiponnarin tonne takaraivoon mutta hyi saateri ku semmonen näyttää rumalta ainakin mun päässä :P

Eipähä tarttee enää si mömmöjen kanssa leikkiä aamulla kun töihin lähtee!
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella Näin syntyy studio!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)