Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 554 55 56 57 5860 61 62 63 64
AV6
12.03.2012 21:00:25
Tätä ei ole voinut unohtaa: Eihän tuosta saa mitään selvää onko tuo tyttö vai poika?! Kaveria kyllä nauratti, minua ei niinkään.
Larry Kela
13.03.2012 19:24:40
Leikattuani lähes kaikki hiukset posi tuli natsia ja skiniä useaan otteeseen.
JoNeJ
18.03.2012 00:23:05
Joskus tuli joku kertomaan kapakassa, että näytän aivan Geezer Butlerilta. Okei, mulla oli viikset ja suht pitkä tukka sillon. Mutta 18-v jannua? Olin kyllä otettu, ei siinä.
Toki kaikenmaailman hippiä ja pilvipäätä tuli rastojen kanssa kuultua, mutta huvittavuutta oli yks ehkä 3-4 vanha skidi junassa välillä Helsinki-Lahti, joka tuijotti mua (rastoineen) ja yhtä frendiä ja lauleskeli mm Omituisten otusten kerhoa ja vastaavia yhtä imartelevia lastenlauluja. Tosiaan, lauloi lähes koko matkan.
Nykysin kuulee vaan jotai 70-80- luku läppää. Eipä niissä mitään ihmeellisen hauskaa.
TheMandy
20.03.2012 15:35:42

Käppäilin kaupungilla jonkun perheen ohitse ja joku pikku skidi sano mutsilleen, ''Kato mikä peikko! Mie haluun isoon olla samanlainen''. Skidin mutsi tokaisi, että olen saanut uuden ihailijan.
rideon
07.04.2012 08:10:40
Kommentti kai tämäkin;istuin baaritiskillä rauhallisesti ja juttelin baarimikon kanssa joka oli ihan tuttavani kun viereen änkesi sellainen sian näköinen blondi-nainen,tuijotti ja kuunteli kun puhuttiin joutavia ja vaivauduin siitä tuijottamisesta ja lopulta se blondi sanoi että "sun seurassa tulee ihan vammainen olo". Wait..wut??
oo-p
09.04.2012 22:59:42

nämä kaksi palautetta tulivat hyvin lyhyen ajan sisällä, yllättäin ja saivat minut tuntemaan hieman ylpeyttä. Molemmat eri ihmisiltä, heistä toinen on mies ja toinen on nainen. Ensimmäinen on mies:

"Mitä, sulla on tuommoset Matti Näsä -pulisongit?! ....ei oo kyllä ees oikein hienot"

Toinen oli melkein keskustelu, syvälle silmiin katsoen, ja se meni näin:
-Aika kunnioitettavasti sää oot saanu tuon parran kasvatettua
-..nääh, kyllä se on kasvanu ihan itestään. Nuo viikset mua enemmän huolettaa. ..Ei niitä oikein raskis ennää poiskaa ajjaa..
-Mää oon alkanu oikeastaan pitämään niistä.

Tässä vaiheessa mainittakoon, että partani on melkoisen säälittävä tuhero leuassa, pulisongit minulla on ollu jo pari kuukautta, mutta nekin huomattiin vasta nyt. Viikset tuuheutuvat pikkuhiljaa, mutta saisivat olla vähän tummemmat, niin erottuisivat kauemmas.
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Abeksi
10.04.2012 00:37:17
Mutsin kaverin poika (varmaan jotain 10 v) kutsui mua useaan otteeseen Iron Maideniksi.
It's my way or... HELL it's MY way!
Folkson
12.04.2012 12:18:01
Ville haapasalolta näytän. Omastakin mielestä pikkusen.
Miten ne sanat meni?
Mötlöw
13.04.2012 00:00:39 (muokattu 13.04.2012 00:39:34)
Sitte laitetaas listaa kaikista joilta kuulemma näytän :D
Slashia on alkanu kuulee usein. Ekana eräs exäni siitä sano(okei, joo kyl itekkin oon alkanu uskomaan siihen :D)
Kukkaruukku tai Ruohopää on tullu nyt kun värjäsin vihreeks
Ringo Starr sano mun isoisäni kun menin pilotit päässä tapaamaan
Michael Monroeta kuuli kun blondasin
Duff McKagan olin myös kun blondasin(ja matkin sen letin uusiks pian)
Andy McCoy
Koira
Nikki Sixx olin kun mustat pitkät hiukset tupeerasin
Tommy Lee myöskin kun hiukset tupeerattu
Mick Marsiks haukuttiin samana päivänä myös :D (ylläri, koska nikki ja mick sekotettiin 80-luvulla:D)
Joey Ramone olen kaverin isän mielestä(se äijä muuten tietää kenestä puhuu, ei ollu ainoo randomi jonka tiesi :D)
sit vielä kun entinen tyttöystävä leikkas mun hiukset niin ensimmäinen mitä entiseltä luokkalaiselta kuuli oli "Leevi And the Leavings. Yritiksää leikkaa ton lettiä silleen glamisti?" :DDDD
Heroiinihermanni nimellä kuljen kanssa :DD tää johtuu täysin siitä että kaverit näki mut lukemassa heroiinipäiväkirjaa :D
Alice Cooper
kuvitelkaa näiden sekotus, eijumalauta :DDD mutta lisäilen kunhan muistan lisää :D

E: Sitten se samainen exä on sanonu useempaan kertaan että en näytä kauheen suomalaiselta :D tosin, eihän yleensä puolijenkit perus tuulipukukansalta näytäkkää :D
Drink fast, die drunk "Rock like fuck, posers suck!" - Michael Monroe
mikey00
13.04.2012 00:25:30 (muokattu 13.04.2012 00:31:32)

"Näytät ihan niiltä jotka on salatuissa elämissä."
"Ootsä suomenruotsalainen, näytät ihan."
"Sä näytät ihan liian homolta."
"Aijaa, sori mä luulin että sä olit lääkäri." (Paikassa jossa lääkärit pukeutuvat vapaamuotoisesti.)

Ei kyllä hauskin tuli pari päivää sitten kun kaveri oli 10-v tyttärensä kanssa käymässä ja kuunnellutin uusinta biisiä. Tyttö kysyi silmät lautasen kokoisina "onkse kuuluisa" iskä: "näyttääkse siltä?" tyttö nyökkäilee ja kuiskaa "kyllä".
2randpo
14.04.2012 18:01:06

Yheksäköötluvulla joku pentu huusi kaverilleen minua osoitellen: "Hah hah, kato vähä mikä pörrö!"
Nyt mulla on kyllä pidempi fleda, mut vähemmän pörrö.
Mötlöw
18.04.2012 00:06:35
luokkalaiset sano että näytän olli hermannilta kun menin meikit naamassa kouluun.

teki mieli lyödä.
Drink fast, die drunk "Rock like fuck, posers suck!" - Michael Monroe
dinghie
18.04.2012 08:34:40
Kerran mnetissä, ja nyt kerran ulkomaailmassa.

"Näytät vähän Hulk Hoganilta".
Mitenniin?
"Jotenkin yhtä karski olemus."
"How would you make love is fist fucking was all you knew?" -Mattias IA Eklundh
dictatorsh*t
18.04.2012 10:04:03
Pitkään aikaan en ole kuullut mitään, mutta tuossa toissaviikolla sain kuulla näyttäväni Michael Pittin Boardwalk Empire -hahmolta, Jimmy Darmodylta.
Schwuntz
28.04.2012 21:20:59
"Mee takasi sinne röllimehtää"
Heissask
29.04.2012 00:37:14
Sisko sano tällä viikolla että jos oisin hedelmä niin oisin päärynä. Mitäköhän sekin tarkotti :D
Jussiman
29.04.2012 00:49:40
dictatorsh*t: Pitkään aikaan en ole kuullut mitään, mutta tuossa toissaviikolla sain kuulla näyttäväni Michael Pittin Boardwalk Empire -hahmolta, Jimmy Darmodylta.

Olet siis komea mies!
Seba
29.04.2012 09:04:05

Heissask: Sisko sano tällä viikolla että jos oisin hedelmä niin oisin päärynä. Mitäköhän sekin tarkotti :D

Olemattomat hartiat, plösö läskimaha ja ihan hillitön perse.
no niin on
Heissask
29.04.2012 14:35:26
Seba: Olemattomat hartiat, plösö läskimaha ja ihan hillitön perse.

Nyt mentiin metsään. Hartiat ku mummolan vanha lipasto, mun six-packin edessä kalpenis kuka vaan... ja se perse... no siinä saatat olla oikeessa ;)

Mutta ihan kasvojen muotoo se sillä tais meinata.. tai jotain
Mirrinsane
30.04.2012 18:10:11

mikey00:

Ei kyllä hauskin tuli pari päivää sitten kun kaveri oli 10-v tyttärensä kanssa käymässä ja kuunnellutin uusinta biisiä. Tyttö kysyi silmät lautasen kokoisina "onkse kuuluisa" iskä: "näyttääkse siltä?" tyttö nyökkäilee ja kuiskaa "kyllä".

:)

Mää en kuule ikinä mitään hauskaa itsestäni. Paitsi poikkeuksetta kaikissa hevitapahtumissa ihmetellään, mitä mää siellä teen. Jokaisella kerralla vastaan "kuuntelen musiikkia/nautin keikasta/juon olutta".
kalamies#52 >-)))> Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)