Juicefani11 31.01.2011 21:06:41 | |
---|
Kaksikin tulee mieleen: Usein ylä-asteen alussa koulussa: Oletko tyttö vai poika? Eräs 8. luokkalainen sanoi kun olin laittanut hiukset silmieni eteen: **tun emo. Noita kahta kuulee hyvinkin usein vieläkin... Kitara, basso, mandoliini, huuliharppu, piano, banjo, ja steel-kitara ovat miehen parhaat ystävät... |
tepeh 01.02.2011 17:33:23 | |
---|
Näyttäisin kissin laulajalta, jos mulla ois naamassa sellaset meikit. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Zarmo 01.02.2011 21:20:33 | |
---|
Kuulemma vaarallisemmalta näytä nykyisin kuin tukallisena. Hyvä juttu. |
JukkaKoo 04.02.2011 13:15:19 | |
---|
Silloin hurjina nuoruusvuosina kun oli pidempi fleda niin tottakai sai kuulla sitä "moppitukka"-huutelua toisinaan.. Intin aikana useampaan kertaan sai kuulla "homo"-kommenttia mutta ymmärrän myös siihen syyn: oma muija oli myöskin tuolloin intissä (mutta eri yksikössä) niin jengi tsiigas pitkään kun huomas 2 solttu"poikaa" istumassa sylikkäin ja kaulailemassa bussipysäkillä. :D Ei varmaan ollut ihan Yleisen palvelusohjesäännön mukaista toimintaa mutta helvetin hauskaa kylläkin! :D Kun hiukset jäi lyhyemmiksi intin jälkeen niin lentokentällä joku juopunut brittihuligaani oli sitä mieltä että olin varmasti joku tanskalainen futaritähti. Nimeä en musita enkä tiedä onko taksassa edes kovia futareita(?). Siinä menikin hetki selventäessä että tyyppi oli valitettavasti erehtynyt henkilöstä. Halusi idiootti siitä huolimatta vielä nimmarin, noin niinkuin varuiks.. :) Nykyään baarissa saa lähinnä vakuutella että olen suomalainen, en ymmärrä mistä helvetistä sekin on alkanut.. Jä näin on käynyt todellakin kymmeniä kertoja. Outoa! |
tepeh 04.02.2011 17:33:20 | |
---|
"Kivat sinimustaraidalliset kalsarit." "Hei! Sulla on sinimusta raidalliset alushousut." "Kivat kalsarit." Niin... Mä en sitten kuljeskele kalsarit jalassa pitkin maita ja mantuja. Sattuu vaan pitkätkalsarit näkymään farkkujen polvessa olevasta reiästä. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
dfer 07.02.2011 09:39:31 | |
---|
tepeh: "Kivat sinimustaraidalliset kalsarit." "Hei! Sulla on sinimusta raidalliset alushousut." "Kivat kalsarit." Niin... Mä en sitten kuljeskele kalsarit jalassa pitkin maita ja mantuja. Sattuu vaan pitkätkalsarit näkymään farkkujen polvessa olevasta reiästä. Esiintyvätkö kyseiset kalsongit avatarissasi? |
tepeh 07.02.2011 16:12:55 | |
---|
dfer: Esiintyvätkö kyseiset kalsongit avatarissasi? :D Ei, mutta värit ovat lähes samat. Kalsareissa on tasaiset raidat. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Funkånaut 07.02.2011 17:14:28 | |
---|
tepeh: :D Ei, mutta värit ovat lähes samat. Kalsareissa on tasaiset raidat. Edessä ja takana, vai? Funkonaut on rempseä funky bassojäbä, jolla käy flaksi suhteellisen useasti. Ei ota itseään kovin vakavasti ja osaa nauraa itselleen. Tulee toimeen ihmisten kanssa. - Van Hannes |
ferodoz 15.02.2011 15:41:00 | |
---|
Sonispheressä joku pikkupoika viimevuonna, katsottuaan mun päälle: "isi, kato, toi on se Tommy Lee Jones siitä mötley cruesta" Pojan isä kattoi hetken ja repes nauramaan. Pisti hieman hymyilyttämään. :) T-Bone - Saint of Los Angeles |
Ventulus 22.02.2011 13:58:40 | |
---|
"Oleksä joku malli?" "Always forgive your enemies - nothing annoys them so much." -Oscar Wilde |
Murgo 22.02.2011 20:05:42 | |
---|
Kaverin avovaimo, kun tuli puhe huonosti pukeutuvista miehistä, ja kysyin että "ai niinkuin meikäläinen?" niin vastasi että "ei kun sähän oot silleen tyylikkäästi renttu". Työkaveri sanoi "hevijeesukseksi". Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Hevitytteli 22.02.2011 21:21:56 | |
---|
Minä ja kaksoissiskoni näytämme raptoreilta. When the last tree is cut down,
the last river is poisoned,
the last fish is caught.
Then only will man discover,
That he can not eat money |
Ventulus 22.02.2011 21:58:47 | |
---|
Hevitytteli: Minä ja kaksoissiskoni näytämme raptoreilta. Miksi mä hajosin? "Always forgive your enemies - nothing annoys them so much." -Oscar Wilde |
Hevitytteli 22.02.2011 22:30:17 | |
---|
Ventulus: Miksi mä hajosin? Heh, hajosin minäkin. When the last tree is cut down,
the last river is poisoned,
the last fish is caught.
Then only will man discover,
That he can not eat money |
Dushead 24.02.2011 11:38:05 | |
---|
"Sä oot pelottavan näköinen" "Näytät hipiltä joka polttaa pilveä" "Sä oot ihan Led Zeppelin laulajan näköinen" Tossa muutamia :P Thrash Till Death! |
iinats 25.02.2011 01:16:23 | |
---|
Naisen itsetuntoa kohensi tulla takaapäin näkemisen perusteella kutsutuksi 'Fender-mieheksi' kun oli selässä fenkun laukku. |
Funkånaut 25.02.2011 18:23:46 | |
---|
iinats: Naisen itsetuntoa kohensi tulla takaapäin näkemisen perusteella kutsutuksi 'Fender-mieheksi' kun oli selässä fenkun laukku. Miieeeessss... Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori |
Anonyymilapsi 04.04.2011 16:24:29 | |
---|
"Sä et voi olla millään tuon ikäinen, koska näytät aivan 11-vuotiaalta" "Ihme heviletti" onhan näitä... ANONYYMILAPSI |
phi2 06.04.2011 11:39:53 (muokattu 06.04.2011 11:44:21) | |
---|
Perus kommentti lähes joka ikinen kerta baaritiskillä.. "HEEEI PIPOPÄÄ... tai HEEI HOOMO.. HIPPI!" Ja yleensä kyseistä "läppää" heittää baarin isokokoisemmat kaverit. Ja tosiaan ei koskaan yksin :D. Ite kuitenki olen sellanen metrin hukkapala ja painan kivet taskussa max 15kg :D. mikä boogie ? |
Spirocore 06.04.2011 12:27:00 | |
---|
Olin menossa nykyisen bändini "koelauluihin", eli testaamaan miten kemiat jne.. rokkia soitetaan, ja perus puolihuolimattomasti vedin vaan jotain päälle lähtiessäni - buutsit, mustat farkut ja nahkarotsi. Äijät tuli hakemaan mua rautatieasemalta ja kuulin basistilta jälkeenpäin että oli tokassu: "Jos toi laulaa sillai ku miltä se näyttää, ni se on jätkät siinä!" "I say Goddamn what a rush!" |