Aihe: Mitä et ikinä pukisi päällesi?
1 2 3 4 5 6 7 8
Krice
21.11.2004 00:37:47

Italialaisia farkkuja. Niissä on liian matala miehusta, ei sovi munat niihin housuihin sitten millään. Tiukkkkaa tekee...
L.Ruoska
21.11.2004 00:45:40

www.kuritus.com
gandar
22.11.2004 19:21:26
Siis vitsillä pukisin ihan mitä vain, ihan koska vain, ihan missä vain, mutta jos jokapäiväistä asustusta haetaan, niin:

- niitä monta kokoa liian isoja teini-mikmäkkejä ja puuhelmiä
- pilotti ja Koffin lippis

Ja sitten olen yrittänyt pitää t-paitani mahdollisimman provosoivina (Onko niillä jotain muutakin käyttöä?) , eli täysin neutraali yksivärinen t-paita saattaisi jäädä kauppaan myös.
Ceci n'est pas une signature
hittunen
23.11.2004 12:20:57
Mua pakotettiin pienenä pitämään kauluria. Se oli nolo juttu. Sitä en pistäisi edes omille lapsille. Trauma.
“George W. Bush has two sides of brains. The left side and the right side. In the left side, there's nothing right. In the right side, there's nothing left.”
jazzy
01.12.2004 22:20:03
http://pixyland.org/peterpan/petersFashionPage.html

"Believe - you can fly"
Loishtavaa!

Itse olen päättänyt, etten sano enää mitään, mitä en laittaisi päälleni, koska kuitenkin joudun laittamaan maailman hirveimpiä asuja päälleni johonkin musikaaliesitykseen.
Viimeksi tanssin lavalla aluhousuisillani (joita ohjaaja yritti myydä meille microina).
Seuraavaksi joudun laittamaan päälleni varmaankin kauniin vaaleanpunaisen balettimekon tytyineen päivineen..Rok rok.
"You laugh because I'm different. I laugh because you're all the same."
anlukkar
12.12.2004 18:58:18
NO jaah. Tähän on hiukan vaikea vastata, koska todennäköisesti olen jossain vaiheessa elämääni pukeutunut KAIKKIIN nykyään/ennen hirvityksinä pitämiini vaatteisiin:D
Tuulipukuun on pukeuduttu jo...samoin vyölaukkua tullut pidettyäxD Pyöräilyshortsit omistan myös. Tässä taitaa tulla se kaikkien muiden mielestä hirveimpien pukimien listä;P

Avainsana onkin tilannepukeutuminen. Tuulipuku lenkille, jakkupuku sitä vaativaan tilaisuuteen (vaikka sitäkin voi asustaa esim. niittirannekkeilla;D ), "kiltti"/siisti vaatetus sitä vaativaan työpaikkaan..vapaa-ajalla omannäköiset releet. Nykyään kyllä arvostan myös käytännöllisyyttä silloin, kun sitä tarvitaan, esim. tuolla lenkillä ollessa..silloin en asusta itseäni painavilla metalliketjuilla yms rokkisälällä;)

Me like pilottitakki!! Vaikka nainen olenkin:) Pidän muutenkin "miesten vaatteista", vaikka yritänkin olla myös oman sukupuoleni näköinena, heh. Yhdistely on päivän sana.
:'( Dimebag Darrell :'( "Root of all evil" m/
Kampuzzjeah!
13.12.2004 08:26:22
minihametta,ylilöysiä housuja,skeittikenkiä,cradle of filthin paitoja,nahkahousuja...ym.
Meidän liikunnan opettaja kertoi että mitä palloilulajeja tietää:"jalkapallo,pesäpallo,sulkapallo,koripallo,pallo,lentopallo,polttopallo.."
nikomati
13.12.2004 10:09:16

En mitään, ingenting.
"Ei norsukaan sanonu ekal kerral ku se näki vihreen mamban, et mitä letku?"
Hohhoijaa
13.12.2004 15:38:36
Neitimäisiä vaatteita.
hard=heavy=unprogressive=good
*RocketQueen*
13.12.2004 20:17:21
hopparikledjuja.Hyi helevetti.
Rokkia sen olla pitää:nahkaa,niittejä,ketjuja ja vöitä!!!
Nii ja kulutettuja rökkenröll farkkuja.oissa reiät polvissa.
petee
14.12.2004 17:28:24
Vyölaukku, tennisskukat/purjehduskengät, ruutukaulauspaita.

mitä vikaa on ruutukauluspaidassa???
le grand noir
16.12.2004 11:01:58
Bikineitä, ei sopisi minun rumalle ruumiilleni. Hyi.
CMX - Ei yksikään
miscage
23.12.2004 12:57:39
Sellanen verkkoperälippis, missä on edessä kirkkoveneen kuva. Löytyy Stuntmanilta. Hyi helvetti.
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
Playboy
25.12.2004 02:21:43
Kasarityylisiä valkoisia tai värikkäitä varsilenkkareita.. :D
Jos yhteiskunta olisi poliisiasema tai jokin kartano, nii mä oon se koira joka kusee sen takapihalle..
Jarva-
27.12.2004 20:55:13
Kyllähän voisin pukea päälleni, mutta en julkisilla paikoilla käyttäis ainakaan sellasia 10 numeroo liian isoja housuja taikka samantyylistä paitaa. Naurettavaa touhua sanon minä.
Heavy Metal Never Dies!
overtake
28.12.2004 02:08:53
Combo:
mustat Levi's 501
maiharit
flanelli paita
pilotti takki
Panimofirman mainos lippis (lippa ylös)
+
"viikset"

ja koko komeuden kruunaa yhdys sanat
Leper Messiah
28.12.2004 12:42:25
stringejä en pistä
no matter how beautiful a girl is, she still shits
Mirrinsane
29.12.2004 12:00:44

http://pixyland.org/peterpan/petersFashionPage.html

jätkät, te ette osaa arvostaa mieskauneutta parhaimmillaan.

tuli mieleeni, etten laittaisi ikuna päälleni nahkahousuja. ainakaan tarkoituksena esiintyä niissä julkisilla paikoilla.
"Homoliitot on söpöjä." -Rummuttajamme, poikasellainen
Pastilli?
tommiot
29.12.2004 12:03:17
Mikä kaikilla on nahkahousuja vastaan? No, en mäkään pistäis niitä vaikka kouluun tai johonkin julkiselle paikalle, mutta ihan vitun makeet jossain keikalla olis :)
Pastilli?
Mirrinsane
29.12.2004 12:04:12

Mikä kaikilla on nahkahousuja vastaan? No, en mäkään pistäis niitä vaikka kouluun tai johonkin julkiselle paikalle, mutta ihan vitun makeet jossain keikalla olis :)

(en minä muista tiedä, mutta en hirveästi tykkää kuolleista eläimistä.)
"Homoliitot on söpöjä." -Rummuttajamme, poikasellainen
Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)