B.B 06.08.2003 04:09:25 | |
---|
Eihän niistä mitään hyötyä ole. Eiköhän se riitä että ne näyttää hienoilta ja seksikkäiltä. Ei lävistyksistä kuulu muuta "hyötyä" saadakkaan. Jollei SITÄ tajua ei tajua..kunha jättää asiattomat kommentit pois. |
ulleli 07.08.2003 13:02:59 (muokattu 07.08.2003 13:07:46) | |
---|
Jeps. Mulla on korvissa sellaset "tavalliset" ja sit oli oikeessa nännissä rengas, mut se kasvo pois. :( Nyt harkitsen uutta nänniläväriä, oli se edellinen sen verran kiva kuiteski... ;) P.S. Kuka tääl sano, et ne pihdit on pahimmat..? Mulleki oli kerrottu niin ja sit ku kävin ottaa tota nänniä, nii ihmettelin, et eihän tää tunnu miltään ja sit se pisti sillä piikillä... Tuli päästettyy aika komee tarzanhuuto... :P Ai nii. Oisin halunnu tohon alahuuleen sellasen pallon, mutku sil alal, jota rupeen opiskelee (kosmetologi), ei saa olla kasvojen alueella lävistyksiä. Nyyh. "Ponzuur lö zotilaz, mine poistu, kerto exit, silvuplee" |
noir 07.08.2003 15:08:19 | |
---|
Erään kuulemani pohjalta: kelpaavatko kaikki korvatyypit lävistettäviksi? Tässä tapauksessa, voiko korvalehti olla liian pehmeäkudoksinen? Itse sanon, että paskat. On näitä ennenkin lävistetty. In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain! |
hanuristi 07.08.2003 17:34:47 | |
---|
Erään kuulemani pohjalta: kelpaavatko kaikki korvatyypit lävistettäviksi? Tässä tapauksessa, voiko korvalehti olla liian pehmeäkudoksinen? Itse sanon, että paskat. On näitä ennenkin lävistetty. mun hörökorvat ainakin on kelvannut,yheksään kertaan :) sateella pisaroiden väliin jää kuiva alue |
scath 21.09.2003 14:49:12 | |
---|
Kulmassa oli lävistys noin vuosi sitten. Nyt löytyy toisesta korvasta 7 ja toisesta 6. Alahuulessa ja nännissä on myös lävistykset. Kaikki muut on tehty kotikonstein paitsi kolme reikää korvaan. Vauvat on mukavia kunhan ne eivät ole omia. |
Bacchus 21.09.2003 20:51:27 | |
---|
Ois sinänsä ihan hauska ottaa lävistys, jos keksis jonkun persoonallisen paikan, no ehkei kuitenkaan. Jotenkin tää touhu menee vaan koko ajan hölmömmäks, pitää mennä pidemmälle ja pidemmälle ja kohtakos kaikki kulkevat sormet amputoituna. En ottais lävistystä koska se on jotenkin niin typerän tavallista. Varsinkin tuntuu olevan hyvin suosittua naisten keskuudessa, "ui, siistii kaikil mun kavereilla on napalävistys mäkin otan." Huoh, kukin tyylillään. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
noir 21.09.2003 22:27:41 | |
---|
- - kohtakos kaikki kulkevat sormet amputoituna. - - Ei liene näissä piireissä pelkona ;) Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
Henkeen ja Vereen 22.09.2003 09:32:05 | |
---|
Korvissa 4mm paksut renkaat, huulessa ja kielessä tappi. Nänneissä oli renkaat, mut ne otin pois koska ne häiritsi... |
Bacchus 22.09.2003 12:30:32 | |
---|
Ei liene näissä piireissä pelkona ;) Ehm..Totta... Saattaisi häiritä harrastusta.=) "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
noir 22.09.2003 15:06:25 | |
---|
Ehm..Totta... Saattaisi häiritä harrastusta.=) Keskustelua kaupungilla, joskus tulevaisuudessa: -No hei vittu kato hei, tol jätkäl on niinq kaikki sormet jäljellä!!11"!½# -Se varmaa hei soittaa niinq jossain bändis tai jotai.. Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
Bacchus 22.09.2003 22:05:23 | |
---|
Keskustelua kaupungilla, joskus tulevaisuudessa: -No hei vittu kato hei, tol jätkäl on niinq kaikki sormet jäljellä!!11"!½# -Se varmaa hei soittaa niinq jossain bändis tai jotai.. -Vähänx oksu nörtti! Yhh..Teki melkein pahaa san...kirjoittaa nuo sanat.;) Miksi nuoret puhuvat vammaisesti? Ehkä tulevaisuudessa muusikot sitten erottaa vieläkin helpommin kuin tänä päivänä, ainakin sormet on paikoillaan. Tai sitten kaikki muusikot amputoivat hurmoksessa sormensa ja rupeavat basisteiksi.hähä. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
el Bastardo 22.09.2003 22:18:10 | |
---|
Tai sitten kaikki muusikot amputoivat hurmoksessa sormensa ja rupeavat basisteiksi.hähä. Tai kätensä. :P Se mikä ei tapa, ahistaa. |
noir 23.09.2003 16:24:27 | |
---|
Tai kätensä. :P Tai päänsä... Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä. |
Via 05.10.2003 23:02:37 | |
---|
Ei ole vasta kuin korvissa ne peruslävärit ja navassa ja kielessä. Seuraavaksi vertical bridge nyt talvella ja on nännit ja trianglekin suunnitteilla kunhan vain saa aikaiseksi ja raha riittää... ehkä voisin ihan pikkuisen nuita korvissa olevia lävistyksiä venyttää, en paljoa, mutta ihan pikkuisen... hmm... |
noir 05.10.2003 23:21:10 | |
---|
Kun tämä tänne pinnalle taas pöllähti, niin päivitetään: Oikeassa korvassa kaksi läpeä. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
kassper 06.10.2003 08:37:52 | |
---|
Kummassakin korvassa ja kielessä. Kai sitä vois jonku oikeen käden pikkurillin ekan nivelen amputoida, jos soitteleepi kitaraa/bassoa ja on oikeakätinen ja jos on tarvetta silpoa itteään. Henk. koht. en kyllä itteeni antaisi palotella. Millonkohan ne keksii rueta tekemään lobotomioita :p Lehmien pitäisi saada kulkea vapaana ja rakentaa omat pesät -kettutyttö- |
Kormis 06.10.2003 15:32:55 | |
---|
Kaksi reikää vasemmassa ja yksi oikeessa. http://limetree.rocks.it
Tanakkaa cover-poljentoa jo vuodesta 2003! |
sEED 10.10.2003 18:22:48 | |
---|
Kulmasta "kasvo" irti ja nyt on piikki alahuules.. Nipleen pitää kyl ottaa.. |
Super-Jari 11.10.2003 07:05:06 | |
---|
Millonkohan ne keksii rueta tekemään lobotomioita :p Toisinaan jutun tasosta päättellen niitä tehdään jo.. Itellä kans kielessä. Muualla ei ole eikä tule. Jumalan Kirjanpitäjä |
mongoloidi 11.10.2003 12:16:30 | |
---|
Mielestäni on hölmöä ostaa reikiä. But it wasn`t me,it was the other guy. |