Aihe: Ponnarin käyttäjät (miehille)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kirjoitus virhe
04.08.2006 10:33:44
Miten te muuten teette tuon nutturan? Minulla ei ymmärrys/sorminäppäryys riitä. Mummoiltakaan ei voi kysyä, kun reuhaavat molemmat tukka auki :D

Mä teen ainakin näin: Ensin normaali ponnarille hiukset jonka jälkeen toinen ponnari kireelle ja vetää hiuksia aivan kun tavis ponnariksi mutta jättääkin hiukset vain puoleen väliin. Jotkut jättää näin mutta näyttää ainakin pitkillä hiuksilla varsin typerältä joten latva pään kieritän nutturan ympärille ja ponnarilla kiinni ettei lähe irti. Sitten joutuukin taiteilemaan ettei se jää tyhmän näköseksi. Siihen en osaa antaa neuvoja koska en oikein itekkään tiedä miten sen saan joka päivä edes välttävän näköseksi. Saattaa mennä kymmenenkin yritystä ennen kun onnistuu. Ja lopulta onkin vähintään viisi pompulaa päässä.
Metallica mies
04.08.2006 12:26:55
Miten te muuten teette tuon nutturan? Minulla ei ymmärrys/sorminäppäryys riitä. Mummoiltakaan ei voi kysyä, kun reuhaavat molemmat tukka auki :D

2 ponnaria (vaikkapa) ensin pistät normaalin ponnarin, sitten "pyörität " hiuksia silleen "kierteelle" ja käännät sen kaksinkerroin, sitten kiinnität sen toisella ponnarilla nutturaksi, tuli aika sekavasti ..
So fun, light entertainment!
Fintrollx
16.09.2007 17:07:24

vaikuttaakohan tuo ponnarin käyttö hiusten kasvuun, tai siis et jos käyttää paljon ponnarii niin rupeeko noi hiukset aina suihkun jälkee jäämään tonne taaks jne...?
pehko
16.09.2007 23:31:00
itse pidän todella usein, myös yöllä.
HEAVY...FUCKING...METAL!
gasser
17.09.2007 03:18:57
vaikuttaakohan tuo ponnarin käyttö hiusten kasvuun, tai siis et jos käyttää paljon ponnarii niin rupeeko noi hiukset aina suihkun jälkee jäämään tonne taaks jne...?

Susta tulee kalju! No ei
kai se vaikuttaa, ellet revi ihan hulluna.
Luonnollinen otseboldaus tulee jos on tullakseen...
ihan tosi?
Gnu
17.09.2007 21:33:04
Itse pidän vaihdellen. Useammin kuitenkin yllätysyllätys auki. Niistä muiden mielipiteistä sen verran että 50/50 jakautuu että kummin mun muka niitä kannattais pitää. jee
"Hakkaa sitä ku se ois sulle velkaa"
opuh
17.09.2007 22:46:51

Voi vaikuttaa tällä tavalla: http://en.wikipedia.org/wiki/Traction_alopecia
Hahahah
doom crew
18.09.2007 10:11:41

Tukka kiinni on paljon helpompaa. Tosin voishan sen poiskin leikata, mutta se on aika lailla huono ajatus.
FIRE IT UP LET THE ENGINES ROLL
pehko
20.09.2007 14:02:34
lokseilla on helppo tehdä nuttura...aiankin yleensä....patukat yhteen nippuun, pyöräyttää ympäri ja änkee pampulaa kehiin.
HEAVY...FUCKING...METAL!
Lerxst77
21.09.2007 08:06:41

joo-o.. ponnarillahan tuo melkeen on kaiken aikaa, paitti saunassa/suihkussa, joskus kotona ja keikkatilanteissa, tosin sekin riippuu ihan fiiliksestä.. auki on niin älytön luonnonkiharainen pehko että hävettää :D
"We are from the planet Malnar"
Nidhöggr
21.09.2007 15:33:59
auki on niin älytön luonnonkiharainen pehko että hävettää :D

Sama vika. Omakuvassani sulloin sen ovelasti hupun sisään.
Krää-ähh.
Kirjoitus virhe
25.09.2007 11:38:30
joo-o.. ponnarillahan tuo melkeen on kaiken aikaa, paitti saunassa/suihkussa, joskus kotona ja keikkatilanteissa, tosin sekin riippuu ihan fiiliksestä.. auki on niin älytön luonnonkiharainen pehko että hävettää :D

Ratkaisin oman luonnonkihara pulman laittamalla rastat. Nyt voi hiusten antaa olla auki ahdistumatta.
gorgonoidi
25.09.2007 13:02:24

Ratkaisin oman luonnonkihara pulman laittamalla rastat. Nyt voi hiusten antaa olla auki ahdistumatta.

Näin minäkin olen tekemässä.

Kun viimeksi oli pitkät hiukset niin ne olivat juuri kasvaneet sen verran pitkiksi ettei enää tarvinnut itkeä luonnonkiharoiden takia.
Olen nyt kasvatellut näitä hiuksia uudelleen ja aika lujaa vauhtia on tullut takaisin, ponnarillekkin menee jo, tosin edestä hiukset eivät mene vielä korvan taakse joten pitää antaa roikkua.
Loksit sitten kun on vähän pidemmät vielä, parturiin ei tietenkään mennä.
Olen pyrkinyt ihan luonnontakkuihin, jotain takkuja välillä jo syntyykin.
JPQ
27.09.2007 18:28:31

Ponnari on täällä "koe käytössä".:)
gorgonoidi
27.09.2007 18:32:46 (muokattu 27.09.2007 18:33:13)

Ponnari on täällä "koe käytössä".:)

Minullakin, kuten omakuvasta ehkä jotenkin näkyy. Takaa menee hyvin, mutta edestä hiukset eivät mene edes vielä korvan taakse.
Kunhan testailen.
JPQ
27.09.2007 19:46:53

Minullakin, kuten omakuvasta ehkä jotenkin näkyy. Takaa menee hyvin, mutta edestä hiukset eivät mene edes vielä korvan taakse.
Kunhan testailen.

mullakin menee jouluun kait että eräät menee niinkuin pitää ja vaatii tämä muutenkin totettelua.
Räbbänä
27.09.2007 19:53:07
Nyt parisen päivää ollut tukka ponnarilla yhteen menoon, letti vain vain niin pitkä että kaksi pitänyt pistää. Eipä tarvi aamuisin herätä siihen että on tukehtumassa omiin hiuksiinsa.
"Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist." "Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä"
Rattata
28.09.2007 13:51:04 (muokattu 28.09.2007 13:54:52)
Pääasiassa töissä tulee pidettyä ponnarilla. Alkanut kyllä jo vähän tympäsemään. Sillon kun oli lyhyemmät hiukset niin oli ponnari kieltämättä tyylikkäämpi. Vois vähän leikkauttaa joku päivä. Jos ei pidä ponnarilla, on hiukset silmissä ja suussa. Jos pitää ponnarilla, näyttää typerältä. Tarttis jonkun naisen tänne joka laittais joka aamu tyylikkään nutturan mulle.
Horny Pop
28.09.2007 17:08:35

Tarttis jonkun naisen tänne joka laittais joka aamu tyylikkään nutturan mulle.

Sehän on helppo tehä itekin, mutta sellanen letti ois vaikeempi.
Hannu H.
15.10.2007 15:21:39

Ite ny hommasin ponnarin kun tuli värjättyä hiustenkärkiä petsilakkapurkissa. Oli mukavata pestä tärpätillä hiuksia. Ei sopinu pähkinän värinen mun päähän ei..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)