Aihe: Ihmis-somistus
1
widebit
01.03.2005 01:32:11
Itse en uskonut itseni alistuvan ajattelemaan saati keskustelemaan asiasta, mutta sanotaan nyt.
Itse olen sitä mieltä että nämä ihmis-somisteet (käsi pannat ym härpäkkeet, farkkujen kulutukset jne) musiikkialan tai minkätahansa alan ihmisellä täytyy yksilön uskottavuuden säilytyksen edellytyksenä olla tehty itse tai vähintään ostettu kirpputorilta. Tietenkin voi yrittää modifoida valmiita kaupasta ostettuja tuotteita, sillä edellytyksellä ettei tuote ole enää sen verran alkuperäinen että siitä tarvisi minkään näköistä häpeän tunnetta itselleen luoda, ja samalla ajatella ettei ihmisten tarvi tuntea myötähäpeää kyseisen härpäkkeen kantajaan.

Noloa katsella tuolla ihmisiä jotka ovat NIIIIIN rock kun he piettävät trendikaupasta ostettuja NIIIIIN rock henkisiä vaatteita ym härpäkkeitä.

Itse menetin uskottavuuteni itseeni tätä kirjoittaessa ja ajatellessani, mutta toivon että kyseiset ihmisryhmät jotka ovat NIIIIIN rock hoksaisivat itsekkin olemuksensa ja häpeäisivät sitä sitten koko elämänsä.
...And Justice For All
01.03.2005 09:59:25
Mahe?
© ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä.
kuollut_marsu
02.03.2005 06:10:42
Samaa mieltä... jokainen somistakoon oman alastoman vartalonsa tai pyytäköön kaveria tai äitiä sen tekemään. Kerro tämä papeille ja kansalle. minä olen herra.
My god drinks maguar. Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)