Aihe: Silmälasit
1 2 3 4 5
Hailbasso
06.01.2005 18:40:15
En tiedä onko tälläistä juttua aikaisemmin, mutta minua kiinnostaa tietää, pilaako silmälasit hevarin. Elikkä, laskeeko se hevimiehen (tai muunkaan miehen) arvostusta. Otetaanko häntä ihan vakavasti? Mielipiteitä tähän vaan. Mitään oikeaa vastausta ei ole.
örr.
mathias
06.01.2005 18:45:43
Miten nyt silmälasit voisivat laskea kenenkään ihmisen arvostusta?
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Hailbasso
06.01.2005 18:49:58

Nojaa. Tiedäthän ne nykyajan nuoret.... no ei vaiteskaan. Yleensä törmätään ihmisiin jotka eivät ota silmälasipäisiä tyyppejä vakavasti. Haukkuvat jopa nörteiksi, tuntematta ihmistä ollenkaan. Mahtavat nauraa hyvin kuullessaan ns. nörtin kuuntelevan heviä.
örr.
Phobophile
06.01.2005 19:05:18
Eipä ole nörtiksi eikä miksikään muuksi haukuttu eikä varmasti ole "arvostuskaan" laskenut vaikka on jo kuusi vuotta lasit olleet päässä. Jos kadulla tulee toinen lasipäinen pitkätukka vastaan niin todella harvoin edes kiinnitän huomiota että hänellä on lasit päässä.
Iha vitu äkäne
Leper Messiah
06.01.2005 20:36:55 (muokattu 06.01.2005 20:37:07)
munmielestä ne vaan tuo sellaista aukrotiteettiä ja hillittyä charmia.
No matter how beautiful girl is, she still shits
miscage
06.01.2005 21:11:07
Truuhevari hommaa silmälasipakon edessä aurinkolasit vahvuuksilla. Piilareihin ei oo varaa.
- Jätkät vetää nurkan takaan jotaa vitun KYLKEE. (vähä römpsää)
peltikojootti
06.01.2005 21:21:56
Haukutaan nörtiksi? Eikös se ole sitä aikaa jolloin nappiverkkareita käyttävät rasvatukat rillipäät (lasit olivat neliönmallisia ja todella suuria) istuivat tietokoneluokissa ohjelmoidessaan jotain kovalevyä?

Mutta jos sinä et ole edellämainitun kaltainen niin tuskimpa tulet kullemaan nörttisanan sinua puhuteltaessasi.
Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla.
depe
07.01.2005 11:04:44
Kannattaa ostaa ehkä jotkut persoonalliset lasit, eikä mitään toimistohiirulaisen tylsiä laseja.

Ja vedät turpaan jokaista joka vittuilee...

Nimi. ei kehdannut käyttää laseja, kun ne joskus 17-vuotiaana sai.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
KTR
07.01.2005 11:50:08
No siis silmälasit on semmonen asia, ettei niiden olemassaoloa toisella ihmisellä edes tiedosta, jos on tottunut näkemään tämän ne päässään. Ei ne mitään arvostusta vähennä. Kantsii pitää muutenkin, että näkee.
-memmu-
07.01.2005 12:12:38
Itse sain noin vuosi sitten lasit, eikä kukaan mitään tullut vittuilemaan, vaikka minut oli totuttu näkemään ilman laseja.
Nykyään käytän laseja aina, enkä näistä luopuisi.
|riivattu|
tuomittu
07.01.2005 14:21:50 (muokattu 07.01.2005 14:24:44)
Mahtavat nauraa hyvin kuullessaan ns. nörtin kuuntelevan heviä.

Hmm, minä kun olen törmännyt niihin ihmisiin, jotka ovat nörttejä ja kuuntelevat just sitä kaikkein rankinta tappohevidoomteurastusnussintametallia. Tiedättehän ne tyypit...? Laiha, kalpea, naama täynnä finnejä, jonkun hevipändin paita (aivan liian iso) tai musta kauluspaista (sekin liian iso), mustat kapealahkeiset farkut ja siihen kokonaisuuteen vielä... lenkkarit! Jos on takki, niin se on nahkainen ja vähintään kuusi numeroa liian iso. Sitten nämä ovat kotonaan tietokoneella koodaamassa ja kuuntelevat sitä tosi rankkaa hevimetelisoppaa.

Silmälasit ei minun mielestä kerro (ainakaan enää) onko joku nörtti vai ei. Joillekin lasit sopivat todella hyvin ja nämä tyypit näyttävätkin paljon paremmilta lasit päässä. Minäkin saattaisin näyttää ehkä jopa ihmiseltä, mutta kun laseille ei ole tarvetta, niin enpä aio ostaa.
Älä ala mulle tai tulee napaan.
Cilby
07.01.2005 14:30:43
Itse sain noin vuosi sitten lasit, eikä kukaan mitään tullut vittuilemaan, vaikka minut oli totuttu näkemään ilman laseja.
Nykyään käytän laseja aina, enkä näistä luopuisi.

Sulle noi lasit sopii tosi hyvin! :)
Täh?
lapio
07.01.2005 14:39:13

Minusta tuntuu, että ala-asteen ekaluokkalaiset saattaisivat laskea leikkiä toisen henkilön silmälaseista. Itse koen silmälasit ihmisillä niin jokapäiväiseksi asiaksi, että en kiinnitä huomiota niihin laisinkaan. En edes vaikka tämä olisi lavalla soittamassa rokkia.

Kummastelen suuresti ihmisiä jotka tarvitsevat silmälaseja, mutta eivät kehtaa käyttää niitä koko ajan.
Monesti jossain luennoilla on henkilöitä jotka laittavat silmälasit päähän vain siksi aikaa kun lukevat kalvoja tms. joita eivät muuten näkisi. Silloinkin nämä ihmiset pitävät niitä häpeillen ja ujostellen: "Ei kai kukaan nää, kun mää pistän nää..."

Yleensä törmätään ihmisiin jotka eivät ota silmälasipäisiä tyyppejä vakavasti. Haukkuvat jopa nörteiksi, tuntematta ihmistä ollenkaan. Mahtavat nauraa hyvin kuullessaan ns. nörtin kuuntelevan heviä.

Heiluuhan esim. nuorten suosiman rockyhtye Mokoman Marko Annala lavalla rillit päässä, eikä se laske hänen rockuskottavuuttaan lainkaan.

Itsekkin pidän silmälaseja melkein koko ajan päässä, keikoillakin. Jouduin ottamaan rillit ala-asteella, jolloin kuulin pari vitsiä niistä, mutta eipä muuta.
"I refuse to play your Chinese food mind games! ". Pasin uudet seikkailut.
Alttoviulisti
07.01.2005 15:10:50

Eihän sille voi mitään jos joutuu hankkimaan silmälasit... ei se musta vaikuta mitenkään asiaan. Meijänki koulussa on hevareita joilla on silmälasit... ja yks niistä on itseasias aika hyvännäkönen:)
armadillo
07.01.2005 15:38:02
Minä sain silmälasit kauan sitten kolmannella luokalla. Silloinhan ne muutamat irvileuat kehuivat nelisilmäksi ja rillipiruksi, mutta kyllä ne siitä nopeasti rauhoittuivat. Nyt silmälasit ovat olleet päässä jatkuvasti (nukkumista ja muita erikoistapauksia lukuunottamatta) lähes 14 vuotta. Ala-asteen jälkeen ei ole kuulunut käytännössä mitään vittuilua laseista, muista asioista sitten sitäkin enemmän... Jos ei rillit omasta mielestä sovi naamaan, niin voihan sitten vaikka käyttää piilareita. Itse en semmoisia käyttäisi, kun ei huvita tunkea silmiin mitään vieraita esineitä. Niin ja kyllä, lasithan on tosi rok, varsinkin mustat lasit.
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
Qsysi
07.01.2005 17:03:42
kyllähän ihmiset on noihin tottunu jo, olihan se niin että 1/3 ihmisistä on ainakin jonkinlaiset lukulasit käytössä.
herra, teillä on muuten väärä [pastilli]
konehes
07.01.2005 20:27:45
Pitäisi kyllä hankkia lasit. Huono näkö alkaa jo todella haitata esim. autolla ajamista.
Mrezzye
07.01.2005 20:40:01

Ei saa keikalla pitää, ei... Mulla oli kerran ja heti oli hikitippoja linssissä, eivätkä meinanneet pysyä siinä vauhdissa päässä. Näyttääkin ihan Weezeriltä. Weezerin pojat saa kyllä pitää. Normaalielossa on pidettävä, jos ei muuten näe.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
ShadowWalker
07.01.2005 21:02:49

Keikalla lasien pitäminen on kyllä vähän mietinnän alla. Nuo hikipisarat linssissä ei todellakaan oo mitään mukavia, mutta ilman laseja ei sitten näe yleisöön.

Ikinä kukaan ei oo mulle vittuillu laseista mitään, itseasiassa kun hommasin ensimmäiset lasit, niin kukaan ei ensin koulussakaan huomannut eroa :) Eikä lasit minusta tee ihmisestä yhtään vähemmän hevaria. Ja onhan niistä kaupungilla apuakin, kun rillipäisiähän ei saa lyödä. ;D
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
jonskuliini
08.01.2005 14:53:46

eikös niitä piilolinssejäkin ole olemassa tai joitain...?

En mä usko että lasit kuitenkaan vaikuttaa imagoon tai jotain
LOGIIKKAA *Kielletyn kolmannen laki:Lause voi olla aina joko tosi tai epätosi, kolmatta mahdollisuutta ei ole. *Kielletyn ristiriidan laki: Mikään lause ei voi olla sekä tosi että epätosi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)