Ta Wicked G 25.03.2004 15:46:25 | |
---|
Mistä sais sellasen psykedeelisen, kirjavan paidan? Oon ettiny jo ikuisuuden eikä yhtään oo sattunu vastaan.. Fuck the reality! I'm going home! |
Dunga 25.03.2004 16:04:30 | |
---|
Stunmanissa ois mutta vaan kokoa teltta, en silti tiä tarkotatko tollasta... www.stuntman.fi -> Paidat -> Ilman painatusta -> Erikoispaidat -> Happo "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 |
Stain 25.03.2004 16:53:04 | |
---|
Tarkoitatko sellaista vähän "hupparimaista" paitaa? Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Ta Wicked G 25.03.2004 20:11:39 | |
---|
Tarkoitatko sellaista vähän "hupparimaista" paitaa? En vaan sellasta hippipaitaa. Sellasta siistiä psykedeelistä, kirjavaa paitaa. Pistäisin sen keikalle. Fuck the reality! I'm going home! |
Stain 25.03.2004 20:58:47 | |
---|
En vaan sellasta hippipaitaa. Sellasta siistiä psykedeelistä, kirjavaa paitaa. Pistäisin sen keikalle. Lyhythihainen vai? Tehdään itse, katsos ostaa jonkun valkoisen teepaidan ja sitten maalaa jollain eri maaleilla sen :) Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
kivi 26.03.2004 22:19:34 | |
---|
Lyhythihainen vai? Tehdään itse, katsos ostaa jonkun valkoisen teepaidan ja sitten maalaa jollain eri maaleilla sen :) No ei nyt miten vain... Katso hakusanalla "solmubatiikki" verkosta, eiköhän ohjetta löydy. Ja parhaat psykedeliapaidat saa intia-kaupoista. Esim Helsingin asematunnelista. |
disarm 27.03.2004 13:51:02 | |
---|
Stunmanissa ois.. Häiritseekö muuten ketään muuta sivun yläosassa oleva nainen, jonka suusta tippuu verta? i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me? |
Ta Wicked G 27.03.2004 15:52:55 | |
---|
Häiritseekö muuten ketään muuta sivun yläosassa oleva nainen, jonka suusta tippuu verta? Ei mua. Tilattu on, kiitoksia neuvoista :) Fuck the reality! I'm going home! |