Aihe: Tatuoinneista..
1 2
Errorist
27.02.2004 09:48:05
Tässä ollaan ottamassa ensimmäistä tatuointia ja ehkäpä tämmösen otan kunhan tiedän kyseisen logon/kuvan merkityksen:

http://members.aol.com/xfairyprinc3ssx/pics1/startat.jpg

Elikäs tietääkö kukaan mitäs tuon kyseisen kuvan perimmäistä tarkoitusta? Olen niitä useampaan kertaan jonkun punkkarin/rokkarin kehoa koristamassa.

Ja sitten vielä toinen kysymys. Mikäs rautaristin perimmäinen tarkoitus on?
God I want to be a man but I don't want to die with a rifle in my hand and as the planes blacken the sky it sounds like heaven is falling -Greg Graffin
Dunga
27.02.2004 11:53:27 (muokattu 27.02.2004 13:38:03)
Rautaristi on alunperin saksalainen, tai tuolloin preussilaisten ansiomerkki, joka oli palkinto rohkeudesta, urheudesta, esimerkillisistä johtamistaidoista sodan aikana. Ekan kerran sitä jaettiin jo vuonna 1813 Friedrich Wilhelm kolmannen aikaan. Mutta rautaristiä pitivät myös poliisit, palokunnat ja Hitler-jugend järjestön jäsenet. Rautarististä vedettiinkin 2.maailmansodan aikana miltei suora yhteys kolmanteen valtakuntaan päin ja sen saaneita pidettiin hyvin suuressa arvossa Hitlerin valtakauden aikana, propagandaa tavalla tai toisella.

Tuosta tähdestä ei kyllä oo mitään tietoa, vaikka itekin oon monta kertaa nähnyt samanlaiset tatuoinnin.
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson--
hanuristi
27.02.2004 15:29:13
itse olen myös hankkimassa tuommoista tähteä.sitten joskus.
"Jenni oli poissa,ei siis ollut koulussa" - luokanvalvojamme Eila Salenius poissaolovihossani.
Errorist
27.02.2004 16:33:50
Helvetin hienohan tuo tähtihän on. Onko sillä siis mitään syvällisempää merkitystä kyseisellä kuvalla? Punkkareilla varsinkin olen noita nähnyt.
God I want to be a man but I don't want to die with a rifle in my hand and as the planes blacken the sky it sounds like heaven is falling -Greg Graffin
p33lo
27.02.2004 18:54:34
Rautaristi on itse asiassa joku hindujen balanssi tai jtn, ei pitais olla liian vaikeeta selvittaa hakukoneella.
Tuo tahti taas on niin pelkistetty yms. etten usko sen tarkoittavan oikeastaan mitaan muuta kuin tahtea.
Ääkkösiäkin voisi kayttaa...
Aivan. Jos olisi 5/7 tahtilaji ja tempo olisi 135, miten tietäisi miten nopeasti niitä vitosia alkais soittamaan? Maailma tuhoutuisi. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön a
Dunga
27.02.2004 21:02:14
Rautaristi on itse asiassa joku hindujen balanssi tai jtn, ei pitais olla liian vaikeeta selvittaa hakukoneella.

No kuule, selvitinpä hakukoneella ja tuotti samoja tuloksia kuin tietosanakirjanikin. Ks. ylempää(Google haku: iron cross)

http://www.google.fi/search?hl=fi&a … p;oe=UTF-8&q=iron+cross&lr=
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson--
welho
27.02.2004 22:07:57

Käyppäs kipasemassa suomalaisesta suuri symbolikirja.
Oli muistaakseni alennuksessa. Siellä on juttu jos toinenkin=)
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Vilhelmus
27.02.2004 22:21:59

Käyppäs kipasemassa suomalaisesta suuri symbolikirja.
Oli muistaakseni alennuksessa. Siellä on juttu jos toinenkin=)

Rumpaleille oma opus: suuri symbaalikirja.
Joo, ehkä yksi olut oli tarpeeksi tälle illal.e.
Piilottakaa siskonne!
Burning Winter The Coveralls
Dunga
29.02.2004 18:19:12
No rautarististähän on monta erilaista "versiota" (mm. mainitsemani saksan armeijan kunniamerkki ja myös ns. Maltan risti (johanniitat)) että ei tähän varmaan yksiselitteistä vastausta olekaan.
PolkaTulk
29.02.2004 20:44:25
Toi on sitten ainakiin punkkareilla vapauden/anarkian sympooli!Hyvä tietää mihin sitoutuu...
En kyllä ite ottais tollanen kun on IHAN joka jampalla,joko käsivarressa tai sitten olkapäis.

www.bodymodifications.net
Now baby taste some King´s Row...
edutheman
02.03.2004 10:24:38
Rautaristiä olen jossain vaiheessa kaavaillut, tän hetken ainut tatuointini on avattarissani...
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
diibadaaba
02.03.2004 17:59:25
Tässä ollaan ottamassa ensimmäistä tatuointia ja ehkäpä tämmösen otan kunhan tiedän kyseisen logon/kuvan merkityksen:

http://members.aol.com/xfairyprinc3ssx/pics1/startat.jpg

Elikäs tietääkö kukaan mitäs tuon kyseisen kuvan perimmäistä tarkoitusta? Olen niitä useampaan kertaan jonkun punkkarin/rokkarin kehoa koristamassa.

Meikäläinen harkitsi josko ottaisi tuommoisen paitsi 8-sakaraisen, mutta sitten tuli mieleen, että se muistuttaisi (ehkä) liikaa NATOn logoa...
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
Kassu
04.03.2004 20:43:10
No tuo tuo mun mieleen ainakin lähinnä semmoisen ilmansuuntia merkitsevän häräkkeen kartassa. Ei tietoa.
Kitarasankari
12.03.2004 02:37:46
Olen niitä useampaan kertaan jonkun punkkarin/rokkarin kehoa koristamassa.

ei oo hauskaa hankkia tatskaa jos monella muullakin on sellainen. Minun mielestäni on paljon hienompaa ku on jotain uniikkia hakattuna ihoon, jotain mitä muilla ei oo.
Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!!
Via
12.03.2004 12:51:17
Mä otan tatuoinnin vasta sitten kun tiedän tarkalleen mitä haluan, saa yks kaveri suunnitella niin tulee uniikki siitä. Tosin tatuointejakin aion ottaa lävistysten tapaan monia, mutta yhdestä sitä aloittaa täytyy ^^ Addiktio jo lävistyksiin ja varmasti heti ensimmäisen kuvan jälkeen tatuointeihinkin...
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill)
alphamale
12.03.2004 13:30:41

ruokahalu kasvaa syödessä, sano. jouduin kyl ite ottaa just labretin veke kun veti ikeniä alaspäin. tai onhan se jo vetänyt 7 vuotta mutta nyt riitti.
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Kitarasankari
12.03.2004 14:59:04
Mä otan tatuoinnin vasta sitten kun tiedän tarkalleen mitä haluan, saa yks kaveri suunnitella niin tulee uniikki siitä. Tosin tatuointejakin aion ottaa lävistysten tapaan monia, mutta yhdestä sitä aloittaa täytyy ^^ Addiktio jo lävistyksiin ja varmasti heti ensimmäisen kuvan jälkeen tatuointeihinkin...

kun ottaa ekan kuvan niin heti rupee tekemään mieli lisää..jouluna otin ekan kuvan ja nyt meen taas kohta ottamaan toisen ja varmaan keväällä lisää. Se on kätevää kun tatuoitsija on tuttu niin voi sen kanssa sitten suunnitella ne kuvat ihan tarkkaan ja saa vähän alennustakin =)
Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!!
HC-Audio
13.03.2004 17:07:30 (muokattu 13.03.2004 17:07:46)

Sen nimi on ainakin "Nautical star" Kuukleta sillä.. Liittyy varmaan johonki merenkäyntiin tms.
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
rhubarb
13.03.2004 17:23:17
minusta tuo tarkoittaa, että olet äärimmäisen epäoriginelli emokid, joka istuu yksin huoneessaan kuuntelemassa dashboard confidentalia....sori jos loukkaan, mut noita tähtiä näkee nykyään joka toisella
I'm so emo I bleed tears!
Dunga
13.03.2004 19:03:25
minusta tuo tarkoittaa, että olet äärimmäisen epäoriginelli emokid, joka istuu yksin huoneessaan kuuntelemassa dashboard confidentalia....sori jos loukkaan, mut noita tähtiä näkee nykyään joka toisella

Aikamoista yleistämistä...ja se on muuten dashboard confessional :)
...kiskoessa munat jäi vetoketjun väliin, sorsan syy, miks se ottaa vetoketjun pesänrakennusaineeksi...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)