Eemil 03.02.2004 22:28:27 | |
---|
Ajattelin vetästä taas kaljuksi ja pihinä miehenä tuli mieleeni, että jokin taho käsittääkseni ostaa hiuksia ja tekee niistä peruukkeja. Peruukkifirmojen sivuilla ei ainakaan mainita asiasta mitään, tietäisikö joku täällä asiasta jotain? HelsinkiVantaaEspoo-akselilta. Ja joojoo hiukseni ovat paksut ja pitkät jne. :) Kiittis, Kiitto ja thanks you. |
Mimi 04.02.2004 09:21:00 (muokattu 04.02.2004 09:21:54) | |
---|
No älä helvetissä leikkaa niitä pois... Kyllähän se totta on että niistä joku maksaa, varsinkin ulkomailla on tätä käytäntöä että naiset ja miksei miehetkin kasvattaa hiuksia ja leikkaa ne ja myy. Niitä kun tarttee kaikenlaiseen, mm. peruukkeihin ja ammatillisessa koulutuksessa käytettäviin mallipäihin. Suomessa en tiedä minne niitä kannattaisi tarjota. Käy kampaajalla kysymässä. Edit: niin ja ei riitä että hiukset on pitkät ja paksut, niitten pitää myös olla todella hyväkuntoiset. Muuten ei tod. näk. kelpaa minnekään... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
Zarmo 04.02.2004 14:19:16 | |
---|
Muistaakseni hiuksista ei montaa euroa makseta. Lehdestä joskus luin. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
Stain 04.02.2004 14:36:42 | |
---|
Paitsi John Lennonin yhdestä hiuksesta. Huom. yhdestä! Huutokauppa oli jo tai on lähiaikoina. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Eemil 04.02.2004 15:13:35 | |
---|
Teinpä soittokierroksen peruukkifirmoihin ja sain tietää, että tätä hiuksista peruukki-hommaa ei enää tehdä suomessa. Kaikki tulee ulkomailta, joten se siitä. Täytyy vetästä pois sitten ihan muuten vaan. |
sikanaama 04.02.2004 19:28:37 (muokattu 04.02.2004 19:29:07) | |
---|
Muistaakseni hiuksista ei montaa euroa makseta. Lehdestä joskus luin. Vois niillä joku kappale hinta olla. Mun hiukset on vähintään euron kappale. Tai kympillä kolme. Paitsi John Lennonin yhdestä hiuksesta. Huom. yhdestä! Huutokauppa oli jo tai on lähiaikoina. Olikohan se jo. Jostain 1000e hinnasta ne puhuivat lehdessä. Kello 2.34 pelastajat vapauttivat Äänekoskella paikoilleen juuttuneesta hissistä seitsemän juhlijaa. |
KMT 04.02.2004 19:41:31 | |
---|
Olikohan se jo. Jostain 1000e hinnasta ne puhuivat lehdessä. Nyt pitää säästää Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mark-Ken 04.02.2004 21:46:38 | |
---|
Ainakin jotkut teatterit ostavat hiuksia, joista sitten tehdään peruukkeja näytelmiä varten. Muistaakseni myös parrat kelpaavat. Soittele teattereita läpi. |
Deathrace King 05.02.2004 14:27:38 | |
---|
Täytyy vetästä pois sitten ihan muuten vaan. Tosimies ei lettiä leikkaa! ;) Thrash and mosh 'til death! |
Alttoviulisti 05.02.2004 15:01:15 | |
---|
Pitäsköhän munki, kaljuks vaan:) |
superfly 05.02.2004 18:32:29 | |
---|
Pitäsköhän munki, kaljuks vaan:) Anna mennä! Anna mennä! Harppu on alaston piano |
Alttoviulisti 05.02.2004 19:06:52 | |
---|
Anna mennä! Anna mennä! joo.... |
Eemil 06.02.2004 00:33:47 | |
---|
Tosimies ei lettiä leikkaa! ;) Kasvatetaan sitten taas uusiks jos rupee kiinnostamaan. Nyt olis kiva olla kalju. Viikonloppuna lähtee. |
Deathrace King 06.02.2004 14:22:20 | |
---|
Kasvatetaan sitten taas uusiks jos rupee kiinnostamaan. Nyt olis kiva olla kalju. Viikonloppuna lähtee. Heh, ei se ihan tosta vaan käy! Noh, tänään tekisi mieli olla mulipää, ens viikolla sit jos ois kasvattais pitkät... :) Perkele hiusten kasvatus vaatii asennetta, ekat 1,5 vuotta on hankalampaa, sen jälkeen ei saavutetuista tuloksista edes ajattele luopuvansa. Näin ainakin mulla. Asenne, se täytyy olla kohdallaan! Thrash and mosh 'til death! |
Sävis 06.02.2004 14:23:59 | |
---|
Tosimies ei lettiä leikkaa! ;) Entä nainen? Mitäs jos tohon laittaisi been? |
Eemil 06.02.2004 17:07:12 | |
---|
Heh, ei se ihan tosta vaan käy! Noh, tänään tekisi mieli olla mulipää, ens viikolla sit jos ois kasvattais pitkät... :) Perkele hiusten kasvatus vaatii asennetta, ekat 1,5 vuotta on hankalampaa, sen jälkeen ei saavutetuista tuloksista edes ajattele luopuvansa. Näin ainakin mulla. Asenne, se täytyy olla kohdallaan! Älä huoli, mä tiedän mitä mä teen. Mulla on heviletti ollu kaksi kertaa yhteensä ehkä 6 vuotta. Välissä olin kalju n. 3 vuotta. Molemmat on ihan jees ja nyt ei taas jaksain pitää tätä pehkoa. 2 vuotta ja se kasvaa ponnaripitkäks mulla uudestaan jos sen taas haluaa. |
kaljaah 06.02.2004 20:22:30 (muokattu 06.02.2004 20:22:52) | |
---|
Kampaamot jotkut kyllä itseasiassa ottavat todella hyväkuntoisia hiuksia, kun jotkut haluavat niitä hiuksenpidennyksiä itselleen tehdä. muoksis; Lähteenä siis Demi-lehti.. :D |
ashh 08.02.2004 21:28:58 | |
---|
Hei jos et vielä ole ehtinyt heittää hiuksiasi mihinkään, niin mä voisin hyvin ottaa ne. Jos viittit sen verran, että laitat ne postiin. Voin maksaa vaikka 20 euroa koko tukasta (ei hajuakaan, mitä kampaamot maksaa). Olen ihan tosissani :) tarvin hiuksia rastojen pidentämiseen. Jos jaksaa kiinnostaa, niin pistä mailia banaanikuoriainen@yahoo.com (muutkin ex-pitkätukat saa tarjota) |
Eemil 08.02.2004 22:31:09 (muokattu 08.02.2004 22:38:09) | |
---|
Hei jos et vielä ole ehtinyt heittää hiuksiasi mihinkään, niin mä voisin hyvin ottaa ne. Jos viittit sen verran, että laitat ne postiin. Voin maksaa vaikka 20 euroa koko tukasta (ei hajuakaan, mitä kampaamot maksaa). Olen ihan tosissani :) tarvin hiuksia rastojen pidentämiseen. Jos jaksaa kiinnostaa, niin pistä mailia banaanikuoriainen@yahoo.com (muutkin ex-pitkätukat saa tarjota) Voivoi...Pari tuntia myöhästyit. Vein roskiin jo. Laitan oma kuvaan kuvan hiuksista kun ne lepuuttavat lattialla leikkauksen jälkeen. Voit siitä katsoa mitä roskiin meni. Vielä ei suostunut ottamaan kuvaa vastaan mutta toivottavasti myöhemmin. |
hörhö 09.02.2004 12:24:20 | |
---|
Voivoi...Pari tuntia myöhästyit. Vein roskiin jo. Laitan oma kuvaan kuvan hiuksista kun ne lepuuttavat lattialla leikkauksen jälkeen. Voit siitä katsoa mitä roskiin meni. Vielä ei suostunut ottamaan kuvaa vastaan mutta toivottavasti myöhemmin. Kai edes löit jonkun kaverisi kanssa vetoa? "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |