Aihe: Teema-pukeutuminen
1
The Boss
21.08.2003 20:27:42 (muokattu 21.08.2003 20:28:43)
Kaverilla on juhlat tulossa jossa jokaisen tulisi pukeutua tietyn aikakauden mukaisesti 50-80-luvut ovat jo varattuja joten minulle jäi 90-luku ja kun en aio sinne missään Fubun lökäreissä mennä päätin hakea vaikutteita artisteilta (90-lukulaisilta) tyyliin Hanoi Rocks ja Flaming Sideburns.

Elikkäs minkä tyyppisiä kuteita pitäisi hommata jotta ne istuisivat 70-80-luvun tyyliin?

-Röyhelöpaita

-Kireät housut - farkut Käykö?

-Huiveja

-Sormuksia ja koruja

-Mahdollisesti jokin farkku?-liivi

-Millaiset bootsit?

Pistäkää kommentteja ja ehdotuksia, myös väri. Niin ja mistä kannattaisi hommata UFF:lta saisi ainakin halvalla, jos vain löytyy.

Huh tulipa sekavaa.
Hallelujah Rock 'N' Rollah
Mandariini
21.08.2003 20:32:54
Pääasia on että näyttää tyhmältä ja vetää mahdollisimman paljon yli. itse olen käyttänyt vastaavissa pippaloissa
röyhelöpaitaa, tiukkia housuja ja huiveja
EI se meillä niin tarkkaa ole!
Mandariini
21.08.2003 20:35:13
Ja UFF on hyvä ja muutkin kirppikset mutta löytyy vanhahtavia vaatteita jo normi kaupoistakin. Vinkki: Osta housut naisten osastolta.
EI se meillä niin tarkkaa ole!
The Boss
21.08.2003 20:43:50
Pistäkääpä nopeasti viestejä, kutson sitten aamulla ennen kouluun lähtöä. Nyt pitää lopettaa.

Niin ja varsinkin niistä buutseista- millaiset kuuluvat ajan henkeen (70-80-luku). Nahka/kangas ja väritys?
Hallelujah Rock 'N' Rollah
thrashmetallisti
21.08.2003 21:32:09

Niistä puutseista... Kai ihan mustat käy, mutta semmosseet harmahtavat tai sellaset tekokäärmeennahkapuutsit... Kornit on...
Thrash till death!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)