Aihe: Rannenauhat
1
merirosvokissa
22.02.2007 19:16:12
Kertokaa, hyvät ihmiset, mistä löytyy semmoisia mielellään 10cm pitkiä rannenauhoja ilman minkäänlaisia "hienoja" tekstejä tahi kuvioita.

Minä tiedän että näitä on olemassa, olen nähnyt kuvia ja kuullut huhuja, mutta myynnissä en ole nähnyt missään.

Auttakaa, kiitos.
a you is a winrar
Metallica mies
23.02.2007 12:23:57
urheiluliikkeistä saattaapi löytyä esim. nike merkkisiä mustia, joisa ei "pahasti" näy se logo....
kusta kiukaalle!
Jormaz
23.02.2007 12:44:32
Kertokaa, hyvät ihmiset, mistä löytyy semmoisia mielellään 10cm pitkiä rannenauhoja ilman minkäänlaisia "hienoja" tekstejä tahi kuvioita.

Sen ku tietäis. Mulla on jotkut salibandyversiot jotka oon kääntäny ympäri ettei häiritse logo.
Metallica mies
23.02.2007 16:16:22
tai sit ite teet jostain? niinno se paksuuskin sit varmaan on tärkee, meinasitko sellasia "olemattomia ,näönvuoksi" vai ihan sellasia tukevia ??
kusta kiukaalle!
merirosvokissa
23.02.2007 18:51:12
tai sit ite teet jostain? niinno se paksuuskin sit varmaan on tärkee, meinasitko sellasia "olemattomia ,näönvuoksi" vai ihan sellasia tukevia ??

Tukeminen on toissijaista, tärkeämpää olisi että tuo ranteen nivelkohta pysyisi varmemmin lämpimänä, kylmä kun kangistaa niveleni heti, varsinkin ranteissa.

Ei pelkästään näön vuoksi, vaikka onhan ne ihan kivan näköisetkin.
a you is a winrar
DVD-SOITIN
23.02.2007 21:09:15
Juu, kyllä nuo mustat perushikinauhat ovat tyylikkäitä. Itelläkin on yksi...Eikun saatana, siellä lukeekin ADRIAN SMITH toisella puolella. :-/
A.Starving
23.02.2007 21:15:24
Kannattaa tarkastaa Tarjoustalot sun muut halpahallit, niistä tekee joskus yllättäviä löytöjä.
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
brn2sk8
24.02.2007 13:01:42 (muokattu 24.02.2007 13:11:43)
siis semmosesta hikinauhastako onkin kyse eikä mistään ranneketjusta tai vastaavasta? Oon ihan kujalla... :/ Nimittäin semmosia hikinauhojahan saa kaikista intersporteista, topsporteista ja stadiumeista jollain kahdella eurolla... Mutta semmosia ranneketjuja saa hakee kaks minuuttia kauemmin, jostain pikkuliikkeista niitä löytyy aina...
Ei kiitos, ei enää viinaa minulle...
päänahka
24.02.2007 13:04:33
siis semmosesta hikinauhastako onkin kyse eikä mistään ranneketjusta tai vastaavasta? Oon ihan kujalla... :/

Melko paksua ketjua haettaisiin, meinaan tuo 10 cm pitkä ei varmaan viittaa ranteen ympäri mitattuun pituuteen. Ellei kysyjällä sitten ole 3-senttinen ranne...
Up and down, that's how energy stays alive.
brn2sk8
24.02.2007 13:14:51
Jaa no sit semmosia siis saa ihan melki mistä vaan... ainakin tampereella kun oon kierrelly kauppoja niin micmacissa myytiin yhdessä vaiheessa niitä, sit siellä asematunnelin pikkumyymälässä myytiin kans niitä... En tiiä sen liikkeen nimee, mutta siis siellä myydään kaiken maailman bändipaitoja ja semmosia ni kyllä sen liikkeen tunnistaa...
Netistä varmaan leatherheavenista saattaa löytyä, en oo kyl varma :)
Ei kiitos, ei enää viinaa minulle...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)