Aihe: Nahkahousujen peseminen
1
Gypsy
26.10.2006 23:39:32
Kertokaa ihmeessä, miten näitä tulis pestä? Miten ootte ite pessy? Yks kaveri sano, että se on monta kertaa laittanu vaan pesukoneeseen ja kyllähän ne näyttää ihan kunnossa olevan. Oon kuitenkin kuullu, ettei nahkahousuja kannattais laittaa pesukoneeseen..

~Vuoden näitä oon pitäny jalassa, enkä kertaakaan oo pessy. Rupesin tässä ajatteleen, että kai sitä vois kokeilla, olenhan herrasmies. Nää nyt kun kuitenkin on kesähelteilläkin ollu hiestä liimaantuneena jalkoihin kiinni..

Vai pitäisköhän antaa olla vaan. Mihinkään pesulaan tms. en niitä vie.

Kiitoksia.

Rakkaudella, Gypsy.
Aamen
morb
26.10.2006 23:41:14
anna olla vaan. nahka on kaunisluonnon materiaalia, kaikki lika ja hiki vaan tekee niistä sun pöksyistä helmemmät.
"Blues isn't about feelin' better, it's about makin' other people feel worse."
waskikaarme
29.10.2006 18:15:52
Miedossa astianpesuaineessa liotus ja sitten huuhtelu, neuvottiin minua aikoinaan. Noissa astianpesuaineissahan on jotain rasvaa jottei kädet liiaksi kuivaisi, joten neuvo kuulostaisi jopa järkevältä.

Vuoden näitä oon pitäny jalassa, enkä kertaakaan oo pessy.

Toivottavasti eivät ole vielä juurtuneet kiinni sinuun..
Skull: The existance of flamethrowers says that someone, somewhere, at sometime said "I need to set that thing on fire, but it's too far away."
Henko
30.10.2006 21:47:09

Ei niitä tartte pestä. Pyyhkii vaan paikallisesti, jos on vaikka kaljatahroja.
Kannattaa silloin tällöin käsitellä jollain esim. mehiläisvahapohjaisella hoitoaineella, elpyy se nahka, tuntuu leppoisammalta.
Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi.
minimies
01.11.2006 06:31:25

Itse olen käyttänyt nahkasaippuaa....
"Rockdude"
hanuristi
02.11.2006 07:31:41
En kyllä pesukoneeseen laittais.
Näkyvät tahrat tosiaan kannattaa pyyhkiä kostealla rätillä.Jotain ainetta voi laittaa siihen jos siltä tuntuu.
Oksennuksen nahkatakista esim saa rätillä ja yleispuhdistusaineella pois.
Eat shit and die.
Gypsy
03.11.2006 17:19:39
Pesin ne Ajaxilla :D Semmosella keltasella, joka hais hyvälle. Lopputulos oli se, mitä odotettiinkin, puhdas. Ei tapahtunu vahinkoo. Paitsi se, että niistä hävis "se jokin". Oli viimenen kerta kun pesen. Tuli pestyä lattiatkin, tai ne peseyty itekseen kun Ajaxpurkki kaatu lattialle.

Ei niitä tartte pestä. Pyyhkii vaan paikallisesti, jos on vaikka kaljatahroja.

No noihin on niin monta tuoppia kaatunu syliin, että eipä niitä oikeen tahroiks voinu enää sanoo.

Mutta siitoksia vaivautuneille. Nahkasaippuasta en edes tienny ennen.
Aamen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)