luopio 17.09.2006 14:24:36 | |
---|
Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Mimi 17.09.2006 14:36:25 | |
---|
Eipä tuosta kuvasta ny kovin saa selvää, mutta hämärästi tulee mieleen semmonen kelsi/mokka/mikälie takki, jossa on karvareunukset. Yleensä nuita on saanu talven koittaissa kaikista kaupoista, mutta en tiiä onko toi enää muodissa... Kirppiksiä kannattaa kiertää, hyvällä tuurilla tommonen tulee vastaan. "En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala |
Jani The Rock 17.09.2006 14:40:01 | |
---|
Komee rotsi on juu. Kelpais mullekin. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
luopio 17.09.2006 14:41:48 | |
---|
Eipä tuosta kuvasta ny kovin saa selvää, mutta hämärästi tulee mieleen semmonen kelsi/mokka/mikälie takki, jossa on karvareunukset. Yleensä nuita on saanu talven koittaissa kaikista kaupoista, mutta en tiiä onko toi enää muodissa... Kirppiksiä kannattaa kiertää, hyvällä tuurilla tommonen tulee vastaan. Juu kuva on tosiaan vähän epäselvä mutta mitä ilmeisimmin mokkaa on. Noh, täytyy ilmeisesti kirppareita kierrellä ja oottaa että talvivaatteita alkaa tulemaan kunnolla kauppoihin. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Roksennus 17.09.2006 14:48:18 | |
---|
H&M:ltä noita saa miltei joka talvi. Tyttöjen puolelta kylläkin, mutta eipä ole minua tuo sukupuolikynnys estänyt niin kuin pahimpia jätkiä yleensä. "Time's never wasted when you're wasted all the time!" |
luopio 17.09.2006 15:01:13 | |
---|
H&M:ltä noita saa miltei joka talvi. Tyttöjen puolelta kylläkin, mutta eipä ole minua tuo sukupuolikynnys estänyt niin kuin pahimpia jätkiä yleensä. Joo no ei se häiritse ellei mallit tai koot sitten oo sen mukasia. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
-Cale 17.09.2006 18:33:45 | |
---|
Komee rotsi on juu. Kelpais mullekin. Samma här! |
smio 01.10.2006 18:11:07 | |
---|
Joo no ei se häiritse ellei mallit tai koot sitten oo sen mukasia. Kyllä mulle sieltä on ainakin naisten osastolta ton tyylinen hyvän mallinen ja kokonen löytynyt. Eiköhän niitä kohta ala taas noihin ihan perus vaatekauppoihin tulla. |