shlässi 08.08.2006 00:03:09 | |
---|
nykyään näkee kaikilla converseja , led zep. ramones ja muita bändi paitoija vaikka joillain näitä omistavavilla henkilöillä ei ole edes hajua kuka on jimmy page?! muutenkin, raitapaitoja ("kuuluivat rock/punk kulttuuriin 70 ja 80luvulla") näkee nykyään kaikilla. minusta ne kuuluisi edelleen rock kulttuuriin ei kaikille ihkudaa tyypeille. en tiä ärsyttääkö muita tämä, mutta pääsipä taas purkaamaan tunteita. :) "me toimme asenteen takasisin!" |
-Aleksi- 08.08.2006 00:18:56 (muokattu 08.08.2006 00:19:43) | |
---|
Ei varmaan kukaan nykyajan ihQdaa teini pid äled zeppelin vaatteita päällä, vielä.e Kyl mnää jotka kuuntelee tätä kunnon musaa pitää näoitä vaatteita joo moo. E: kirjoitusvirheiden mahdoollistuus korkea mahdollisen hunalatilan ansiosta. |
shlässi 08.08.2006 00:28:01 | |
---|
hunala tila . näin :D "me toimme asenteen takasisin!" |
Lento-V-mies 08.08.2006 09:06:08 | |
---|
Niin no oon huomannu et tyypeillä oli koulussa jotain Ramones ja Mötley Crüe t-paitoja kun olin lukiossa vielä, ja ei ne tyypit kuitenkaan tiedä paskaakaan musiikista, kuuntelevat ehkä jotain mikä on muodissa, ja sitäkin vain harvoin. |
tigrushka 08.08.2006 09:39:08 | |
---|
One Wayn mainoksessakin näkyi Clash-, Ramones- ja Led Zeppelin -paitoja, "vain" 39,90. Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Those who know do not tell, those who tell do not know." |
Artist 08.08.2006 09:58:06 | |
---|
minusta ne kuuluisi edelleen rock kulttuuriin ei kaikille ihkudaa tyypeille. en tiä ärsyttääkö muita tämä, mutta pääsipä taas purkaamaan tunteita.
Eikös noi ledzeppellinit ynnä muut kuuluneet omana aikanaan sen ajan ihkudaa teineille, ja sitten rokkipoliisit eivät diganneet. Mulle on kyllä yhdentekevää, mikä on muodissa, ei se vaikuta minuun millään tapaa, kun en lähes poikkeuksetta edes tiedä mikä nyt muodikasta on. "You can take away my temple, but you can't take away my hill, you can pass those pearls before me, I've got an iron steel will." |
Twistyh 08.08.2006 10:38:07 (muokattu 08.08.2006 10:39:23) | |
---|
Minä ainakin olen uppoutunut pitkälle rock kulttuurin historiaan ja pukedun sen bändin paitaan mistä tykkään. Mutta haittaako jotaki jos o semmosia -92 teinejä jokka luulee olevansa rock ku tietää negativen ja käyttää RAMONES paitoja? Mua ei ainkaa, mutta ne pistää aina huvittamaan ku tulee vastaan. |
Sensi 08.08.2006 11:21:28 | |
---|
Mutta haittaako jotaki jos o semmosia -92 teinejä jokka luulee olevansa rock ku tietää negativen ja käyttää RAMONES paitoja? Mua ei ainkaa, mutta ne pistää aina huvittamaan ku tulee vastaan. Älkää nyt kuitenkaan kaikkia nuorempia henkilöitä syyllistäkö tällaisesta!Esim. minut mielletään usein tällaiseksi ns."nuoremmaksi negative faniksi" näiden ramones paitojen jne. takia, mutta minä oikeasti kuuntelen Ramonesia, ja vieläpä pidän siittä! Ruaaah!! |
Jani The Rock 08.08.2006 12:15:15 | |
---|
Mieluummin mä kattelen Ramones-paitasia tyyppejä kuin niitä saatanan lökähousugangstoja. I drive a Rolls Royce `cause it`s good for my voice. |