Aihe: yksityisyys
1
TanoshiiMoominIkka
20.07.2006 19:27:48
Kysyisin tällaisesta asiasta, kun kuitenkin livejä vetävä keikka on sellanen et ne sit tunnistaa kun näkee uudestaan ja silleen, niin eikö teitä haittaa se, että sitten kaikki tulisi kadulla vastaan ja huutelisi jotain?
Tai siis, mua se ainakin haittaisi.
Jos nyt pointtini ymmärsitte.
Laitoin tämän nyt tänne, koska pukeutumisella kuitenkin voi estää sellaisen tilanteen syttymistä, kuten esimerkiksi Lordi pitää porukoineen maskeja niin ei sitten tulla kadulla tunnistetuksi.
dictatorsh*t
20.07.2006 20:22:20
Jos nyt pointtini ymmärsitte.

En aivan, ota uudestaan.
Super-Jari
20.07.2006 20:43:05
Esim black metal yhtyeet pitävät henkilöllisyytensä piilossa Kiss-maskien avulla ettei heitä tunnisteta koska heitä nolottaa soittaa niin huonoa musiikkia eli sitä hevirokkia.
gorgonoidi
20.07.2006 20:50:30

Esim black metal yhtyeet pitävät henkilöllisyytensä piilossa Kiss-maskien avulla ettei heitä tunnisteta koska heitä nolottaa soittaa niin huonoa musiikkia eli sitä hevirokkia.

Nääh... Repesin tälle. Pitänee mennä nukkumaan, mutta sitä black metallia soittamaan jos tuollainen asia häiritsee :)

Nyt mä tiiän miks black metallista on tulossa niin suosittua nykyään.
Super-Jari
20.07.2006 20:56:44
Nyt mä tiiän miks black metallista on tulossa niin suosittua nykyään.

Sen suosio vähän kuin meni jo. Nyt on thrash, metalcore ja emo.
morb
21.07.2006 21:10:35
Sen suosio vähän kuin meni jo. Nyt on thrash, metalcore ja emo.

Emo is so early early 2000 ..
Guess what ! I have a fever, and the only prescription for it is MORE COWBELL !
Jaba
23.07.2006 17:57:18
Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa ruveta huuteleen jonkun bändin jäsenelle jotain kadulla.
petrutsi
23.07.2006 19:18:51
Mä ainakin tahdon huutaa black metallia kaduilla.
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
JPQ
23.07.2006 19:30:43

Jolkaisessa ammattissa heikkoutensa ja tämä on "rockmuusikoiden" ammatin ikäviä varjo puolia. Ikävistä puolista vaan pitää valita ne jotka haittaa eniten.
Kukkis 77
27.07.2006 02:42:06

Kysyisin tällaisesta asiasta, kun kuitenkin livejä vetävä keikka on sellanen et ne sit tunnistaa kun näkee uudestaan ja silleen, niin eikö teitä haittaa se, että sitten kaikki tulisi kadulla vastaan ja huutelisi jotain?
Tai siis, mua se ainakin haittaisi.

Livejä vetävä keikka? Ahaa..

No mua ei kiinnosta pätkääkään vaikka kuka tunnistaisi tai ei tunnistaisi. Aivan se ja sama.

Jos kuitenkin haluat soittaa livejä keikalla etkä halua että kukaan tunnistaa sitten kadulla, niin toki voit keikan jälkeen pukeutua esim. vaaleanpunaiseen lateksihaalariin missä on niittejä kulkusten kohdalla ja päähän laitat sellaisen maskin missä on vetskari suun edessä. Ynnä tietysti jalkaan vihreät Moon-Bootsit.
R.I.P. Jusu 1975 - 2006. Nähdään sitten rumpaleiden taivaassa.
MindMatters
27.07.2006 03:59:58
En ole kyllä minkäännäköistä huutelua kaduilla nähnyt vaikka joskus olen julkkiksia bongannutkin.
TanoshiiMoominIkka
27.07.2006 19:51:11
Ajattelinkin keikoilla itse pitää jotain huivia tms naamalla, ei pelkästään tunnistamisen estoksi, vaan myös ihan huvin ja urheilun vuoksi XD
Jani The Rock
27.07.2006 19:54:07

Ajattelinkin keikoilla itse pitää jotain huivia tms naamalla, ei pelkästään tunnistamisen estoksi, vaan myös ihan huvin ja urheilun vuoksi XD

Näinhän vois toimia. Ei mun laulustani saa varmaan muutenkaan mitään selvää.
Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista!
Henko
30.07.2006 16:22:40

Mä ainakin päivystän tuntitolkulla kaupungilla nimmarikynä- ja paperi kädessä, ja huutelen tuntemattomille, että haluaako ne mun nimmarin.
M.net onkin ämmien net.
Ruoste
04.08.2006 15:49:45 (muokattu 04.08.2006 15:50:06)
Eipä tällä menestyksellä vielä kadulla ole huutelijoita tullut, muutaman kerran baarissa joku on tullut "ai shä oot she siitä bändistähhssäättännnnäähh....hyvi sä veät pilu!". Enkä itsekään ole kauheesti julkimoille huudellut hervottomuuksia kaduilla vaikka eilenki näin naitvissin tarjan kirppiksellä marsellon kanssa ja remu ostaa meitin naapurilta antiikkia.
Paskansyöjien legioonat suoltaa taidetta... Frankie and Gatorin kotisivut
scriptwriter
08.08.2006 16:21:41

ookkonää ollu aineissa?
Lento-V-mies
08.08.2006 20:22:49
Kai se häiritsisi, mutta toisaalta jos se kuuluisuus houkuttelisi hyvän näköistä naisseuraa.. hmm.
Köttelö
12.08.2006 14:29:03
Kaveri huuteli jorma pulkkiselle kun tämä oli juontajana outokummun esson avajaisissa.
Shit happens when you party naked!
shovi
12.08.2006 15:06:25
Kaveri huuteli jorma pulkkiselle kun tämä oli juontajana outokummun esson avajaisissa.

Niin aina se "kaveri" tekee sitä ja tätä
Paha keisari syö kaikilta pään!
Hannu H.
13.08.2006 15:34:03

Niin aina se "kaveri" tekee sitä ja tätä

kaveri on kova jätkä!

Emmä tiiä häiritsiskö se mua itteäni jos se ei menis ihan älyttömyyksiin. Tyyliin joka päivä sais seiskasta lukea "Hannu H. KÄVI KAUPASSA ja osti MAKKARAA ja MAITOA!".
"Hannu H. on tiettävästi käynyt TANKAAMASSA autonsa BENSA-ASEMALLA!".

Kirkuvat likkalaumat perässä olis vaan plussaa ;)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)