-Ossi- 30.03.2006 20:19:01 | |
---|
Mistä Helsingin kaupoista löytää kunnon rokkivaatteita? Trumpettifarkkuja ja -housuja ym. ? I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith |
Jaba 01.04.2006 00:44:10 | |
---|
Mistä Helsingin kaupoista löytää kunnon rokkivaatteita? Trumpettifarkkuja ja -housuja ym. ? Kertoispa joku mullekki. Niitä vaan ei ole. |
smio 01.04.2006 00:47:11 | |
---|
Kirppikset ja UFFit kannattaa käydä penkomassa usein läpi, kyllä niistä mä oon aina löytänyt. :) |
Härski 01.04.2006 10:48:59 (muokattu 01.04.2006 10:49:19) | |
---|
Eip mit. |
Bc-rich 06.05.2006 18:46:25 | |
---|
millasia punck rock vaatteita suosittelette siis niinku millaset oikeesti saa näyttämään että sää oot punck rokkari??? |
sus 06.05.2006 19:39:42 | |
---|
millasia punck rock vaatteita suosittelette siis niinku millaset oikeesti saa näyttämään että sää oot punck rokkari??? Ensin mun pitäs tietää mikä tää "punck rock" on. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Bombsite-Boy 06.05.2006 19:49:33 | |
---|
millasia punck rock vaatteita suosittelette siis niinku millaset oikeesti saa näyttämään että sää oot punck rokkari??? Se kirjotetaan punk ja mitä vaatetukseen tulee niin pilli farkut, kuluneet tai puhki polvista, nahkarotsi jonka alle joku kiva paita, dee deellähän oli jossain vaiheessa Mikki Hiiri paita(?).Ja ei liian pitkä letti, mut ei liian lyhytkään, jos haluu niin hakaneuloja minne saatkaan sit, oma isä ei anna pitää hakaneuloja :D Rotsilla voi tulla kesällä liian kuuma joten voi pistää jonkun esim raita paidan, musta punanen raita paita on aika punk. Jos haluu olla tooooosi punk ni hakaneula poskesta läpi niinku sex pistols fanit teki. |
Hohhoijaa 06.05.2006 19:51:07 (muokattu 07.05.2006 13:29:17) | |
---|
Odotan jo että joku true-punkkari tulee tänne näyttämään pojille että mitä se punk on :) oma isä ei anna pitää hakaneuloja :D Aaah, kapinaa... Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde) |
Wahi 06.05.2006 20:08:57 | |
---|
Se kirjotetaan punk ja mitä vaatetukseen tulee niin pilli farkut, kuluneet tai puhki polvista, nahkarotsi jonka alle joku kiva paita, dee deellähän oli jossain vaiheessa Mikki Hiiri paita(?).Ja ei liian pitkä letti, mut ei liian lyhytkään, jos haluu niin hakaneuloja minne saatkaan sit, oma isä ei anna pitää hakaneuloja :D Rotsilla voi tulla kesällä liian kuuma joten voi pistää jonkun esim raita paidan, musta punanen raita paita on aika punk. Jos haluu olla tooooosi punk ni hakaneula poskesta läpi niinku sex pistols fanit teki. No kaikenlaista. Sitä ihan suunnitellaan, notta "nyt mä oon niin punk!" hoho! Ne on vaan vaatteet... Pitää olla fjongaa et on stüldt håjttii! |