Aihe: Kuvan poistaminen t-paidasta
1
ihotauti
13.03.2006 22:30:42
Eli kysyisin, että onko normaali t-paidasta mahdollista jotenkin poistaa kuvaa/logoa? Siis ihan normaalipainatuksella olevaa? Ja jos tähän asti vielä onnistui, millähän olisi viisainta raapustaa jokin oma kuvio tilalle? Tätä vartenhan on tietysti olemassa jotain omia värejäkin, mutta siis ihan kotitarpeilla pitäisi pärjätä..
Auttakee avutonta.
Jani The Rock
13.03.2006 22:32:46

Oliskohan iisimpää ostaa uusi kuvaton paita.
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Bonesaw
13.03.2006 22:36:57 (muokattu 13.03.2006 22:37:27)

Kävi kyllä mielessä tuota tekstiä lukiessa:D röh röh
ihotauti
13.03.2006 22:37:34

Joo samaa mietin itekkin. Helpommakshan se kävis, mutta sääli pistää kiertoon hyväkuntosta paitaa. Kuva vaan vähän hämää.
Bonesaw
13.03.2006 22:39:24
Joo samaa mietin itekkin. Helpommakshan se kävis, mutta sääli pistää kiertoon hyväkuntosta paitaa. Kuva vaan vähän hämää.

Saako udella,että mikä kuva siinä on?
ihotauti
14.03.2006 14:50:41
Saako udella,että mikä kuva siinä on?

Tuo paita on itse asiassa kaverini (r.i.p.) vanha, mutta hänen vanhempansa antoivat sen miltei käyttämättömänä hänen poistuttuaan. Kuvassa on jonkin pelin(final fantasy kymppi kai) logo, mutta itse en pahemmin ole näitä pelittäjiä, joten en kuvasta liiemmin välitä...Turhamaistako?
Noh, jos tuo nyt ei onnistu, ei uuden paidan osto mitenkään valtava investointi oo. Tuo on vaan tommonen hieno pitkähihanen t-paita, joka ilman tuota kuvaa olisi ihan tyylikäs...
Jani The Rock
14.03.2006 15:11:34

Tuo paita on itse asiassa kaverini (r.i.p.) vanha, mutta hänen vanhempansa antoivat sen miltei käyttämättömänä hänen poistuttuaan. Kuvassa on jonkin pelin(final fantasy kymppi kai) logo, mutta itse en pahemmin ole näitä pelittäjiä, joten en kuvasta liiemmin välitä...

Oho. Pidä ihmeessä paita sellasena kuin se on, kaverisi muistoksi.
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
ihotauti
14.03.2006 15:39:42
Oho. Pidä ihmeessä paita sellasena kuin se on, kaverisi muistoksi.

Tiettyhän mä tuotakin puolta asiasta mietin, mutta sain muutaman muunkin paidan hänen vanhoistaan. Aattelin että tuon yhden voisin koittaa muuttaa.
Tulipas taas haikea olo häntä muistellessani:(
Bonesaw
14.03.2006 20:58:58 (muokattu 14.03.2006 21:25:23)
Tiettyhän mä tuotakin puolta asiasta mietin, mutta sain muutaman muunkin paidan hänen vanhoistaan. Aattelin että tuon yhden voisin koittaa muuttaa.
Tulipas taas haikea olo häntä muistellessani:(

Ninno. Tee kuinka haluat. Itse kyllä pitäisin paidat muistoina kaverista. Saahan noita paitoja parilla egellä dressmaneilta.
Pitkavirta
17.03.2006 14:35:47
no voi vittu mitä meininkiä.

osta blanko paita, maksaa ehkä enintään kolme egee tarjoustalossa tai jossai. tietty jos laatupaitaa haluut niin niitäkin saa jo femmalla.

http://www.serivari.fi/

delanneen kaverin paitaa ei ehkä silleen kantsi tärvellä, ja kuvan poistamisen jälkeen se paita voi olla ns. vähän käyttökelvottoman olonen.

tsemppiä.
no ei hitossa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)