Aihe: Trumpettifarkkuja Helsingistä?
1
tacite
24.01.2006 13:00:42
Mistä löytää? Muutenkin sellaisia kunnon rock-kamoja, eikä hc-paskaa. Itse en ainakaan halua näyttää samalta kuin se Kilpi-bändin laulaja.
Mysli
24.01.2006 15:34:55
Mut siis ex oo zekannu lindexii ja näit siistei putiikeit viel? Jos oot poika ni haet vaa tyttöjen tiukan topin ja lantio farkut sielt ni oot enemmä ROCK ku kaikki muut yhtees.
Kosminen
24.01.2006 19:05:02

No, Mysli, älähän nyt... kyllä se workkii ihan hyvin. Ja niitä farkkuja löytää H&M:ltä. Pissis?
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
tacite
24.01.2006 19:20:46
No, Mysli, älähän nyt... kyllä se workkii ihan hyvin. Ja niitä farkkuja löytää H&M:ltä. Pissis?

Et oo tainnu käydä koskaan H&M:llä? Siellä on kaikissa housuissa sellaiset homolahkeet, eli kapeat. Niin ja sanoin ROCK-, eikä mitään Antti Ruisku-kamoja.

Juntit pitää pillejä.
Kosminen
28.01.2006 17:56:13

Mä ostan vuosittain trumpettifarkut H&M:ltä. Tuiskua ja mua yhdistää vain etunimi.
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)