Coldman 24.10.2005 18:14:24 | |
---|
Tänään tossa huomattiin,että mulla on päässä täitä..Haettiin apteekista täi shampoo ja kampa ja kyllähän niitä löyty..Onkos teillä pitkäleteillä kokemusta täistä tai muista hiustaudeista? kertokaa jos on.. You get your Balls to the wall man ! Balls To The Wall ! - Accept - Balls To The Wall |
Cujo 24.10.2005 18:19:45 | |
---|
Eipä ole täitä ollut. Hauskasti tämä täi-keskustelu täällä pukeutumispalstalla :) "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 |
Coldman 24.10.2005 18:28:10 | |
---|
Hauskasti tämä täi-keskustelu täällä pukeutumispalstalla :) Pistänkö johonkin muualle?? You get your Balls to the wall man ! Balls To The Wall ! - Accept - Balls To The Wall |
drum-monkey 24.10.2005 19:14:49 | |
---|
Kerran yhellä tutulla oli täitä, niin jouduin kanssa täikuurille, kammat keitettiin ja muuta. Muttei oo todettu koskaan, vaikka tukka on aika pitkä. Munletti on mulletti |
Sir Härö 24.10.2005 19:46:53 | |
---|
Täit (Phthiraptera) ovat siivettömiä hyönteisiä, jotka elävät loisina nisäkkäissä ja linnuissa. Täitä on yli 3000 lajia. Täit ovat hyvin erikoistuneet isännän mukaan, ja yleensä ne loisivat vain tietyssä kohdassa isäntäänsä. Tunnetuin täi on päätäi, joka elää ihmisen päässä. Täitä voidaan karsia täikammalla. Vähäx niiq sidee hei vau?!1! Coldmannilla on päässään kitaraa soittavia, COBia kuuntelevia, siivettömiä hyönteisiä. ...ja koko homma kirvelee yhtä paljon kuin reissu Tallinnaan. |
Aerodactev 24.10.2005 20:44:57 | |
---|
Pari kertaa on joutunu pesee täishampoolla hiukset kun pikkusiskon koulussa jollakin on ollut. Ite ötökköjä ei ole päässä onneksi ollut, mutta mun tukka ei kyllä kamalasti tykännyt siitä myrkystä.
Long = progressive = good
|
Cujo 24.10.2005 21:00:28 | |
---|
Pistänkö johonkin muualle?? Ei toki. Tuli vaan hauska mielleyhtymä pukeutumisesta täihin. Hölmöä kyllä, tiedän. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 |
Mirrinsane 25.10.2005 06:13:21 | |
---|
Joitakin viikkoja sitten leikkasin ystäväni tukan(oli pitkää ja rastaa): kun hänellä, tyttöystävällänsä ja tyttöystävän pikkusiskolla oli täitä. Munineet rastoihin, yök. Onnekseni olin silloin lähes kalju, sillä olisin melko varmasti saanut itsekin. |
Coldman 25.10.2005 18:09:13 | |
---|
Onneksi pääsin eroon niistä "paholaisista" (hehe) You get your Balls to the wall man ! Balls To The Wall ! - Accept - Balls To The Wall |
arancia 25.10.2005 18:24:10 | |
---|
Täitä ei itselläni ole ollut, mutta minäkin olen täishampoolla tukkani pessyt veljeni koulussa täiden riehuessa. Tulipa täistä mieleeni, että juuri rastat leikattuani sain lintukirppuja jostakin eläimestä, olisi voinut olla rastojen loppu jos olisivat vielä olleet päässäni. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Jerlys 26.10.2005 17:35:16 | |
---|
Ei ole minulla koskaan ollut, mutta ala-asteella kun niistä puhuttiin, kaikki aina epäilivät minulla olleen niitä. Omaan pitkän ja pörröisen peikkoreuhkan nääs :D Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku` |
Uruk 26.10.2005 22:41:09 | |
---|
Jumalauta peskää se päänne. D: "Liisa hakee sakset..." |
Coldman 27.10.2005 20:18:23 | |
---|
Jumalauta peskää se päänne. D: Ei se siitä pesusta johdu vaan ne on tarttunut joltakulta.. You get your Balls to the wall man ! Balls To The Wall ! - Accept - Balls To The Wall |
MV 27.10.2005 21:16:02 | |
---|
Mulla oli joskus skidinä...Vitutti se helvetillinen jynssäys vaan. Piti varmaan puol tuntia hinkata sitä ja antaa sen shampoon muhia päässä jne. Huomenta, moro, päinää, iltaa, öö! |
JPQ 27.10.2005 22:47:22 | |
---|
Ei se siitä pesusta johdu vaan ne on tarttunut joltakulta.. Sitä paitsi tiettyä likaisemmassa ihan oikeasti eivät tietääkseni viihdy joten.... |
Coldman 28.10.2005 08:58:59 | |
---|
Jääkiekko-porukassani oli parilla ollu täitä niin sieltä varmaan tarttunut.. Ja eikö sitä oo sanottu että noi hiustaudit sun muut on ollu riesana aina jääkiekkoilijoilla :) You get your Balls to the wall man ! Balls To The Wall ! - Accept - Balls To The Wall |
Jerlys 29.10.2005 11:15:06 | |
---|
Sain eilen tietää, että ystäväni pikkusiskolla on täitä. Eli kohta voi olla mullakin. Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku` |
arancia 29.10.2005 11:16:27 | |
---|
Sain eilen tietää, että ystäväni pikkusiskolla on täitä. Eli kohta voi olla mullakin. Täishampoo on ystävä. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Jerlys 29.10.2005 11:54:32 | |
---|
Tuntuu, että se pilaa hiukseni, kun ne on aika kuivat ja näin. Kun käytin joskus vähän aikaa sellaista jotain aika kovaa hilseshampoomyrkkyä, eikä se näiden laatua parantanut kyllä. Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku` |
Lord of the strings 30.10.2005 17:40:52 | |
---|
Meidän koulussa on jollain täitä niin ei oikein tule lainattua kaverin lippistä. Hoho. Proge ei ole musiikkityyli. Proge on elämäntapa. |