MV 04.04.2004 13:45:59 | |
---|
mitä mieltä ootte tommosista.itelläni on ja on aika nätit mun mielestä.stuntmanista tilasin kynsikkäät ja niitit erikseen.en oo kokenu mut näillä saa kans aika helposti varmaan turpaan. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Lord of the strings 04.04.2004 14:56:41 | |
---|
Sopii Rob Halfordille. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille |
Moratoria 04.04.2004 17:26:41 (muokattu 04.04.2004 17:26:59) | |
---|
en oo kokenu mut näillä saa kans aika helposti varmaan turpaan. niillä myös varmaan antaa aika hyvin turpaan jos niis on semmoset rottaniitit tms. |
MV 04.04.2004 17:32:51 | |
---|
niillä myös varmaan antaa aika hyvin turpaan jos niis on semmoset rottaniitit tms. no joo mut mul on semmoset kartioniitit ja kyl siin on oma käsi paskana sen jälkeen. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Hotakainen 05.04.2004 22:54:46 | |
---|
mitä mieltä ootte tommosista. Hintahtavat. Ja pahasti. |
Jani The Rock 05.04.2004 23:08:34 | |
---|
Hintahtavat. Ja pahasti. Tota ei välttämättä kannata mennä sanomaan sellaiselle isolle, karvaiselle sedälle joka on niittikynsikkäiden lisäksi sonnustautunut nahkahousuihin, farkkuliiviin ja tylppäkärkisiin bootseihin, ja jonka moottoripyörässä on jumalattoman pitkä keula... Rough and tough and plenty mean. |
hörhö 06.04.2004 13:35:29 | |
---|
Tota ei välttämättä kannata mennä sanomaan sellaiselle isolle, karvaiselle sedälle joka on niittikynsikkäiden lisäksi sonnustautunut nahkahousuihin, farkkuliiviin ja tylppäkärkisiin bootseihin, ja jonka moottoripyörässä on jumalattoman pitkä keula... Ei, mutta kyllä tuollainen henkilö äkkiseltään kuviteltuna kuulostaa melkoisen nahkahomolle. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Pallisti 06.04.2004 15:31:22 | |
---|
Ei, mutta kyllä tuollainen henkilö äkkiseltään kuviteltuna kuulostaa melkoisen nahkahomolle. HoHOOO!!! |
superfly 06.04.2004 17:00:31 | |
---|
Tota ei välttämättä kannata mennä sanomaan sellaiselle isolle, karvaiselle sedälle joka on niittikynsikkäiden lisäksi sonnustautunut nahkahousuihin, farkkuliiviin ja tylppäkärkisiin bootseihin, ja jonka moottoripyörässä on jumalattoman pitkä keula... Onko ne pelottavia? Mun mielestä ne on lähinnä huvittavia. Harppu on alaston piano |
Jani The Rock 06.04.2004 17:31:19 | |
---|
Onko ne pelottavia? Ei. Ihan mukavia, lepposia kavereita. Tai ainakin ne on olleet, mitä mä olen tavannut. Siinäpä se onkin: eihän mukavia ihmisiä sovi mennä homoksi pilkkaamaan hanskojen takia. Sehän on rumaa käytöstä. Rough and tough and plenty mean. |
superfly 06.04.2004 18:55:26 | |
---|
Ei. Ihan mukavia, lepposia kavereita. Tai ainakin ne on olleet, mitä mä olen tavannut. Siinäpä se onkin: eihän mukavia ihmisiä sovi mennä homoksi pilkkaamaan hanskojen takia. Sehän on rumaa käytöstä. No rumaahan se semmonen käytös on. Harppu on alaston piano |