Aihe: Tena for men
1 2
möhköfanttimies
21.01.2005 16:13:22
En keksiny muutakaan paikka minne tätä laittaa. Eiks nekin pidä "pukea". Ja sit asiaan.
Yhessä K-Lähikaupassa täällä Mikkelissä myydään Tena For Men:ejä. Mitä ne on? Mihin miehet tommosia tarvitsee? Onks ne jotai vaippoja vai mitä ne oikein on? Samassa kaupassa muuten myydään liukuvoidetta :/
"If bullshit was music, that fellow would be a brass band." Paddy Crosbie.
Moratoria
21.01.2005 16:30:44
ne ovat tuota virtsankarkailua varten noi tenat.
jonskuliini
21.01.2005 20:50:07

Mihin sä olet niitä itse tarvinnut, meinaan että miks sä semmosilla osastoilla olet käppäillyt,Olitsä kenties itse ettimässä niitä??Mitä sä sellasilla osastoilla teit edes?
Pikkupiru nostaa sinussa päätään. "But what is freedom? Rightly understood. a universal licence to be good."
Heissi
21.01.2005 22:19:43
Tena Lady -> Tena Grandfather -> Pena Grandfather.

Tena for menin nimen pitäisi olla Pena Grandfather. Ostaisin.
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö.
Snowblind
22.01.2005 03:11:34

Miten ihmeessä ne "puetaan" päälle? Tai pikemminkin millaisia ne on ja mihin ja miten ne tulee?
Kummastuttanut jo kauan nuo mystiset kapistukset.
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
Lord of the strings
22.01.2005 16:12:25
Miten ihmeessä ne "puetaan" päälle? Tai pikemminkin millaisia ne on ja mihin ja miten ne tulee?
Kummastuttanut jo kauan nuo mystiset kapistukset.

Survotaan kurkkuun ettei kusi nouse päähän.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
möhköfanttimies
22.01.2005 19:37:02
Mihin sä olet niitä itse tarvinnut, meinaan että miks sä semmosilla osastoilla olet käppäillyt,Olitsä kenties itse ettimässä niitä??Mitä sä sellasilla osastoilla teit edes?

Sanoinko että olen ostanut niitä? Ne on karkkihyllyn vieressä. Ootsä kenties vähän tyhmä?
"If bullshit was music, that fellow would be a brass band." Paddy Crosbie.
stickyfinger
22.01.2005 23:01:26
Möhköfanttimies taisit lukea kaupassa pakkausta väärin.

Tuote, jonka käyttötarkoitusta pohdit on itseasiassa nimeltään: "Tenu for Men"(/ "Mr. Tenu.").

Kyseessä on tuohon leuan alle pienten lasten ruokalappujen tapaan laitettava kuppi/kouru, joka estää mahdollisen suusta karkaavan oksennuksen tai muun ryönän joutumisen vaatteille. Kätevä, ja usein hyvinkin tarpeellinen tuote (meille) oksennuksenkarkailusta kärsiville.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Alttoviulisti
23.01.2005 13:11:02

Haha, noista tulikin mieleen, et kerran lähetettiin netistä ilmaset näytteet mun veljelle ja iskälle:D, vähän ne ihmetteli ku ne tuli postista...
Kapane
23.01.2005 17:23:25

Haha, noista tulikin mieleen, et kerran lähetettiin netistä ilmaset näytteet mun veljelle ja iskälle:D, vähän ne ihmetteli ku ne tuli postista...

mistä voi lähettää, mistä voi lähettää, mistä voi lähettää, mistä voi lähettää???????
le grand noir
24.01.2005 11:53:27
mistä voi lähettää, mistä voi lähettää, mistä voi lähettää, mistä voi lähettää???????

Tenan lehtimainoksissa on ainakin sellaisia viattomia kuponkeja.
CMX - Ei yksikään
Alttoviulisti
24.01.2005 15:30:17

joku nettisivu se oli mistä mä niitä lähteltiin... vahingossa löydettiin..
32788
26.01.2005 16:43:50 (muokattu 04.02.2005 13:07:43)
Tuolla on jotain ilmaisia mitä voi tilata. Ei löytyny noita Tena for Mennejä mut naisten pikkuhousunsuojia ja muuta kivaa...

EDIT: Täh! Kyllä tässä joku linkki oli kun lähetin tän... Tossa se nyt on

http://www.nettikilpailut.com/tavarat.php
Fortune
30.01.2005 17:17:36
Eivät ne enää siinä vaiheessa paljoa naurata, kun alkaa ikää olla ja pidätyskyky menee.

Kyllä niitä ihan tarpeeseen tehdään ja minusta surullisimpia näkyjä maailmassa on vanha mies, joka selvästi nolona alentuu nostamaan moisen paketin kärryynsä. Kai siinä kokee elämänsä kääntyneen siihen loppulaskuun konkreettisimmillaan.

Ei huvita yhtään.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Tilaa Mnet-paita!
...And Justice For All
31.01.2005 19:29:11
Eivät ne enää siinä vaiheessa paljoa naurata, kun alkaa ikää olla ja pidätyskyky menee.

Kyllä niitä ihan tarpeeseen tehdään ja minusta surullisimpia näkyjä maailmassa on vanha mies, joka selvästi nolona alentuu nostamaan moisen paketin kärryynsä. Kai siinä kokee elämänsä kääntyneen siihen loppulaskuun konkreettisimmillaan.

Ei huvita yhtään.

Olen samaa mieltä...:|
...And Justice For All
saha
03.02.2005 16:43:33

Ei huvita yhtään.

Onneksi annoit tämän näkökulman ajoissa. Kohta oisin taas murjaissut huonon vitsin.
Nopeus=Tunne
kalamies#2 >-)))>
jonskuliini
03.02.2005 18:13:59

karkkihyllyn vieressä:DDDD
*Hauskaa!!*
älä viitsi!
Itse olit kuitenkin niit tiedostamattomasti tai tietoisesti etsimässä, et vain myönnä.
Tena for möhköfanttimies!

-no ok en tarkottanut mitä sanoin anteeks-
*Anna anteeksi;)
"But what is freedom? Rightly understood. a universal licence to be good."
möhköfanttimies
03.02.2005 19:07:58
karkkihyllyn vieressä:DDDD
*Hauskaa!!*
älä viitsi!
Itse olit kuitenkin niit tiedostamattomasti tai tietoisesti etsimässä, et vain myönnä.
Tena for möhköfanttimies!

-no ok en tarkottanut mitä sanoin anteeks-
*Anna anteeksi;)

**! IhQ 11 - ok?!11** xDxD ;)
"If bullshit was music, that fellow would be a brass band." Paddy Crosbie. The Mongolian Sky esiintyy
Voxauttaja
03.02.2005 22:07:25

Ei huvita yhtään.

Jos kolmekymppisenä hautoo itsemurhaa, niin mitä se on siinä vaiheessa kun alkaa tulla näitä ruumiin ongelmia...
Aina muusissa
noir
04.02.2005 11:13:38
Jos kolmekymppisenä hautoo itsemurhaa, niin mitä se on siinä vaiheessa kun alkaa tulla näitä ruumiin ongelmia...

Myöhäistä.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)