Aihe: Mistä Nörttilasit ?
1
suhis
12.01.2005 16:50:28
Kaikilla noita mustasankaisia nörttilaseja on, mutta mistään niitä ei saa. kumma yhtälö. Eli tietääkö kukaan mestaa, mikä myy mustasankaisia nörttilaseja.
gandar
12.01.2005 18:30:15
Siis jos ihan oikeita silmälaseja haetaan, niin mikä tahansa silmälasiliike, nuohan on nykyään kai pop ja in (Kerrankin olin edelläkävijä). Jos taas pilailusellaisia, niin joko markkinoilta tai Prisman lastenosaston pilailutuotehyllystä.
Ceci n'est pas une signature
Royal Banzai
12.01.2005 21:27:44
Ei ne enää ole pop.
Does your mama like to reggae?
xulu
12.01.2005 22:00:06

EMO! EMO!
..After this I started coming back and I opened my eyes that I remembered I had.
kingdom
12.01.2005 23:06:01
Tiimarista. Ei maksa ku kolme euroa.
Torniojaws
12.01.2005 23:09:05

Muista valkoinen teipinpätkä keskelle.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
suhis
13.01.2005 00:22:40
Ei ne enää ole pop.

No sen takia mä just semmoset haluunkin. Mä en pidä / osta mitään mikä on juuri nyt trendikästä, vaan pyrin aina pitämään semmoisia gledjuja, mitkä ei ole muodissa ja mitä ei ole kaikilla päällä. Kovin vetoni on ollut, kun menin TUSKA- festareille. Oli ihan pakko laittaa neon-värinen 80- luvun Luhdan tuulipuku päälle ja mennä sinne pyörimään. Ainakin erottui porukasta ja hyvä etten saanut turpaan... mutta hauskaa oli. Välillä pitää osata pitää hauskaa omalla kustannuksellaankin. Äskeinen ei tarkoita sitä, että todellakaan kulkisin missään tuulipuvussa, eli ihan järkeviä gledjuja pidän
Eemil
13.01.2005 02:19:06
Äskeinen ei tarkoita sitä, että todellakaan kulkisin missään tuulipuvussa, eli ihan järkeviä gledjuja pidän

Siis tuulipukuhan on järkevä. Ei ota tuuli jne. Ja niissä voi tehdä mitä vaan. Voit mennä vaikka lenkille, oli sitten kesä tai talvi. Tai sitten voit mennä vaikka tuska-festareille. Ne on maailman parhaat.
Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä? -Jaristoteles K100 #2
Pitkavirta
13.01.2005 14:26:52
Kovin vetoni on ollut, kun menin TUSKA- festareille. Oli ihan pakko laittaa neon-värinen 80- luvun Luhdan tuulipuku päälle ja mennä sinne pyörimään. Ainakin erottui porukasta ja hyvä etten saanut turpaan...

Hohoo, tuli mieleen yks oma tuska-reissu..
pukeuduin farkkuihin, valkoiseen t-paitaan ja vissiin joku lakki päässä. Kaljateltan jonossa kolme tr00saatanaa tuli siihen länkyttää notta "ootko sie joku vitun rappari? Ei saatana, kaverit, täällä o ihka aeto rappari" Sit olin niinku silleen et da! mikä teit niinku vaivaa?? Ei mä olin vaa et ette tekää kummoselt näytä mut kai se on tärkeintä et dikkaa musiikista. Ei tullu turpaan. toisaalta ne oli aika räkänokkia ja -kännisä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)