Läpistö 16.10.2004 22:24:18 | |
---|
Tietäisikö kukaan mistä olisi mahdollista ostaa poncho, siis samantyylinen kuin esim. Madventuresin äijällä oli siellä Etelä-Amerikassa. Muistelenpa myös SRV:n jollain keikalla moista vaatetta pitäneen :) (Ei-hevi-)Basistia haetaan Lahdesta päin! Otahan yhteyttä. |
Härski 16.10.2004 22:29:49 | |
---|
Ostat ison olohuoneen maton, ja leikkaat keskelle reiän. Ta daa. Sitten paska puhetta: Kirppareilta tuollaisia voi löytää. Ainakin itse olen muutaman bongannut. |
KTR 16.10.2004 22:45:47 | |
---|
Muistan Leatherheavenin katalogissa tuommoisen nähneeni, ehkä. |
Stain 17.10.2004 16:05:31 | |
---|
Muistan Leatherheavenin katalogissa tuommoisen nähneeni, ehkä. Kyllä. Kolmekymmentä euroa taisi olla. Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan. |
Milkop 17.10.2004 18:02:38 | |
---|
"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Läpistö 17.10.2004 21:04:35 | |
---|
Milläköhän osastolla tuollaa? Kun mielestäni selasin koko sivuston läpi eikä löytynyt :P (Ei-hevi-)Basistia haetaan Lahdesta päin! Otahan yhteyttä. |
Jani The Rock 17.10.2004 22:37:40 | |
---|
Milläköhän osastolla tuollaa? Kun mielestäni selasin koko sivuston läpi eikä löytynyt :P Ei niitä tuolta nettisivulta löydy. Paperikuvastossa on. Mun mielestäni se on kyllä ennemmin huppari kuin poncho, eikä siitä ole kuin yksi koko. Hinta on 35 e. The road never ends for me, kid. |
CaRRion__ 19.10.2004 12:21:14 | |
---|
Tietäisikö kukaan mistä olisi mahdollista ostaa poncho, siis samantyylinen kuin esim. Madventuresin äijällä oli siellä Etelä-Amerikassa. Muistelenpa myös SRV:n jollain keikalla moista vaatetta pitäneen :) Nuo ovat tulossa kenties muotiin? Ainakin näin eilen niitä pitkin kauppoja kun serkkuni vei minut shoppailu kierokselle. Eli eiköhän niitä löydy näistä vaate kaupoista ihan. Caractère silencieux! |
jazzy 20.10.2004 16:12:17 | |
---|
Eiköhän niitä kohta ala myös normi katuvarsikauppoihin ilmestyä, kun taitaa olla loppuvuoden juttu tuo poncho.. Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa. |
Mimi 24.10.2004 13:54:07 | |
---|
Ostin semmosen mustan ponchon Itävallasta, harmi ettei ollu villaa, vaan akryylia, mutta eipä tuo niin vaarallista liene. Luulisin että tulee kohta Suomeen, jossain näitä jo näkee, mutta harvemmin, ei oo vielä tarpeeksi muodissa. Jos sulla olis joku kädentaitoinen sukulainen, joka pystyis neulomaan, niin saisit ainakin uniikin. "Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II) |
rock_girl 01.11.2004 17:27:26 | |
---|
eikö näis kaikis lindexseis ja h&m:äs myydä nykyää jos ne ny sitte muotiin tuloo??? muuten, yks hailee.. You hava to do, that thing you love, don't even think anything else.. |
Alttoviulisti 01.11.2004 20:10:36 | |
---|
mie ostin jus Onlysta sellasen, ihanan lämmin... |
Läpistö 01.11.2004 21:47:47 | |
---|
No hitto, jos on tulos muotiin ni en sit viitti ees hommata :D (Ei-hevi-)Basistia haetaan Lahdesta päin! Otahan yhteyttä. |
Paijukainen 25.11.2004 14:23:41 | |
---|
Neulomaan neulomaan... Jos et itse kerkeä (tai puikot ei muuten vaan kestä kädessä) laita sukulaiset tekemään. Käsityöihmiset. soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu |
seitikki 25.11.2004 18:47:21 | |
---|
Neulomaan vaan En voisi ikinä rakastaa itseäni. |
Via 26.11.2004 12:54:05 | |
---|
No hitto, jos on tulos muotiin ni en sit viitti ees hommata :D Outoa että jotkut haluaa vaan olla niin erilaisia, ei voi käyttää mitään mikä on muotia :D Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään vaikka joka toisella olisi samantyyliset vaatteet kuin mulla, jos pidän vaatteesta, käytän sitä. Siihen ei mitkään muodit vaikuta... ja silti en taida tietää ketään, joka mua massaksi kutsuisi :) Ja vielä kun nykyään joka toinen juttu tuntuu olevan tavalla tai toisella trendikästä, muotia on niin monta eri tyyliä, että varmasti menee kaupaksi :) Niin ja odotan sitä kun pariisista ym saapuu viimein suomeen ne ihanat pyöreäkärkiset tooosi korkeakorkoiset kengät. Kun ei täältä löydä mistään kivoja kenkiä, kaikki sellasia järkyttäviä teräväkärkisiä tai sitten kauheita karvakasoja. Ainakin luulisi niiden piakkoin saapuvan kun jo syksyllä niitä kuulemma sielläpäin oli paljon. Ehkä kahden vuoden kuluttua... (ja sitten tuhlaankin kaikki rahani kenkiin) |