Aihe: Oma hiusväri
1 2
*Rose*
05.09.2004 21:13:13
Haluaisin hiuksiini värjätyn värin pois kokonaan, niinpä ajattelin värinpoistoa. Mutta haluaisin kuulla kokemuksia värinpoistosta, on varmaan aika rankkaa hiuksille? Olen värjännyt hiukseni samalla hiusvärillä ainakin reilusti yli 10 kertaa, että mitenköhän se värinpoisto onnistuu ja saanko oman hiusvärini ihan kokonaan takaisin? Ja paljon suunnilleen maksaa?
"Sut sidottu on letkuihin muovisiin, olet kuin sätkynukke suuren mestarin. Sä revit kahleet pois ja pääset vapauteen, vain pitkä viiva kertoo matkan loppuneen"-Ruoska
The Boss
05.09.2004 21:18:59
Haluaisin hiuksiini värjätyn värin pois kokonaan, niinpä ajattelin värinpoistoa. Mutta haluaisin kuulla kokemuksia värinpoistosta, on varmaan aika rankkaa hiuksille? Olen värjännyt hiukseni samalla hiusvärillä ainakin reilusti yli 10 kertaa, että mitenköhän se värinpoisto onnistuu ja saanko oman hiusvärini ihan kokonaan takaisin? Ja paljon suunnilleen maksaa?

Jos otat värinpoiston niin hiuksistasi lähtee värit melkein kokonaan pois (joku haalean ruskea luultavasti jää jäljelle). Ainoat tavat ovat luultavasti värjäs suunnillen alkuperäiseen tai hiusten kasvatus, tosin siinä saattaa häiritä värien raja.
Tossa on se mitä tietoa mulla on, ei ole omaa kokemusta.
Hallelujah Rock 'N' Rollah
*Rose*
05.09.2004 21:24:14
Jos otat värinpoiston niin hiuksistasi lähtee värit melkein kokonaan pois (joku haalean ruskea luultavasti jää jäljelle).

Haalean ruskea? Siis, entäs jos on ihan vaalea hiusten omaväri?
"Sut sidottu on letkuihin muovisiin, olet kuin sätkynukke suuren mestarin. Sä revit kahleet pois ja pääset vapauteen, vain pitkä viiva kertoo matkan loppuneen"-Ruoska
The Boss
05.09.2004 21:28:08
Haalean ruskea? Siis, entäs jos on ihan vaalea hiusten omaväri?

Oma väri ei merkkaa tähän vaan se mikä väri on ollut(siis värjättynä tai originellina), Jos sulla on ollut esim värjättynä sininen, niin mitä luultavimmin jäljelle jää jokin todella haalea sininen(semmonen missä on valkosta ja vaalean sinistä silleen huonosti "sekotettuna".
Hallelujah Rock 'N' Rollah
Tomppa999
07.09.2004 16:16:47
mä värjäsin hiuksiani noin viitisen vuotta putkeen vaaleammiksi ja tosiaan kärsi tukka moisesta aika paljon, sitten yks kerta sävytin ruskealla ja ei kuolleeseen hiukseen tarttunut kunnolla ja tuli ruman harmaa ja lopulta kommellusten kautta letti oli metsän vihreä ja silloin turvauduin kampaajaan, 8minuuttia helvetin vahvaa mömmöä päässä niin et silmät vuoti ja niin oli tukka suunnilleen paperin valkoinen, makso jotain 20euron pintaan mutta en suosittele koska jo valmiiksi paljon värjätty tukka oli niin huonos kunnos et pestessä ja kammatessa lähti hiuksa irti.. mutta tosiaan värinpoisto ei tee hiuksista normaalin värisiä, vaan tummista kusen keltaiset mikäli kaupan purkin ostaa, ja kampaaja saa hiuksista vaaleat, tosin ehkä osaa arvioida vaaleus asteita..suosittelen kasvattamista, että pysyy hiukset päässä!:) -annika-
Rattata
07.09.2004 16:38:58
On kokemusta, ja ei tee kovin hyvää hiuksille. Tulee aika karhean oloiset ja elottomat.

Ja niin kun jo ylhäällä sanottiin, värinpoisto ei siis poista keinotekoista väriä, vaan värin kokonaisuudessaan. Ainakin yrittää.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Nightwish
07.09.2004 17:47:14
Mulla on tällähetkellä tummanruskeat hiukset.Oma väri on ihan blondi,ja oon myös miettinyt et jos värjäis takas vaaleeksi.Mutta taitaa mennä koko pää pilalle siinä vaiheessa.
Seasons don't fear the reaper Nor do the wind, the sun or the rain
sini
07.09.2004 19:06:03
Värinpoistoaine tekee hiuksista epätasaisen oranssit. Jos poistat kampaajalla värin, hiukset tippuu käytännössä päästä.
-memmu-
08.09.2004 08:03:58 (muokattu 08.09.2004 08:04:17)
kaverini otti kerran värinpoiston ja lopputulos ei ollut kovin hyvä. hiukset olivat tyvestä kirkkaan keltaiset ja muuttuivat oranssiksi latvoista..
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
Rattata
08.09.2004 10:33:58
Kaverini pisti kerran kaksi kertaa värinpoistolla. Oli varmaan terveet hiukset sillon.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Mimi
08.09.2004 12:23:05
Värinpoistolla et saa takaisin omaa väriä! Oma väri tulee takaisin vain kasvattamalla, minkäänlaista kiertokeinoa ei ole. Tietysti voi yrittää värjätä normalin väriseksi, mutta se on aika vaikeaa... No can do...
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
Via
12.09.2004 11:54:21
Khih, värinpoistokokemuksia...

Silloin niiin fiksuna ja kypsänä 14-vuotiaana päätin haluta silloisen mustan värin pois päästä. Ajattelin saada hiukset taas punaisiksi ja järki nyt sanoi (juu, sellainenkin jonkinlainen löytyi) ettei se väri mustaan tartu. Lähti sitten kaupan hyllyltä värinpoistoaine mukaan.

Laitoin värinpoiston ja sen jälkeen kun katsoin peiliin niin tulos sai lähinnä itkemään. Juuri oli aivan vitivalkoinen ja loput hiukset vielä oranssit. Pari viikkoa joudun kestämään niitä kunnes äitini suostui maksamaan mut kampaajalle sillä ehdolla, että värjään hiukseni suht luonnollisen värisiksi.

...kului suurinpiirtein vuosi tai pari tästä, hiukseni olivat suurinpiirtein oikean väriset. Päätin sitten yks kaunis päivä laittaa blondeja raitoja hiuksiini. Raita-aine siis päähän ja odottelemaan että se vaikuttaisi. Laitoin vielä jonkun suihkumyssyn päähäni, jotta en pahasti sotkisi paikkoja. Jossain välissä vaikutusaikaa myssy alkoi tuntua uskomattoman kuumalta ja päätin vilkaista, että kaikki on varmasti ok. Päästäni nousi savua, siis oikeasti Savua. Pesin äkkiä raitavärin pois päästäni ja huomasin, että hiukseni olivat palaneet, tai pikemminkin hajonneet täysin (olivat muovimaista mömmöä) siitä asti, missä värinpoistoa oli ollut. Onneksi otin vain raitoja, etteivät kaikki hiukset lähteneet pois...

Kannattaa tosiaan pistää se värinpoisto itse, niin ihania kokemuksia siitä voi saada...
"Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill)
Mirrinsane
26.12.2004 18:04:57

olipa kerran mirjami, joka oli värjännyt hiuksensa n. 5 kertaa mustiksi. tuli päivä, jolloin mirjami halusi mustan pois(okeoke, se oli mirjamin toimisto, sillä musta näyttää kuvisaa siniseltä, pitää ola tummanruskea) kahden värinpoiston jälkeen oli tulos kirkkaanoranssi. ei edes vivahtanut vaaleaan.
"Homoliitot on söpöjä." -Rummuttajamme, poikasellainen
Pastilli?
Twist
26.12.2004 22:55:48
Musta.
"I didn't see the show, but i know it was good!"
Phobophile
26.12.2004 23:50:48
Musta.

Et sitten tainnut lukea itse ketjua ollenkaan?
I've been so bored since the string on my yo-yo broke.
kiva
27.12.2004 01:51:52
Kampaamossa tehdyn värinpoiston jälkeen hiuksista tosiaan tulee ruti kuivat. Hiuksia tippuilee ja ovat aika elottomat kuten joku tossa jo mainitsi. Itse voi sitten miettiä onko se sen arvoista.
Jimi
29.12.2004 18:38:48

Kampaamossa tehdyn värinpoiston jälkeen hiuksista tosiaan tulee ruti kuivat. Hiuksia tippuilee ja ovat aika elottomat kuten joku tossa jo mainitsi. Itse voi sitten miettiä onko se sen arvoista.

Kiva. mun hiukset on tollaset vaikka oon leikannu lyhyeks ja antanu kasvaa normit värit takas. eli mulla on muutenki ihan paskat hiukset.
I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one...
Mimi
29.12.2004 19:02:49
Kiva. mun hiukset on tollaset vaikka oon leikannu lyhyeks ja antanu kasvaa normit värit takas. eli mulla on muutenki ihan paskat hiukset.

Mitä teet hiuksillesi? Peset käsisaippualla, tai rexonalla? Tosimiehenä et käytä hoitoainetta? Tupeeraat usein? Käytät paljon muotoilutuotteita (ehkäpä vielä fööniä vähän siihen päälle)? Ainakin noilla saa hiukset pilalle alta aikayksikön. Tupeeraus vahingoittaa hiuksia ja muotoilutuotteitten liikakäyttö myös. Jos esim hiuslakalla varustettuja hiuksia föönaa, se mömmö voi kärähtää kiinni hiuksiin. Myös vääränlainen shampoo on huonoksi hiuksille. Hanki jostain joku kosteuttava hoitoaine tai joku tehohoito tai sitten marssit kampaamoon ja kysyt mikä vikana. Ehkä jotain on tehtävissä...
Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne"
Jimi
29.12.2004 19:13:54

Mitä teet hiuksillesi? Peset käsisaippualla, tai rexonalla? Tosimiehenä et käytä hoitoainetta? Tupeeraat usein? Käytät paljon muotoilutuotteita (ehkäpä vielä fööniä vähän siihen päälle)? Ainakin noilla saa hiukset pilalle alta aikayksikön. Tupeeraus vahingoittaa hiuksia ja muotoilutuotteitten liikakäyttö myös. Jos esim hiuslakalla varustettuja hiuksia föönaa, se mömmö voi kärähtää kiinni hiuksiin. Myös vääränlainen shampoo on huonoksi hiuksille. Hanki jostain joku kosteuttava hoitoaine tai joku tehohoito tai sitten marssit kampaamoon ja kysyt mikä vikana. Ehkä jotain on tehtävissä...

Ihan jollai shamppoolla pesen. siis jotai mitkä muka vahvistaa hiuksia. ja kato mun omakuvaa. näyttääkö siltä et käytän jotai aineita hiuksissani. eli jyrkkä ei mömmöille. niin ja en föönaa. enkä kampaa.
I heard that life sucks, that's why I'm glad I don't have one...
arancia
30.12.2004 12:32:19
Värinpoisto tosiaan poistaa hiuksesta kaiken (myös alkuperäisen) värin. Paras tapa varmaan olisi värjätä suht lähellä omaa hiusväriä olevalla värillä ja antaa värjäämättömän hiuksen kasvaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)