Judas 26.02.2005 11:35:33 | |
---|
Juup enpä löytänyt tästä aihetta. Ajattelin jonkunlaisen keesin viritellä, kuinkakohan pitkät hiukset olis sopivat että pysyvät kohtuullisen helposti ylhäällä? Entäs kuinkakohan leveä sen tukkakaistaleen kannattais olla? |
Dj P. 26.02.2005 11:45:50 | |
---|
Hiusten pituuteen liittyvät painovoimaongelmat korjataan sopivalla määrällä tarpeeksi ytyä geeliä. Leveydestä tiedä, vaihtelee tapauksesta riippuen, ei kuitenkaan päätäsi leveämpi. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Il Brutto 26.02.2005 16:47:35 | |
---|
Omasta kokemuksesta sen verran voin sanoa, että reiluun kymmeneen sentiin asti saa koht. helposti pystyyn. Riippuu tietysti hiusten tyypistä ja aineista, joita käyttää. Ja se leveyshän kannattaa harkita sen mukaan, mikä miellyttää omaa silmää eniten. |
noir 26.02.2005 22:09:25 | |
---|
Omasta päästä löytyy jonkun toistakymmentä senttiä hiusta, joita olen yrittänyt irokeesille, mutta ei. Geeliä kyllä käytin; voi luoja, että käytinkin. Ei pysynyt. Mikä se jippo on? Miten tukka jää pystyyn? Ich bin ein N00b. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus. |
Öyvind 26.02.2005 22:14:21 | |
---|
Omasta päästä löytyy jonkun toistakymmentä senttiä hiusta, joita olen yrittänyt irokeesille, mutta ei. Geeliä kyllä käytin; voi luoja, että käytinkin. Ei pysynyt. Mikä se jippo on? Miten tukka jää pystyyn? Ich bin ein N00b. sokerivettähän käytetään yleensä irokeesin tekemiseen lakan kanssa, eipä ole moisesta omakohtaista kokemusta, mutta noita tarpeeksi yhdistelemällä luulisi tukan kuin tukan pystyssä pysyvän. jvuo@POISTAabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com |
Jani The Rock 26.02.2005 22:16:07 | |
---|
Mä kiskoin aikoinaan irokeesini pystyyn liimalla... Riippuu aika paljon hiuslaadustakin tuo juttu. Yhdellä kaverilla oli 30-senttinen keesi ja se pysyi mainiosti pystyssä pelkällä hiuslakalla. The road never ends for me, kid. |
Henko 26.02.2005 22:52:27 | |
---|
Pitää tupeerata. Yks hyvä konsti on kans roikottaa päätä ylösalasin ja sit vaan hiuskiinnettä. Keesi on jees. Muusikoiden netin sääntöjen mukaan heviä ei voi soittaa yksikelaisilla mikeilä. |
Il Brutto 27.02.2005 12:25:05 | |
---|
Omasta päästä löytyy jonkun toistakymmentä senttiä hiusta, joita olen yrittänyt irokeesille, mutta ei. Geeliä kyllä käytin; voi luoja, että käytinkin. Ei pysynyt. Mikä se jippo on? Miten tukka jää pystyyn? Ich bin ein N00b. Ite laitoin aina geelillä & suihkeella. Mahollisimman ätäkät aineet kun hommaa, niin rupeaa pysymään. Vähän kosteisiin hiuksiin geeliä tarpeeksi, sitten päätä alaspäin ja suihketta tukkaan ja föönillä kuivaus. Pitäisi tulevaisuudessa kokeilla sokeriliemiä tuossa tarkoituksessa. Ja jos ei ole estettä käyttää liivatetta, niin sitä voi kokeilla kanssa, ainakin semmoisten piikkien tekoon soveltuu kuulema mainiosti. |
Ola_90 27.02.2005 14:52:47 | |
---|
Hiuslakkaa vaan tarpeeks ja sitten jonkun aikaa kun on pää alaspäin niin johan pysyy keesi pystyssä. Tietysti liima ja tämmöset on kanssa ihan päteviä aineita. Keesin pituus ja leveys on makuasioita, ite tykkään että semmonen 5-10 cm keesi on ihanin. Mutta onhan niitä nähty 30 cm keesejäkin. Ja vielä käytännön vinkki tähän, spraymaalia ei välttämättä kannata hiuksiin kokeilla. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
Henko 27.02.2005 14:56:40 | |
---|
Sokerivesi vaan himmentää hiuksia vähän, ja houkuttelee kärpäsiä ja ampiaisia. Muusikoiden netin sääntöjen mukaan heviä ei voi soittaa yksikelaisilla mikeilä. |
hörhö 27.02.2005 15:25:43 | |
---|
Tupeeraamalla ja lakalla on tehty mm. tuo mun avatari. Sensijaan, jos keesistä on kysymys, niin tuperaamalla sitten myös näyttää tupeeratulta. Yksi erittäin hyväksi havaittu vaihtoehto: suihkutat hiuskiinnettä ja ennenkuin se ehtii kuivua, poltat sen hiuksiin kreppiraudan suoristuspalikoilla vetäen kohti latvoja. Kuulostaa epäterveelliseltä hiuksien kannalta, mutta ei ole kovin paha. Lakka siinä vain palaa, eikä hiukset. Ihan oikealta kampaajalta opin tuon niksin. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara,
myy mulle halpa av-etunen |
Kapina 27.02.2005 16:51:45 | |
---|
Venelakkaa! Kikkelis kokkelis, mitäs läksit. |
Rattata 27.02.2005 21:25:43 | |
---|
Pitää tupeerata. Tämä taitaa auttaa asiaa aikatavalla. Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis. |
hanuristi 01.03.2005 09:41:03 | |
---|
Hiuslakka ja sitten föönillä kuivaksi.Sokerivesi myös mainio, kokeiltu kumpaakin. Sanoinkuvaamaton vessahätä vetää joskus hiljaiseksi.Ai göö? IHKK #1 , MEKKALA #6 |
kuollut_marsu 02.03.2005 06:12:47 (muokattu 02.03.2005 06:14:11) | |
---|
Hiusten pituuteen liittyvät painovoimaongelmat korjataan sopivalla määrällä tarpeeksi ytyä geeliä. Leveydestä tiedä, vaihtelee tapauksesta riippuen, ei kuitenkaan päätäsi leveämpi. Keelit on homojen hommaa! kunnon keesi pysyy pystyssä puhtaasta paskasuudestaan tai hätätapauksessa liimalla, mutta ei ikuna mitään keelejä. No tukkaa pitäis olla ainaki se 10 senttiä... ja tietysti mitä pitempi sen pärempi... yli mdetristä lettiä voi olla tosin jo aika hankala liimata pystyyn... ei kädet nääs saata riittää... ehkä sellanen 30 - 50 senttiä ois se ideaali sitte... My god drinks maguar. Pastilli? |
kuollut_marsu 02.03.2005 06:14:44 | |
---|
Omasta päästä löytyy jonkun toistakymmentä senttiä hiusta, joita olen yrittänyt irokeesille, mutta ei. Geeliä kyllä käytin; voi luoja, että käytinkin. Ei pysynyt. Mikä se jippo on? Miten tukka jää pystyyn? Ich bin ein N00b. erikeeper My god drinks maguar. Pastilli? |
out of breath 07.03.2005 11:39:27 | |
---|
erikeeper tai ihan perus pikaliima Only one way to say it, so I'll say it! |
Jani The Rock 07.03.2005 11:41:26 | |
---|
tai ihan perus pikaliima Bostic A3 oli jees. Erikeeper jäi sellaseksi valkoiseksi mömmöksi hiuksiin. The road never ends for me, kid. |
Mojofunk 07.03.2005 12:20:51 | |
---|
Mä laitoin perjantaina lettiä kuntoon ku piti olla edustavan näkönen. Löysin vessan kaapista selasen hiusvahapurkin. Läiskisin sitä sitte päähän ja hyvin pysy, ainoo on et vittu pysyy vieläkin, tukka ihan tahmee :D:D toi oli joku fruktiksen vaha, en enää ikinä laita sitä :D r0kr0k |
Judas 07.03.2005 19:06:07 | |
---|
No niin eilen se tuli tohon päähän. leveyttä nmoin kuus senttiä ja korkeutta samoin reilu kuus senttiä. Kieltämättä on ihan hieno :). Ootteko ikinä karamelli väreillä värjänny hiuksia? kauanko sellanen kestää ja kustantaa? |