Order 10.12.2004 19:48:05 | |
---|
Heh, vanha vyö kun on lyhyt ja kulunut niin tiedustelisin että mistähän saisi kohtuuhintaisia vöitä. Hinnoista mulla ei ole oikein mitään hajua, onko esim. stuntmanin vyöt kalliita vai halpoja vai mitä? Nahkavyö (musta) pitäisi olla, muuten en oikein ole vielä päättänytkään. Niittivyökin voisi olla siisti mutta pisti vähän epäröimään kun en ole nähnyt sellaisia oikeastaan kuin naispuolisilla. Ehkä tuollainen missä on metallilla ympäröidyt reiät kahdessa rivissä? Mjaa, empä tiedä. Millaisen itse ostaisit nyt? We oil the jaws of the war machine and feed it with our babies.
Mullon liput Maideni keikalle o/
Pastilli? |
Jani The Rock 10.12.2004 21:06:25 (muokattu 10.12.2004 21:08:06) | |
---|
Vöitähän löytyy hyvin ihan normikaupoistakin. Anttila-Citymarket-Prisma-osastolta saa suht edullisesti asiallisen nahkavyön. Mutta jos jotain erikoisempaa hakee, niin sitten asia on aivan eri. Stuntmanin vöitä pidän ihan järkihintaisina, mutta postikulut tulevat tietysti päälle. Yksi hyvä vaihtoehto on teettää vyö customina jossain alan liikkeessä. Mulla on mittojen mukaan teetetty niittivyö, jota olen käyttänyt jo neljä vuotta. Mutta jos nyt ostaisin uutta vyötä, haluaisin mustan, paksun ja ennenkaikkea laadukkaan nahkavyön jossa olisi taottu hopeasolki. The road never ends for me, kid. |
jazzy 10.12.2004 21:50:20 | |
---|
Voit tehdä vyön myös hienosta kravaatista, niinkuin kaikki Sillä Silmällä -sarjan viime jakson katsoneet tietävät! "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's grazy about this girl, but he likes to wear dresses.
Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood |
stickyfinger 11.12.2004 11:25:02 | |
---|
Voit tehdä vyön myös hienosta kravaatista, niinkuin kaikki Sillä Silmällä -sarjan viime jakson katsoneet tietävät! Haha! Jes, kyllä me "sillä silmällä"-sarjan viimeisimmän jakson katsoneet sen tiedämme... Shake your money maker! |
kimmokel 11.12.2004 19:20:50 (muokattu 11.12.2004 19:21:17) | |
---|
Citymarketista ostin sellasen missä on metallirinkularivi keskellä ja reunoilla niittejä rivissä, jotka tosin ovat sellasia matalia sileitä vaan. Joku vähä yli kakskymppiä tais maksaa. |
Härski 11.12.2004 19:35:10 (muokattu 11.12.2004 19:36:23) | |
---|
Vittu ku vituttaa noi kauppojen "nahka"vyöt, nehän menee poikki alle kuukaudessa! Oon käyttänyt ukkini tekemää todellista nahkavyötä, on helvetin asiallinen, mut oma piti saada, ettei mene muistokalu "hukkaan". Kuitenkin sen verran kova jätkä se ukki oli... Tilasin sitten Leather Heavenista vyön, jospa nyt vähän pidempään kestäis. Samaan syssyyn otin soljen. Helvetti, miten sen pitäis toimia? Ja onhan toi vähän liian iso möykky, joten taidanpa laittaa takas tai... oisko kukaan kiinnostunut semmosesta Jack Daniels- soljesta? Vastaukset pikaviestillä, k-tos. |
Vainhaalee 11.12.2004 19:55:12 | |
---|
Ostin jostain teini-über-kaupasta aivan tajuttoman paksun (huom. ei leveän!) nahkaisen vyön, sillä voi vaikka piiskaa antaa! |
ihrviö 11.12.2004 20:33:15 | |
---|
Niittivyö on paras, kunhan siinä vaan on kolme riviä. Ei mikään v*tun teinivyö. En ehkä näytä hyvältä, mutta ainakaan miulla ei oo rahaa. |
Härski 11.12.2004 20:41:45 | |
---|
Niittivyö on paras, kunhan siinä vaan on kolme riviä. Ei mikään v*tun teinivyö. Niittivyö = teinivyö. En ymmärrä kirjoituksesi pointtia. |
ihrviö 11.12.2004 20:48:29 (muokattu 11.12.2004 20:49:15) | |
---|
Niittivyö = teinivyö. En ymmärrä kirjoituksesi pointtia. Niittivöitä voi olla monenlaisia niitä jossa on yksi rivi niittejä tai niitä jossa on kaksi riviä niittejä tai niitä joissa on kolme riviä niittejä. EDIT: tai niitä joissa on 10*n niittejä En ehkä näytä hyvältä, mutta ainakaan miulla ei oo rahaa. |
Hohhoijaa 11.12.2004 22:24:28 | |
---|
Mulla on semmonen nolo skeittarivyö. Mutta se on hyvä. Saa kaikki pituudet. "Nyt on verenvuodatuksen paikka, poika!" PunaVihreät [Kakka-puolue] pelastaa sinut oikeistohapatukselta ja tasaa tuloeroja. Teemme kaikkemme puolestasi. |
Vainhaalee 12.12.2004 22:51:19 (muokattu 12.12.2004 23:05:18) | |
---|
Niittivyö = teinivyö Kirjoituksen pointti oli: Että myös Rob Halford on teini... Mut semne ihq pinkki niittivyö oooon niinq tooosi sexy... Edit: No nyttenhän minä puhuin paskaa! Siis se vaan on käyttänyt/käyttää teinivöitä... On muuten hassu sana tuo "vyö" lukuisine taivutuksineen... |
Royal Banzai 13.12.2004 00:16:13 | |
---|
UFF:ilta löytyy rajuja hippivöitä. Ruskeat on parhaita. Blues Explosion! |
Baroquean 13.12.2004 15:52:22 | |
---|
Ehkä tuollainen missä on metallilla ympäröidyt reiät kahdessa rivissä? Mjaa, empä tiedä. Millaisen itse ostaisit nyt? Noita perus nahkavoitä (mustia ja ruskeita) on itsellä jo muutamia kappaleita ja ajattelin juuri tässä hiljattain jonkun vähän erikoisemman vyön hankkimista. Tollanen "Navy Seals-mallinen" rei'itetty vyö (reikiä muistaakseni kahdessa rivissä) saattais olla kyllä ihan asiallinen. Niitä on varmaan myynnissä nahkaisenakin, mutta meinasin lähinnä sellaista "aitoa", jostain paksusta kankaasta (?) tehtyä mallia. The Eagle Has Landed |
jazzy 13.12.2004 16:41:56 | |
---|
Haha! Jes, kyllä me "sillä silmällä"-sarjan viimeisimmän jakson katsoneet sen tiedämme... We rule! "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's grazy about this girl, but he likes to wear dresses.
Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood |
Viceroy 13.12.2004 23:17:54 | |
---|
Salaisesta Agentista saa jotain vöitä. Itse ostin Ranskan armeijan vyön, ja hyvin pelittää. Mitä nyt yhtenä iltana viilsi soljella lähes etusormen luuhun :P Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
mikko k 14.12.2004 17:10:52 | |
---|
minä tein semmosen mustan nahkavyön..eli ostin nahkaa, leikkasin siitä sopivan levyisen/pituisen suikaleen. Ompelin käsin ne ompeleet siihen reunaan..sitten piti tehä semmosta ketjua ja ne laittelin kiinni ja sitten vielä stunmanista hieno solki=)..että semmonen |
M1kk0 14.12.2004 17:24:34 | |
---|
Mulla on semmonen nolo skeittarivyö. Mutta se on hyvä. Saa kaikki pituudet. millainen on nolo skeittarivyö? onkohan mulla semmonen. Blow me up Mr.Spock! |
kimmokel 16.12.2004 14:24:35 | |
---|
|
Pelsi 17.12.2004 12:21:18 | |
---|
On muuten hassu sana tuo "vyö" lukuisine taivutuksineen... On! -Alligaattori pistettiin vöiksi -Tallipoika kävi vyöttämässä ratsun -Lukuisine vöineen häntä pidettiin muotitietoisena Että on vyö sitten tyhmä sana... Toistelkaa sitä vähän aikaa. Vyö, vyö, vyö, vyö, vyö... Ei kuulosta yhtään vaatekappaleelta enään! "Bakteerien juhlaa on se: ensin kärpäset tanssii kakassa ja sitten ne lentävät siihen ranskalaisen leipään, bzz. Siinä ei paljon viinit ja juustot auta: alati riippuu ripulikiro Gallian kukon yllä kuin Gordonin miekka!"
-Markus Kajo |