Aihe: Netistä tilaaminen
1
Rumpali Rölli
05.06.2005 20:54:56
Terve ajattelin vaan kysyä onko kukaan tilannut tuolta Hoo & Pee
Oy:stä mitään ??
Jos on niin tuliko tavarat perille asti ??
Itse tilasin keskiviikkona ja maksoin samana iltana. Oma tili on Nordeassa ja niillä Sampo pankissa. Oisko tavaran jo pitäny tulla vai tuleekohan huomenna ?? Vai onko huijausta koko saitti ??
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me. We pillage, we plunder, we rifle and loot. Drink up me hearties, yo ho. We kidnap and ravage and don't give a hoot. Drink up me hearties, yo ho
Jannipaali
05.06.2005 21:16:13
Itse olen tilannu pari hihamerkkiä ja tilauksen maksamisesta kului pari päivää (ehkä oli jotain 3 päivää) niin paketti oli tullut postilaatikkoon.
*Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi*
Rumpali Rölli
05.06.2005 21:17:04
Itse olen tilannu pari hihamerkkiä ja tilauksen maksamisesta kului pari päivää (ehkä oli jotain 3 päivää) niin paketti oli tullut postilaatikkoon.

Oolrait, eli toisin sanoen huomenna ainakin pitäs olla postilaatikossa.
Yo ho, yo ho, a pirate's life for me. We pillage, we plunder, we rifle and loot. Drink up me hearties, yo ho. We kidnap and ravage and don't give a hoot. Drink up me hearties, yo ho
Jannipaali
05.06.2005 22:25:54
Joo, eihän ne viikonloppuisin toimita.
*Kaikki vahvistimet toimivat savulla, kun savu tulee ulos ne ei enää toimi*
thrashmetallisti
05.06.2005 22:51:16

Kyllä sieltä aika äkkiä aina tulee tavarat. Hyvä mesta.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
L.C.F
05.06.2005 23:10:58
Jep, luotettava se on, ja tavarat on tullu mulle aina 3-4 päivän sisällä, eli iha nopeaa toimintaaki.
Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli?
Dj P.
06.06.2005 07:35:46
Terve ajattelin vaan kysyä onko kukaan tilannut tuolta Hoo & Pee
Oy:stä mitään ??
Jos on niin tuliko tavarat perille asti ??
Itse tilasin keskiviikkona ja maksoin samana iltana. Oma tili on Nordeassa ja niillä Sampo pankissa. Oisko tavaran jo pitäny tulla vai tuleekohan huomenna ?? Vai onko huijausta koko saitti ??

Minä olen monestikin tilannut HooPeeltä ja aina samantien maksanut tilauksen. Kaksi tai kolme päivää mennyt ja sitten on paketti ollut postissa/postilaatikossa (riippuu koosta). Mukavempi sieltä on tilata, kuin Stuntmanilta, hyvin harvoissa tapauksissa tarvitsee paria viikkoa odottaa tilaustaan.
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
Krypto Niitti
06.06.2005 08:39:20
Juu komppaan. Hyvin toimii. Jotain seinälippua ja muuta tullut HooPeeltä tilattua. Ja mukana on aina tullut jotain pientä ekstraa, tarroja tms.
Henkka Hevimies
06.06.2005 13:13:00
Jep. Liiviin tuli merkkejä kyseisestä lafkasta tilattua,ja taisi 3 päivän sisällä tulla.
KEEP ON ROTTING IN THE FREE WORLD!
Rumpali Rölli
06.06.2005 19:48:47
Danke kaikille :). Ps. merkit tuli tänään ja on nyt kiltisti farkkutakissa kiinni :D.
thrashmetallisti
07.06.2005 00:07:45

Danke kaikille :). Ps. merkit tuli tänään ja on nyt kiltisti farkkutakissa kiinni :D.

No siehän ne äkkiä ompelit :D
dictatorsh*t
12.06.2005 11:50:54

Ei niitä ommella. Haka-neuloilla.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Rumpali Rölli
12.06.2005 23:15:54

:P en minä :D en osaa käyttää ompelukonetta :D. Äitee se ompelj
thrashmetallisti
13.06.2005 13:46:27

Ei niitä ommella. Haka-neuloilla.

Kyllä ne ommellaan. Hakaneulat on liian punk. Vaikka joskus olenkin korjaillut niillä.
dictatorsh*t
17.06.2005 20:47:01
Kyllä ne ommellaan. Hakaneulat on liian punk. Vaikka joskus olenkin korjaillut niillä.

Munle on yks ihan 'tun sama onko ne pnuk vai ei kuhan ne saa helposti kiinni ja irti tarvittaessa.
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)