Kirjoitus virhe 06.09.2005 21:05:54 (muokattu 06.09.2005 21:07:09) | |
---|
Käsittämätöntä. Miten niitä ei löydä edes etäisesti tyylikkäitä sillon kun moisia etsii. Noin kymmenen kaupan jälkeen totesin sen vain olevan ansaittu rangaistus edellisen kadottamisesta. Stockmannilla laukun ostoon on lisätty vielä ripaus taisteluhenkeä. Myyjiltä kysellessä laukku osasto on välillä kakkos ja välillä nelos kerroksessa. Siellä sitten parfyymin hajuja, mummoja ja custom teinejä väistellessä tulee mietittyä että miten tämä voi olla näin monimutkaista. Tai no kyllähän niitä marimekolta löytyis mutta kun ne on siellä 70€ paikkeilla eikä passelissa 20-30€. Mites muilla? Onko tullut vastaan vaatetta tjs mitä on miltein mahdoton löytää? Muitakin kun alaspäin leveneviä farkkuja :) Edit: Kyse oli siis olkalaukuista. HEAVYROCKPELLE. |
Ritsku 06.09.2005 22:23:05 | |
---|
joo sama täällä.. ikinä ei löydy laukkua, ja kenkiä on iha tuskasen vaikeeta löytää.. siis sellasia jotka ois hyvät jalassa ja näyttäis hyvältä :D Ja PIPOJA en löydä ikinä :O |
Krypto Niitti 06.09.2005 22:29:30 | |
---|
Itse piti tilata olkalaukku belgiasta asti. Mutta se onkin sitten mieleinen. Ja hylkii vettä sekä lämpöä. 50€. Kyllä mun on varmaan vaikein löytää ihan tavallisia siedettäviä paitoja. Ei siis T-paitoja, vaan semmosia päälipaitoja ikäänku. "You’re not who you are, you’re not who they think you are, you’re who you think they think you are. Think about it." |
Öyvind 07.09.2005 22:51:33 | |
---|
Marimekon tehtaasta Sulkavalta saa ainakin niitä laukkuja sekundana, mutta vika on yleensä joku semmonen kangasnupu siinä tuotteessa tms. Hinta on viasta riippuen muutaman kymmenen euroa alkuperäistä halvempi. |
Kirjoitus virhe 08.09.2005 13:27:32 | |
---|
Itse piti tilata olkalaukku belgiasta asti. Saksasta ajattelin itselleni tilata. Tulee vaan maksamaan hirveitä hintoja mutta pakko se on kun kerran ei suomesta kunnollisia löydy. Paitti marimekolta tietty. HEAVYROCKPELLE. |
Kirjoitus virhe 08.09.2005 13:31:10 | |
---|
joo sama täällä.. ikinä ei löydy laukkua, ja kenkiä on iha tuskasen vaikeeta löytää.. siis sellasia jotka ois hyvät jalassa ja näyttäis hyvältä :D Ja PIPOJA en löydä ikinä :O Mun taas on ehkä maailman helpoin löytää itselleni kengät. Ja pipo (en kyllä käytä juurikaan) on tutun kutoma. Mahtavaa. Mutta joo. Mulla toi kenkä politiikka meneekin maihari/ja jos rahaa löytyy niin newrock linjalla. Eli ei. HEAVYROCKPELLE. |
myrskis 08.09.2005 22:53:58 | |
---|
Kengät on mun mission impossible. Mun mielestä kenkien pitäis olla käytännölliset mutta edes suht siistit eikä maksaisi mieluiten mansikoita. Noista kolmesta ehdosta joku tuntuu aina kusevan. Toinen on housut. Jos nään kaupassa hienon näköset housut, ei oikeata kokoa löydy, tai jos löytyy, vaate näyttääkin ylläni mummon vanhalta kahluuasulta. No thanks. Suht koht päälle istuvat vetimet on sitten taas usein pilattu joillain ylimääräsillä tilpehööreillä tai hirvittävällä värivalinnalla. En muista millon olisin ollut täysin tyytyväinen ostamiini housuihin. Enkä todellakaan muista, millon olisin löytänyt sellaset pöksyt joita ei tarvi enää ite lähteä parantelemaan. Aina pitää kaventaa tai lyhentää tai värjätä tai jotenkin fiksata. Noiden asioiden takia kaupoissa ravaaminen on yleensä tosi tuskasta toimintaa. Sitten joskus kun olen tarpeeksi rikas (?) niin teetän itselleni täydelliset housut ja täydelliset kengät. Sitä odotellessa... You suck!- Olet sukka. |
hipps 09.09.2005 02:33:40 | |
---|
Laukkuja ei löydy, housuja ei löydy, paitoja ei löydy, takkia ei löydy, hattua ei löydy. PERKELE. |
Rocco_Longfella 09.09.2005 17:40:57 | |
---|
Housuja, eikä hattuja löydä mistään. Jälkimmäiseen vaikuttaa kyllä enemmän pään muotoni kuin tarjonta. Laukun kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Ostin Igor'sista 17e sinisen karvalaukun ja hyvin on palvellut. Vuori vain repesi, mutta revin irti. Turha se olikin. Täydellisimmäsäkin naisessa on 150g paskaa. |
Cujo 09.09.2005 17:47:48 | |
---|
Laukkuja ei löydy, housuja ei löydy, paitoja ei löydy, takkia ei löydy, hattua ei löydy. PERKELE. Täytynee ryhtyä nudistiksi? "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 |
hipps 09.09.2005 22:22:38 | |
---|
Täytynee ryhtyä nudistiksi? Siltä vaikuttaa.. |
Pitkavirta 13.09.2005 19:12:52 | |
---|
Hennesistä oon löytäny useammanki kappaletta hienoa sekä kestävää olkalaukkua.. Mites muilla? Onko tullut vastaan vaatetta tjs mitä on miltein mahdoton löytää? Muitakin kun alaspäin leveneviä farkkuja :) -Isokauluksiset (70's) kauluspaidat -Kengät Hitto. Luulin olevani pohjalla nii joku heittää lapion. -L.C.F |
Kirjoitus virhe 13.09.2005 21:21:23 | |
---|
Hennesistä oon löytäny useammanki kappaletta hienoa sekä kestävää olkalaukkua.. Niin on. Edellisen ostin sieltä ja nyt sitten päädyin ostamaan sieltä vara laukun kerran ilman moistakaan osaa elää. HEAVYROCKPELLE. |
Kitarasankari 20.09.2005 15:34:48 | |
---|
Käsittämätöntä. Miten niitä ei löydä edes etäisesti tyylikkäitä sillon kun moisia etsii. Noin kymmenen kaupan jälkeen totesin sen vain olevan ansaittu rangaistus edellisen kadottamisesta. Stockmannilla laukun ostoon on lisätty vielä ripaus taisteluhenkeä. Myyjiltä kysellessä laukku osasto on välillä kakkos ja välillä nelos kerroksessa. Siellä sitten parfyymin hajuja, mummoja ja custom teinejä väistellessä tulee mietittyä että miten tämä voi olla näin monimutkaista. Tai no kyllähän niitä marimekolta löytyis mutta kun ne on siellä 70€ paikkeilla eikä passelissa 20-30€. Mites muilla? Onko tullut vastaan vaatetta tjs mitä on miltein mahdoton löytää? Muitakin kun alaspäin leveneviä farkkuja :) Edit: Kyse oli siis olkalaukuista. ihan asiallisia laukkuja H&M:lta löysin ja edukkaasti Jazz is not dead...it just smells funny... |
Kirjoitus virhe 22.09.2005 02:23:16 | |
---|
ihan asiallisia laukkuja H&M:lta löysin ja edukkaasti Kyllä niitä sieltä löytää mutta se on täysin tuurista kiinni. Niillä kun on tapana pitää noin kahta eri laukku mallia kerrallaan myynnissä. Edellinen oli H&M:stä ja oli miltein täydellinen mutta hävitin sen juovuksissa. HEAVYROCKPELLE. |
Perzzza 22.09.2005 08:11:59 | |
---|
Muitakin kun alaspäin leveneviä farkkuja :) Kyllä on ollut ongelmia molempian löytämisessä. Leveälahkeisiä saa ainoastaan minun tietääkseni Tampereen Farkkutorilta, Tammelan torin laidalta. Blendin se hieman levenevä. Muuten sitten leveitä ei varmaankaan edes ole. Laukkuakaan ei ole löytynyt, ja jos on jonkinmoinen niin se on sitten pyörinyt hinnassaan jossain taivaan tienoilla. 'tuttaa. |
Fortune 27.09.2005 10:16:21 | |
---|
Kyllä on ollut ongelmia molempian löytämisessä. Leveälahkeisiä saa ainoastaan minun tietääkseni Tampereen Farkkutorilta, Tammelan torin laidalta. Blendin se hieman levenevä. Muuten sitten leveitä ei varmaankaan edes ole.
Blendin alaspäin levenevä malli on poistunut tuotannosta nyt. Keväällä sai, ei enää. Sain yhden alennuksesta kympillä. Nyt sitten pitäisi pärjätä yksillä housuilla siihen saakka, että muotisykli kääntyy takaisin järkevien lahkeiden suuntaan. Vitun kasariretromuoti pillilahkeineen, mene pois! "Look behind you, a three-necked guitar!"
|