Aihe: Yksivärisiä puuvillakrakoja
1
Juho L
03.07.2005 20:25:52 (muokattu 03.07.2005 20:26:29)
Mikä ihme se on, että yksivärisiä puuvillakrakoja ei löydy mistään! Kaikkea muuta on oksennuksesta kesäkeittoon, mutta ei yksivärisiä. Ainoat yksiväriset mitä olen löytänyt ovat olleet Dressmanin silkkisolmoita ja niihin on ollut tyytyminen. Muuten ihan mainioita, mutta maksavat saatanasti ja pienikin tahra tarkoittaa kuolemantuomiota sille solmiolle.

Mistä perskuleesta minä saan yksivärisiä puuvillakrakkoja? Oi, mistä! Ei oikein hotsittelisi millään räätälillä teettää, kun silloin hintaa voisi tulla aika uskottavasti.
(Pekko-äänellä) Kauhee trässi päällänsä! Metal mili-shäääää!
IMIK - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Rocco_Longfella
04.07.2005 06:57:13 (muokattu 04.07.2005 06:57:27)
Seppälästä taisin ostaa omani. Maksoi kympin.

Se onkin sitten ainoa, jonka olen löytänyt. Kukaan ei kuitenkaan pidä niitä kuvioituja kravatteja, joten pistää miettimään, miksi niitä edes myydään?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus kaikille m.nettiläisille
Juho L
05.07.2005 10:50:37 (muokattu 05.07.2005 10:51:27)
Se onkin sitten ainoa, jonka olen löytänyt. Kukaan ei kuitenkaan pidä niitä kuvioituja kravatteja, joten pistää miettimään, miksi niitä edes myydään?

Se on paradoksaalista. Yksiväriset krakat kuitenkin ovat niitä tyylikkäimpiä, niin miksei niitä ole myynnissä lain. Voisi oikeasti joku kerta mennä paikallisen räätälin pakeille ja tilata ison satsin erivärisiä puuvillakrakoja. Maksoi mitä maksoi.

Kuitenkin noita krakoja pidän aina ja niitä tahroja tai kastumisia tulee pakollakin ennemmin tai myöhemmin.
(Pekko-äänellä) Kauhee trässi päällänsä! Metal mili-shäääää!
IMIK - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Pitkavirta
07.07.2005 09:46:07
Seppälästä taisin ostaa omani. Maksoi kympin.

Ne on ne mikkihiiri- ja akuankkakravatit vaan semmosille tosi-äijjille, joiden vaimot pakottaa pistämään puvun päälle johonkin tilaisuuteen. Sitten tietty liika virallisuus ahistaa kun muuten viettää päivät sinisissä haalareissa, niin kompensoidaan sitten spedeilemällä.
Kirjoitus virhe
14.07.2005 19:09:13
Tämä on niin totta! Mustaa ja valkoista puuvillakrakaa etsiskellyt jo turhauttavan kauan! Kerran Forssan jostain isommasta liikkeestä löysin mustan mutta hinta oli vähän turhan suolainen niin jätin ostamatta.
Jos joku kertoo mistä moisia saa ja suht halvalla niin lupaan tarjota sille kaljan!
KAUTTA SUPER MARION TULIKUKAN
Dutteri
16.07.2005 18:22:54
kummallista

olen vuoden aikana ostanut mustan, sinisen, punaisen, violetin, tummanharmaan, erivärinen punainen ja tummanvihreän krakan.

Kyllä mie oon vaan löytäny

niin ja noista vain kaksi on sellaista silkkihienoutta
"Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli?
Kirjoitus virhe
17.07.2005 15:37:40
kummallista

olen vuoden aikana ostanut mustan, sinisen, punaisen, violetin, tummanharmaan, erivärinen punainen ja tummanvihreän krakan.

Kyllä mie oon vaan löytäny

niin ja noista vain kaksi on sellaista silkkihienoutta

Mistä ostit ja paljon makso?
KAUTTA SUPER MARION TULIKUKAN
Dutteri
24.07.2005 16:57:14
Mistä ostit ja paljon makso?

Seppälästä kerran ostin kolme 20 € (jokin tarjous)

Loput on Sodankylän Simoselta. En muista hintoja, mutta halpaa
"Äitit keittää ja määrää, ja isit tekee töitä" -Tuukka 3weeIMIK #13 Pastilli?
Kemppilä
25.07.2005 12:15:07
Koisolta ei ainakaan saa vaikka siellä on vaikka kuinka helvetisti niitä krakoja.
Seppälässä mie näin joskus jonkun yksvärisen sinisen.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
ten
25.07.2005 13:56:04
Ylppäreihin ostin kokovalkoisen krakan. Taisi tosin olla satiinia tjsp enkä edes muista mistä sen ostin! Jostain päin Itäkeskusta kait. Kyllä muistaakseni esim. H&M:llä oli joitakin yksivärisiä myynnissä. Ja tietysti Tie Rack tai mikä nyt olikaan. Mutta se on melko kallis. :)
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
tuomittu
25.07.2005 23:28:45
Minä olen yrittänyt löytää valkoista krakaa, mutta turhaan! Kerran löysin yhden kappaleen, mutta sekin oli sellainen kapea malli, eikä se kelpaa, koska se on ruma paska. No, onhan minulla tuo Norja-kravatti...
Älä ala mulle tai tulee napaan.
myrtonen
02.01.2006 18:06:33
Metsästyksessä kultainen kravatti, mistäköhän Jyväskylän alueelta löytyisi? Sokoksella oli yksi petrifunin, mutta maksaa 40 euroa. Jos joku halvemmalla bongaa sellaisen, kertokoon.
Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? Silakka!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)