Aihe: rokkihousut
1
SamiP
21.12.2005 17:00:23
Eli satuin tuossa kaupungilla näkemään tyypillä mustat housut jossa oli lahkeeseen laitettu suht isoja metallirenkaita alasasti. Ois muuten helvetin siistit hevikeikalla. Ongelmanani on että mistä helvetistä sellaiset (tms. vastaavat) löytää? Eli pyytäisinkin että jos joku täällä tietäisi paikan niin hän voisi ystävällisesti pistää vastausta tulemaan. Thanks!
Rattata
21.12.2005 19:41:30
En tiedä, mutta duunaa ite. Ostat eka nahkahousut, ja siihen pistät renkuloita tms. Kaveri joskus harrasti tuota, pisteli housuihin itse kaikennäköstä.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
salmivaara
21.12.2005 20:12:23

Ostat eka nahkahousut, ja siihen pistät renkuloita tms. Kaveri joskus harrasti tuota, pisteli housuihin itse kaikennäköstä.

Samaa oon itekki harrastanu, jalkoja yms.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Deathrace King
22.12.2005 00:26:50

Veikkaisin että on kyseessä tämän firman myymät housut: http://www.leatherheaven.com/
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Iscariah
22.12.2005 22:51:30
Eli satuin tuossa kaupungilla näkemään tyypillä mustat housut jossa oli lahkeeseen laitettu suht isoja metallirenkaita alasasti. Ois muuten helvetin siistit hevikeikalla. Ongelmanani on että mistä helvetistä sellaiset (tms. vastaavat) löytää? Eli pyytäisinkin että jos joku täällä tietäisi paikan niin hän voisi ystävällisesti pistää vastausta tulemaan. Thanks!

Keep of Kalessinin keikalla Attilalla oli tuommoset
itse varmaan väsännyt ne
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)