PlasmaDemon 24.03.2005 18:10:57 (muokattu 24.03.2005 18:11:31) | |
---|
No kun tuossa näytti olevan puhetta kunnon rokkimiehestä nii kysytään nyt sitä että minkälainen/näköinen on kunnon hevimies? Mun mielipide: - Juo kaljaa - Vitun pitkä ja paskanen letti - Kunnon nahkarotsi - Kuuntelee pääosin kunnon metalli mättöö ja muuta esim. tietysti heviä perkele - vitusti ketjua - muutenkin kunnon tyyli että tietää jo heti ku näkee että tossa on metallin ja muun "menevän" musiikin ystävä. Kyllä hevimiehen pitää myös näyttää siltä esim. helvetin iso panosvyö,niitti rojua ja lävärit ja tatskat sopivat myös hienosti heavy metal-tyyliin. (Ei tietysti kaikille) - Kunnon asenteella mukana jutus jne.. siinä oli jotain ja tietysti paljon muuta Ja tietysti: Hevimies ei tunne kipua, on tehty raudasta ja nousee haudastaan :D :D edit. ja älkää ottako kaikki tosissanne jos ei siltä tunnu Everybody assholes are assholes.
I die then, when is its time... |
Kassu 24.03.2005 18:28:02 | |
---|
Hoho. Mielestäni Euge Valovirta on suomalaisista kovin jätkä. Siinä on sellaista heviasennetta, että riittää muillekkin. Mielestäni hän on todellinen hevimies. |
Mimi 24.03.2005 18:30:31 | |
---|
Eipä kai sillä nyt liene väliä miltä ihminen näyttää jos kuuntelee raskaampaa musiikkia. Minun puolestani hevimiehet pukeutukoot vaikka vaaleanpunaisiin villakalsareihin ja minkkipuuhkaan, jos niikseen tulee. Ei minustakaan päällepäin ehkä heti arvaisi että kuuntelen silloin tällöin hieman raskaampaa, mutta kuuntelen myös muutakin, enkä ole edes hevimies =)... Ihan HUONO! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Mufasa 24.03.2005 21:21:05 | |
---|
Urho, hyönteinen. Hän on todellinen hevimies. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
elbowski 24.03.2005 22:46:38 (muokattu 29.08.2005 00:17:17) | |
---|
------------------ Se en ollut minä, se oli Pastilli??? IMIK #25 Ärlä #017 |
SDMF 24.03.2005 22:55:40 | |
---|
Nico Hartonen ! asennetta löytyy ! R.I.P Dimebag darrell |
MV 24.03.2005 23:35:13 | |
---|
Kyllä Suomen mittakaavassa on kovin jätkä Alexi Laiho (Mitä muutakaan luulitte;)) Ja taitaa täyttää kaikki kriteerit... Eikun nyt unohdin itteni kans ihan kokonaan...Laiho onkin kakkonen:) mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
severia 24.03.2005 23:36:27 | |
---|
Laiho on ehkä viimenen kenen pukeutumisesta mallia ottaisin. Sitä paitsi kunnon heviletin pitää olla hyvin hoidettu jos sitä vaikka pillua haluaa. |
JOO100 25.03.2005 09:19:38 | |
---|
Pitäs varmaan sanoa, että Rainer Nygård mutta en sano, koska en jaksa. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
thrashmetallisti 25.03.2005 12:58:39 | |
---|
Kyllä mun mielestä asenne on se tärkein, mutta itse kun olen noita kasarityylin miehiä, niin asustus voisi olla tälläinen: -Tiukat farkut -Paskaset tennarit/varsilenkkarit -Prätkärotsi ja farkkuliivi/farkkutakki -Hihamerkkejä niin perkeleesti -Pitkä lettikin on asiallinen -Jos oikeen mennään suomithrash/death-lookkiin niin amisviikset tottakai -Joku bändipaita/provosoiva teksti paidassa/huumoripaita -Tylyn näköinen, mutta oikeasti humoristi -Pussikaljat mukana -Haisee pahalla -On sosiaalinen -Huutaa ja riehuu keikoilla -Keskustelee hevistä aina -Spurguilee aina festareilla -Pitää asenteen myös tapahtumien ulkopuolella -Aina valmis soittamaan/lähtemään keikalle/ryyppäämään -Ostaa levyjä ja paitoja ja esittelee niitä tietysti kavereilleen -Ei ole ensimmäisenä haastamassa riitaa -Juo kaljaa ja kaikkea muuta Thrash till death! |
SDMF 25.03.2005 15:04:23 | |
---|
Kyllä mun mielestä asenne on se tärkein, mutta itse kun olen noita kasarityylin miehiä, niin asustus voisi olla tälläinen: -Tiukat farkut -Paskaset tennarit/varsilenkkarit -Prätkärotsi ja farkkuliivi/farkkutakki -Hihamerkkejä niin perkeleesti -Pitkä lettikin on asiallinen -Jos oikeen mennään suomithrash/death-lookkiin niin amisviikset tottakai -Joku bändipaita/provosoiva teksti paidassa/huumoripaita -Tylyn näköinen, mutta oikeasti humoristi -Pussikaljat mukana -Haisee pahalla -On sosiaalinen -Huutaa ja riehuu keikoilla -Keskustelee hevistä aina -Spurguilee aina festareilla -Pitää asenteen myös tapahtumien ulkopuolella -Aina valmis soittamaan/lähtemään keikalle/ryyppäämään -Ostaa levyjä ja paitoja ja esittelee niitä tietysti kavereilleen -Ei ole ensimmäisenä haastamassa riitaa -Juo kaljaa ja kaikkea muuta öhm..lisäys : Juo lisää kaljaa , ja sitte vielä enemmän kaljaa ! R.I.P Dimebag darrell |
Aerodactev 25.03.2005 19:34:30 | |
---|
Levyhylly kattaa suurimmaksi osaksi raskasta musiikkia, mutta tuskin täysin. Pukeutuu ja leikkaa tukkansa niinkuin huvittaa.
Long = progressive = good
|
SuperJeesus 26.03.2005 09:06:01 | |
---|
Musiikkimaku tekee siitä hevin ja syntymätodistus taas miehen. Tuommonen "kunnon hevimies saa näyttää tältä mut ei tolta"-vammailu on aivan samalla tasolla kaiken muun massamuodin kanssa. Is it...Man or Astroman? |
PlasmaDemon 26.03.2005 14:28:36 | |
---|
-Ei ole ensimmäisenä haastamassa riitaa toi oli hyvä! Everybody assholes are assholes.
I die then, when is its time... |
Phobophile 26.03.2005 15:00:41 | |
---|
Loisto postaus. Iha vitu äkäne |
Henko 26.03.2005 15:17:01 | |
---|
Istuu vaan Rusty Angelin tiskillä moshaamassa ja ilmakitaroimassa. "Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul". |
elbowski 26.03.2005 18:13:19 (muokattu 29.08.2005 00:18:39) | |
---|
---------------------- Se en ollut minä, se oli Pastilli??? IMIK #25 Ärlä #017 |
Steelgod 26.03.2005 20:28:46 | |
---|
No nykyään kunnon hevimiehellä on ainakin mustat vaatteet, ehkä vähän väljemmät housut ja pipo päässä. Ennen oli vielä toisin... "True metall" |
DJKaaos 27.03.2005 00:56:53 | |
---|
paskaset lenkkarit, mustat farkut, bändipaita, fleda ja tennissukat Rock 'n' roll on tie, totuus ja elämä. |
Pelsi 28.03.2005 03:27:53 | |
---|
Levyhylly kattaa suurimmaksi osaksi raskasta musiikkia, mutta tuskin täysin. Pukeutuu ja leikkaa tukkansa niinkuin huvittaa. Oho! Löysin itseni. Kalamies #3 >-)))> |