Siis, olen nähnyt t-paitoja joissa on kitaroiden kuvia, & ihmetellyt eikö bassoista ole samanlaisia? Itse olen basisti joten haluaisin tuollaisen, mutta eikai saa muuten kuin teettämällä..? Minä+kitara=katastrofi |
Kannattaa tehdä itse, jos puukko pysyy kädessä eikä pieni näpertäminen ole ylivoimaista. Etsii haluamansa kuvan, muokkaa sen mustavalkoiseksi ja muokkaa kontrastit niin, ettei näy ollenkaan harmaata, vaan kuva on pelkistetty mustavalkoinen ja mahdollisimman selkeä ja rakeeton. Sitten vaan muokkaa haluamansa kokoiseksi ja tulostaa. Sitten puukko käteen. Kannattaa laittaa pari paperia ja teipata ne yhteen tulosteen kanssa. Jos haluaa tehdä mustalle pohjalle, leikkaa kaikki valkoiset pois (ellei halua negatiivia) ja toisin päin. Sitten vaan shabluuna kiinni paitaan, sieni käteen ja tuputtamaan kuvio paitaan kangasvärillä. Kun maalaus on kuiva, lämpökiinnitys. Itse olen tehnyt muutamat paidat tuolla tekniikalla ja olen yllättävän tyytyväinen jälkeen, kun jaksaa vaan malttaa ja tehdä huolella. Ja kaiken lisäksi paidassa näkyy vielä oma kädenjälki. Kannattaa! |
Kannattaa tehdä itse, jos puukko pysyy kädessä eikä pieni näpertäminen ole ylivoimaista. Etsii haluamansa kuvan, muokkaa sen mustavalkoiseksi ja muokkaa kontrastit niin, ettei näy ollenkaan harmaata, vaan kuva on pelkistetty mustavalkoinen ja mahdollisimman selkeä ja rakeeton. Sitten vaan muokkaa haluamansa kokoiseksi ja tulostaa. Sitten puukko käteen. Kannattaa laittaa pari paperia ja teipata ne yhteen tulosteen kanssa. Jos haluaa tehdä mustalle pohjalle, leikkaa kaikki valkoiset pois (ellei halua negatiivia) ja toisin päin. Sitten vaan shabluuna kiinni paitaan, sieni käteen ja tuputtamaan kuvio paitaan kangasvärillä. Kun maalaus on kuiva, lämpökiinnitys. Itse olen tehnyt muutamat paidat tuolla tekniikalla ja olen yllättävän tyytyväinen jälkeen, kun jaksaa vaan malttaa ja tehdä huolella. Ja kaiken lisäksi paidassa näkyy vielä oma kädenjälki. Kannattaa! Plussan sait, kyhäsin näillä ohjeilla juuri eilen itselleni törkeän hienon pitkähihaisen. Kiitti! "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |