skeba93 14.05.2008 21:49:21 | |
---|
Anna tuulen puhaltaa.. Nostaa helmoja, heittää hiukset sekaisin - Tehosekoitin |
Spandau- 14.05.2008 22:00:12 (muokattu 14.05.2008 22:01:05) | |
---|
When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass |
Lape 15.05.2008 09:22:21 | |
---|
Itse olen kanssa etsinyt juuri tuollaista takkia. Tuo tuolla garagelandissa on vähän tuollainen iso ja löysä, itse haluaisin kireämmän takin, kuten juuri tuossa hellacoptersissa. Tampereelta löytyy ainakin kolme potentiaalista kauppaa: Backstreet, Nitrobabe ja Heavenly Circus jotka voisivat myydä tuollaisia takkeja. En ole koskaan noissa käynyt mutta pitäisi varmaan. Hinnat ovat kyllä kuulemma aika kalliita. Nuo kaksi edellistä kauppaa tekevät kyllä muistaakseni tilaustyönäkin vaatteita mutta se vasta tulee kalliiksi veikkaisin. Kirppareilta nyt halvimmilla noita saisi mutta aika harvoin tulee hienoja nahkiksia siellä nähtyä. |
JPQ 15.05.2008 12:34:38 | |
---|
|
-Cale 15.05.2008 12:50:11 | |
---|
Jos Keskisille on menoa niin kannattaa tsekata Nahkapaikka, sieltä ostin omani. |
Horatius-87 15.05.2008 15:37:09 | |
---|
näitäkin on varmaan miljooona aihetta "Jotkut ovat uskovaisia, mutta onneksi minä olen materialisti." |
skeba93 15.05.2008 20:30:46 | |
---|
Itse olen kanssa etsinyt juuri tuollaista takkia. Tuo tuolla garagelandissa on vähän tuollainen iso ja löysä, itse haluaisin kireämmän takin, kuten juuri tuossa hellacoptersissa. Tampereelta löytyy ainakin kolme potentiaalista kauppaa: Backstreet, Nitrobabe ja Heavenly Circus jotka voisivat myydä tuollaisia takkeja. En ole koskaan noissa käynyt mutta pitäisi varmaan. Hinnat ovat kyllä kuulemma aika kalliita. Nuo kaksi edellistä kauppaa tekevät kyllä muistaakseni tilaustyönäkin vaatteita mutta se vasta tulee kalliiksi veikkaisin. Kirppareilta nyt halvimmilla noita saisi mutta aika harvoin tulee hienoja nahkiksia siellä nähtyä. joo itselläkin juuri tommonen kireämmän mallinen, niitä ei oikeen tunnu löytyvän mistään :P Anna tuulen puhaltaa.. Nostaa helmoja, heittää hiukset sekaisin - Tehosekoitin |