Aihe: kaljuuntuvat hevarit:D
1 2
varo
23.12.2007 22:36:10
hevareilta olis kiva saada mielipiteitä skenaariosta jossa kaljuuntuisitte.mitä tekisitte, esim ajaisitteko kaljuks tai jättäsitte vaa pitkän takatukan?mitenkä yleisön puolella suhtautuisitte kaljuun hevariin:D?nostaako pitkä letti hevarin statusta?
Rumpukapulat
23.12.2007 22:39:13 (muokattu 23.12.2007 22:42:03)

Kalju skini on kovis. Tai sänki. Phil Anselmo sen todisti. Skullet sopii ainoastaan Devin Townsendille. Onko tämä nyt jotain piilokettuilua noille mun äsken kirjottamille viesteille??

EDiT:Joo, elikkä tukka harventuu päältä ja hiusraja pakenee. Mikäs siinä. Ei haittaa, hiukset olisivat muutenkin rumpujensoiton tiellä. Sitä paitsi olen paljon komeampi näin. Kumma juttu vaan ettei suvussa ole ollut kaljuutta...
Nidhöggr
23.12.2007 22:40:03
Isäni geenit kun olen perinyt, alan kaljuuntumaan piakkoin. Nyt on jo havaittavissa kevyttä harventumaa päälaella. Tai ainakin minä havaitsen. Tai sitten olen vainoharhainen. Hähähää. Ei ole kivaa.
Nautin pitkistä hiuksista niin kauan kun kykenen, mutta kun alkaa harventumaan, vedän suosiolla kaljuksi.
"Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS
Germaniac
24.12.2007 01:09:35

Siinä tapauksessa että alkaa kaljuuntua, tällainen on ainoa vaihtoehto: http://www.metalshots.com/2007-12-0 … Meeting_Arnhem/slides/AMM_0286.html
Kirjoitus virhe
24.12.2007 14:34:28 (muokattu 24.12.2007 14:35:26)
Devin Townsend! Tosin ongelmaksi tulee jos ei pysty kantamaan kaljua päälakea "päälliköiden" niin tekee vain itsestään.. noh ehkä vähän hassun.

Edit: Itse kysymykseen niin leikkaisin varmaan kaljun jos rupeaisi hiukset tippumaan.
spade
26.12.2007 00:32:13
Isäni geenit kun olen perinyt, alan kaljuuntumaan piakkoin. Nyt on jo havaittavissa kevyttä harventumaa päälaella. Tai ainakin minä havaitsen. Tai sitten olen vainoharhainen. Hähähää. Ei ole kivaa.
Nautin pitkistä hiuksista niin kauan kun kykenen, mutta kun alkaa harventumaan, vedän suosiolla kaljuksi.

Kaljuus periytyy äidin puolelta, tää opetettiin ylä-asteella. Äitini puolella miehet kaljuuntunu, isäni puolella jokaisella oli paksu ruuhka tukka. Itsellä isoveli on alkanu kaljuuntumaan, itsellä kuten kuvasta voit todeta on ruuhkatukka http://muusikoiden.net/dyn/users/27820.jpg ja kauhulla odottelen et kummalta on tullut sitten perittyä enemmän geenejä...
"Scream for me Helsinki", Bruce Dickinson
Rumpukapulat
26.12.2007 01:29:03

Kaljuus periytyy äidin puolelta, tää opetettiin ylä-asteella. Äitini puolella miehet kaljuuntunu, isäni puolella jokaisella oli paksu ruuhka tukka. Itsellä isoveli on alkanu kaljuuntumaan, itsellä kuten kuvasta voit todeta on ruuhkatukka http://muusikoiden.net/dyn/users/27820.jpg ja kauhulla odottelen et kummalta on tullut sitten perittyä enemmän geenejä...

Kyllä se kaljuus voi periytyä ihan kummalta puolelta vaan. Naisilla geeni on piilevä, miehillä näkyvä.
spade
26.12.2007 01:50:29
Pääasiassa äideiltä, naisillahan kaljuuntuminen ei näy estrogeeneistä johtuen jotka suojaa hiusten lähdöltä
blastoff
26.12.2007 20:58:19
Kaljuus periytyy äidin puolelta, tää opetettiin ylä-asteella.

Haluaisin kyllä tuohon kovasti uskoa, mutta karu totuus on näkynyt peilistä jo muutaman vuoden ajan :)
spade
27.12.2007 15:27:29
Haluaisin kyllä tuohon kovasti uskoa, mutta karu totuus on näkynyt peilistä jo muutaman vuoden ajan :)

Tästä ei meidän argumentteihin löytynyt ainakaan vastausta mutta valaisevaa asiaa oli paljon

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalju

Eikä sitä hävetä ainakaan tarvitse kun lukaisee kuuluisista kaljupäisistä henkilöistä
Rumpukapulat
27.12.2007 16:06:40 (muokattu 27.12.2007 16:08:15)

Perkjule, yhtä lailla molemmilla osapuolilla saattaa olla niitä kaljuusgeenejä, niin miehillä kuin naisilla! Onko jossain todistettu että naisilla niitä olisi enemmän? Asia nyt vaan on edelleen niin, että naisilla tuo geeni on piilevä ja miehillä näkyvä. Jos suvussa on kaljuja miehiä, voi olla että myös sie kaljuunnut. Jos ei ole kaljuja miehiä, voi olla että kaljuunnut silti, koska se voi tulla naisten puolelta. Jos mies on kalju ja nainen kantaa kaljuuden geeniä, kaljuunnut varmasti.

Se, että et voi nähdä kantaako nainen kaljuuden geeniä ei tarkoita sitä, että niitä olisi enemmän.

Mikäs siinä sitten.

EDiT:Kuuluisuuksista, esimerksiksi Bruce Willis tai Jason Stathan, ihania pahixia. Uuh.
The Dude
28.12.2007 05:32:31
Itselläni alkoi letti hävitä muutama vuosi sitten, eihän siinä muu auttanut kuin leikata kaljuksi. Joutuu kompensoimaan hiuksettomuutta pitkällä parralla.
fuck today it's tomorrow
Nidhöggr
28.12.2007 10:55:52
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalju

Plussan saat, lista kuuluisista, kaljuista ihmisistä sai jostain syystä aikaan kevyehkön karjaisun.
"Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed
spade
31.12.2007 23:28:03
Perkjule, yhtä lailla molemmilla osapuolilla saattaa olla niitä kaljuusgeenejä, niin miehillä kuin naisilla! Onko jossain todistettu että naisilla niitä olisi enemmän? Asia nyt vaan on edelleen niin, että naisilla tuo geeni on piilevä ja miehillä näkyvä. Jos suvussa on kaljuja miehiä, voi olla että myös sie kaljuunnut. Jos ei ole kaljuja miehiä, voi olla että kaljuunnut silti, koska se voi tulla naisten puolelta. Jos mies on kalju ja nainen kantaa kaljuuden geeniä, kaljuunnut varmasti.

Miehellä ihan yhtä lailla geenejä, pointti siinä et ne saa äidin puolelta ja kaljuushan on piilevä geeni. Miehiltä se voi muistaakseni periytyä tyttärille mut äh, ei jaksa uuden vuoden riennoilta googlaa enempiä
Rumpukapulat
31.12.2007 23:30:06

Miehellä ihan yhtä lailla geenejä, pointti siinä et ne saa äidin puolelta ja kaljuushan on piilevä geeni. Miehiltä se voi muistaakseni periytyä tyttärille mut äh, ei jaksa uuden vuoden riennoilta googlaa enempiä

Eikös ne geenit periydy tasapuolisesti molemmilta? XX, YY, XY, ja Xx, Yy ja Xy? Emmie enään muista mitä biologiassa opetettiin, mutta jotenkin noin ne meni.
Mursukanta
01.01.2008 10:44:08
mitenkä yleisön puolella suhtautuisitte kaljuun hevariin:D?nostaako pitkä letti hevarin statusta?

Ei kalju hevari mitenkään hetkauta. Musiikkiahan minä kuuntelen, enkä sen tukkaa. Hevarin statusta nostaa hyvät riffit, kunnon saundit ja hyvä lavakarisma.
DVD-SOITIN
14.02.2008 16:37:01
Siinä tapauksessa että alkaa kaljuuntua, tällainen on ainoa vaihtoehto: http://www.metalshots.com/2007-12-0 … Meeting_Arnhem/slides/AMM_0286.html

Olin itsekin ketjun otsikon nähtyäni ryntäämässä linkittämään Nifelheimin veljeksistä kuvaa. :-D
Kaalebbi
15.02.2008 09:10:08
Nykyäänhän on muotia, että on muuten kalju, mutta pitkä letti takana. Oon nähny monella.
Juzpe
15.02.2008 20:21:40

Hieman samansuuntainen probleema mulla... miten leikata katu-uskottava rokkitukka ja mahtua puolustusvoimien hiusmallisääntöihin... menin nääs hakemaan virkaa tosta paikallisesta lennostosta ja on olemassa sellanen riski, että tehtäväänmääräys tulee.
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
KädetönRumpali
15.02.2008 21:43:37
Itselläni alkoi letti hävitä muutama vuosi sitten, eihän siinä muu auttanut kuin leikata kaljuksi. Joutuu kompensoimaan hiuksettomuutta pitkällä parralla.

Mulla on näemmä edessä sama homma. Parta löytyy, onneksi, mutta ei se vielä ole riittävä kunnon kompensointiin.

Kamala identiteettikriisi.
S.M.A.K. Elämä on tottumiskysymys.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)