Aihe: Mistä kunnon poncho?
1
spade
15.11.2008 16:49:36
Eli trheadin mukainen kysymys, mistä kunnon ponchoja Suomesta?
Lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas
Kukkis 77
16.11.2008 04:19:12

Jos ompelukone pysyy näpeissä niin ehdottaisin että teet itse. Täi äippä/sisko/muia. Eijjole hankala.
"Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise
Drumjamo
16.11.2008 05:41:53
Jos ompelukone pysyy näpeissä niin ehdottaisin että teet itse. Täi äippä/sisko/muia. Eijjole hankala.

Eli Kukkis tekee halvalla, no problemo.
Se nyt vaan on semmosta
Mr. Moonbeam
16.11.2008 08:31:56
NOO yks Jyväskyläläinen sourgu aikoinaan pukeutu aina sellaseen ponchoon, että se ol leikannu mattoon vaan reiän ja sitten se oli tehny matosta ponchin, nikkö.
Diego
17.11.2008 16:58:52
NOO yks Jyväskyläläinen sourgu aikoinaan pukeutu aina sellaseen ponchoon, että se ol leikannu mattoon vaan reiän ja sitten se oli tehny matosta ponchin, nikkö.

:----------D
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
Spandau-
17.11.2008 18:10:23

Haha :D taidanpa muistaa ton tyypin.
When i die, bury me upside down so the world can kiss my ass
Mimi
19.11.2008 13:18:37

Tää on helpoin tapa. Miellyttävä kangas kaupasta, reikä keskelle ja ehkä vähän jotein kanttinauhaa siihen aukon reunoihin ja kankaan purkautuviin reunoihin, niin pysyy se rätti päälläkin.

Usein monilla pienillä intiaanikrääsää jne myyvillä rättikauppiailla on monen sortin ponchoja myös myytävänä. Näitä nyt luulisi olevan Helsingin suunnillakin kaikki kauppakujat pullollaan...
on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Hiekkaharjun Hendrix
21.11.2008 18:18:18
http://imagecache2.allposters.com/i … pic/71/039_10788~Clint-Eastwood.jpg

Tollane se pitää olla!

"There are two kinds of people in the world, my friend. Those who have a loaded gun and those who dig. You dig."
"Laughter is loud when he tells nigger jokes with his mouth full of banana"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)