Astrid 16.02.2007 17:38:48 | |
---|
Onko korsettisi juhlavaate, joka puetaan ylle vain silloin tällöin, vai oletko vakituinen käyttäjä? Ja mitä haet korsetilta, kaunista ulkonäköä vai tahdotko juuri nimenomaan vartalonmuokkausta? Mikään ei piristä paremmin, kuin vihollisen suolistaminen aamutuimaan. |
hanuristi 16.02.2007 17:46:35 | |
---|
Korsetit on kivoja! Itse en silti juurikaan käytä, kohtuu harvakseltaan vain. Aika paljon tulee silti ommeltua moisia, se on hurjan kivaa vaikka työ onkin aikamoinen. Kaunis korsetti pistää aina kuolaamaan. Loot Burn Rape Kill Repeat |
mustapikkukissi 04.01.2008 10:04:15 | |
---|
minulla korsetti on "juhlavaate" laitan festareille ja harvemmin baariin. Pieneen kiristykseen. ei niin, että verisuonet katkeaa päästä ja henki ei kulje... Rakastan korsetteja ja muhkeita mekkoja :) |
Dilu 05.01.2008 19:03:15 | |
---|
Onko korsettisi juhlavaate, joka puetaan ylle vain silloin tällöin, vai oletko vakituinen käyttäjä? Ja mitä haet korsetilta, kaunista ulkonäköä vai tahdotko juuri nimenomaan vartalonmuokkausta? onko kundeille korsetteja olemassa ? millä saisi vähän vyötäröä kapeammaksi ja mitä voisi pitää kuten tytöt asujen päällä ? |
Pinsetti 05.01.2008 21:16:41 | |
---|
Kyl mä käytän baarissa, mut emmä kotona jaksa. Vähän vaiheeta röhnöttää sohvalla, kun korsetin luut menee omien kylkiluiden väliin. Ryhti kyl paranis sitä menoa :D De gustibus non est disputandum- Makuasioista ei voi kiistellä |
Mirrinsane 06.01.2008 18:15:43 | |
---|
onko kundeille korsetteja olemassa ? millä saisi vähän vyötäröä kapeammaksi ja mitä voisi pitää kuten tytöt asujen päällä ? morticia ja goottipukeutumiseen erikoistuneet nettikaupat on kaveri. useamman kerran nähnyt moisia olen. kalamies#52 >-)))> |
Dilu 06.01.2008 18:59:32 | |
---|
morticia ja goottipukeutumiseen erikoistuneet nettikaupat on kaveri. useamman kerran nähnyt moisia olen. mitä muita on kuin morticia ? |
Mirrinsane 06.01.2008 19:52:21 (muokattu 06.01.2008 19:53:32) | |
---|
mitä muita on kuin morticia ? http://www.gootti.net/kaupat/ ja noista old ravenia voin suositella lämpimästi. asiansa osaavia suomalaisia ammattilaisia. kalamies#52 >-)))> |
Astrid 07.01.2008 08:54:57 | |
---|
onko kundeille korsetteja olemassa ? millä saisi vähän vyötäröä kapeammaksi ja mitä voisi pitää kuten tytöt asujen päällä ? www.bellemodeste.com Kannattaa teetättää jos ihan tosimielellä alkaa vyötäröä kaventelemaan. Hinta tosin voi kirpaista mutta mittatilaustyönä tehty vaate on aina parempi kuin massoille tarkoitettu. " I live in my own little world, but it's ok, they know me there." |
JPQ 14.01.2008 00:35:30 | |
---|
www.bellemodeste.com Kannattaa teetättää jos ihan tosimielellä alkaa vyötäröä kaventelemaan. Hinta tosin voi kirpaista mutta mittatilaustyönä tehty vaate on aina parempi kuin massoille tarkoitettu. En sanoisi on paljon huonoja ompelijoita tietääkseni liikenteessä jotka tekee mittatilaus työtäkin. |
Kukkis 77 15.01.2008 21:41:49 | |
---|
En sanoisi on paljon huonoja ompelijoita tietääkseni liikenteessä jotka tekee mittatilaus työtäkin. No eiköhän joka alalta löydy sekä hyviä että huonoja osaajia. Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll! |
Dilu 04.10.2008 16:48:09 | |
---|
edelleen olen etsimässä, selkeesti miehille tarkoitettuja en ole löytänyt :( |
JPQ 05.10.2008 15:31:00 | |
---|
No eiköhän joka alalta löydy sekä hyviä että huonoja osaajia. piti tähän sanoa tottakai on mutta tarkoitin ettei teetetty ole välttämättä heti parempi. |
laama_ 05.10.2008 20:41:36 (muokattu 05.10.2008 22:26:08) | |
---|
Harvemmin tullee käytettyä ku sitä on nii raskasta pittää :D ja juhlavien vaatteitten perään ku en kovasti oo ni pijän tollasta maastokuvioista joka mennee vaikka ja minkä kanssa. Ihan kivoja nuo korsetit on kuite :> jos ois varraa ni oisha nuita enemmänki omistuksessa. Ainii ja lähinnä sen takia se tuli hankittua että ne nyt on hienon näkösiä ja itellä on ihan kauhia ryhti. Sitte ko muutaman päivän pittää ni sitähä istuu kokoajan niinkö pianotuolisa :D:D We're all mad here. I'm mad. You're mad. |
Dilu 06.10.2008 08:22:20 | |
---|
Harvemmin tullee käytettyä ku sitä on nii raskasta pittää :D ja juhlavien vaatteitten perään ku en kovasti oo ni pijän tollasta maastokuvioista joka mennee vaikka ja minkä kanssa. Ihan kivoja nuo korsetit on kuite :> jos ois varraa ni oisha nuita enemmänki omistuksessa. Ainii ja lähinnä sen takia se tuli hankittua että ne nyt on hienon näkösiä ja itellä on ihan kauhia ryhti. Sitte ko muutaman päivän pittää ni sitähä istuu kokoajan niinkö pianotuolisa :D:D sattusko olemaan ylimääräsiä, sattuskohan koko sopimaan ? |
laama_ 06.10.2008 17:02:40 | |
---|
sattusko olemaan ylimääräsiä, sattuskohan koko sopimaan ? Ylimääräsiä, kui? Ei mulla oo ku tuo yksi, naisten s-koko, mutta käsittääkseni kyselit miesten korsetteja tuossa ylempänä? :o Pitäs varmaan lisätä allekirjotukseen että oon naispuolinen ku meinaa näitä väärinkäsityksiä tulla oikeen urakalla. ?DD We're all mad here. I'm mad. You're mad. |
Dilu 06.10.2008 19:17:32 | |
---|
Ylimääräsiä, kui? Ei mulla oo ku tuo yksi, naisten s-koko, mutta käsittääkseni kyselit miesten korsetteja tuossa ylempänä? :o Pitäs varmaan lisätä allekirjotukseen että oon naispuolinen ku meinaa näitä väärinkäsityksiä tulla oikeen urakalla. ?DD niin kyselinkin mutta kun ei niitä ole oikein mistään löytynyt niin kai se on alettava etsimään sopivaa naisten korsettia sitten.. |
BassLass 06.10.2008 19:26:49 | |
---|
Juum, mää ees tunne ketään joka pittäis korsettia :D Pitäs varmaan lisätä allekirjotukseen että oon naispuolinen ku meinaa näitä väärinkäsityksiä tulla oikeen urakalla. ?DD Vaihetaanko nimim.? |
laama_ 07.10.2008 07:00:56 (muokattu 07.10.2008 07:03:04) | |
---|
niin kyselinkin mutta kun ei niitä ole oikein mistään löytynyt niin kai se on alettava etsimään sopivaa naisten korsettia sitten.. Niinkö joku jo mainittikin, kattoikko tuon bellemodeste.com. Siellähän niitä olis. We're all mad here. I'm mad. You're mad. |
snare56 09.10.2008 08:53:45 | |
---|
|