Aihe: Verkkopaita.com ja Stonen paidat
1
OdeR
28.05.2019 12:21:09
Kyseinen sivusto vaikuttaa aika hirveältä kusetukselta. Millään tavalla ei ole yhteydenottoihini vastattu ja kun hieman asiaa tutkiskelin vaikuttaa monilla muilla sivustolla asioineilla olevan paljon samankaltaisia ongelmia. Eniten asiassa harmittaa Stonen hienot Vcrusher t-paidat joita ei tunnu muualta saavan. Pitäisi saada sellainen L-kokona, mutta sivuston mukaan tuote on tilapäisesti loppu.

Facebookissa sivusto on ollut viimeksi aktiivinen Joulukuussa 2016. Valituksia ja huonoja arvosteluja on hirveä määrä. Moni kyselee jopa vuoden vanhojen tilausten perään. Jos joku, joka on onnistunut asioimaan tällä sivustolla voisi kertoa kokemuksistaan voisi se valaista tilannetta.

Mietin miten tällainen sivu voi olla olemassa. Ensisilmäyksellä se vaikuttaa ihan tavalliselta. Olen jo harkinnut Stonen paidan painattamista itse, mutta asian laillisuudesta en ole varma. Ainakaan verkkopaita.comista en paitaa saa. What to do? Kaikki apu paitaan liittyen tervetullutta.

Linkki kyseiselle sivulle, jossa himoitsemani paita ikävä kyllä on:
http://www.verkkopaita.com/product/263/stonevcrusher-valkoinen-t-paita
ÄrGee
29.05.2019 18:55:58
Vaikuttaa aika kuolleelta, en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta kaupasta. Nykystandardien mukaan toimitus- ja maksuehdot on suppeasti selitetty, ja yritysrekisterin mukaan tiedot tuosta eivät lupaa muutenkaan mitään hyvää. Yleensä tuollaiset seikat saavat välttämään ostamista.

Stonen paidat näyttäisi olevan hieman kiven alla, ainakin Stuntmanista ja Levykauppa X:stä löytyy jotain L-kokoisia t-paitoja.
TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero
Henri Henri Olavi
29.05.2019 19:17:35 (muokattu 29.05.2019 19:17:45)
Mulla oli joskus hyvä seula, jolla silkkipainatin Stonen logo-paitoja, joita myin sitten kavereille ja festareilla. Jonnekin sekin on muuttojen myötä hävinnyt. Harmi. Ne menivät 2000-luvun alussa kuin kuumille kiville.
One day of Brahma has 14 Indras; his life has 54 000 Indras. One day of Vishnu is the lifetime of Brahma. The lifetime of Vishnu is one day of Shiva.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)