Aihe: Varsilenkkarit
1 2 3 4 5
Jormaz
31.07.2004 04:15:03
Näin duunikaverilla Niken (?) varsilenkkarit. Jos se tukehtuu paskaan enkä pääse enää siltä kysymään niin sanokaa mulle tekeekö Nike varsilenkkareita ja mistä niitä saa? Listatkaa pääkaupunkiseudun Top 20 varsilenkkarierikoisliikkeet!
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Henko
31.07.2004 15:40:16

Valkoiset varslekkarit mustien pillifarkkujen kans on aika hevit. Niin ja pitää muistaa neonväriset nauhat.
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
kiitos
31.07.2004 18:04:52
Mustatki kelpais
Leper
01.08.2004 20:14:38
Perhana kunnon kasarityylin varsilenkkareita olen minäkin etsinyt.Jos niitä Oulun (tai jopa Rovaniemen)suunnalta saisi,niin kertokaa liikkeen nimi.
outo_O
05.08.2004 22:39:41
Näin duunikaverilla..

no kysyitkö sä siltä, mistä se on ostanut ne?
Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?" James: "All since we started"
Baroquean
06.08.2004 01:00:22
Perhana kunnon kasarityylin varsilenkkareita olen minäkin etsinyt.

No niitä saa tosiaan varmaan etsimällä etsiä. Varsinkin just sellasia oikeen "heavy malleja", joissa oli vielä se kiristystarrakin siinä varressa nauhojen lisäksi. :) Muistan, että mullakin oli joskus monia erilaisia pareja noita varsilenkkareita. (Nyt oli kyl pakko laittaa tää tänne; kts. kengät oma kuvassa, heh.)

Veikkaisin, että noita kenkämalleja saattais löytyä vielä joistain halppistavaratalojen kenkäkoreista tai vastaavista. Ei välttämättä kyllä löydy Nike:n merkkisiä, mutta malliltaan kuitenkin niitä varrellisia. "Suurimmat" merkit ovat varmaan pääosin jo lopettaneetkin niiden "legendaaristen" varsilenkkarien valmistamisen. Syynä tähän on mitä ilmeisimmin muodin muuttuminen (säälittävää...) ja muutenkin vähäinen kysyntä.
The Eagle Has Landed
outo_O
06.08.2004 02:11:49
(Nyt oli kyl pakko laittaa tää tänne; kts. kengät oma kuvassa, heh.)

Whiplash!

On makeet, oisko nyrkkeilykengistä mihinkään, koitin kattella kooklella, muttei oikein löytynyt hienoja.
Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?" James: "All since we started"
Baroquean
06.08.2004 11:47:22
Whiplash!

Tulipa tästä muuten mieleeni, että ukkolla on samanlaiset Adidaksen lenkkarit jossain jemmassa kun James Hetfieldillä on yhdessä kuvassa siinä Kill 'Em All LP:n sisäpahvissa. :)

On makeet, oisko nyrkkeilykengistä mihinkään, koitin kattella kooklella, muttei oikein löytynyt hienoja.

No onhan nyrkkeilykengätkin asialliset, mutta saattais olla vielä hiukan huonommin hengittävät varsilenkkareihin verrattuna (ainakin jos nyörit kiristää ihan tappiin). Näillä keleillä jaloilla vois olla aika tukalat oltavat molemmissa. :) Nythän ne nyrkkeilykenkien näköset jalkineet on ollut vähän muodissakin. On pitkävartisia ja niitä varrettomia. Eipä ole sellasia tullut hankittua...
The Eagle Has Landed
Jormaz
06.08.2004 22:13:11
no kysyitkö sä siltä, mistä se on ostanut ne?

Jäin lomalle enkä oo sen takia nähnyt tätä kaveria. Kysyn kun nään.
jorkki
08.08.2004 00:07:01

Meitsillä on sellaset mikä makso 9 ekee ja sen kyl huomaa... parin viikon pääst meni pohja puhki...eipä se haittaa mua, tulee vaa parempi fiilis, paitti sillo ku astuu vetee
Perro Stupido
08.08.2004 21:51:42
Tampereen Kenkä Repo (muistaakseni tuolla) nimisessä kaupassa on Puman varsilenkkareita joissa on ylhäällä tarrat!!!! maksavat vaan sen reilu sata ööriä.
Voima korvaa taidon, taito korvaa nopeuden, mutta mikään ei korvaa voimaa.
mikko1
08.08.2004 22:14:22
ai sellasia Slash-mallisia? Nike niitä edelleen valmistaa ja esimerkiksi mikonkadun Intersportissa olen niitä naureskellut. Jos ei sieltä löydy kokoja niin Kaisaniemen Union Fivessä saattaa olla.
.
LassiÖ
10.08.2004 13:06:02
oma koti kullan kallis, mutta oma bändi kultaakin kalliimpi
MetallicAfan
15.08.2004 17:32:16 (muokattu 15.08.2004 17:36:18)
Olen haaveillut jo kauan hankkivani 80-luvun-James Hetfield-tyyliset varsilenkkarit, mutta en ole oikein löytänyt. Tossa yläpuolella oli joitakin kauppoja mistä kuulemma saisi, mutta kun asun Hämeenlinnassa niin en viitsisi lähteä turhaan esim. Hesaan. Mutta jos joku vahvistaa että löytyy valkoiset missä on tarrakiinnitys niin lähtisin ostamaan samantien. Ja jos tietää muita kauppoja missä noita voisi olla niin ilmoittakaa!
Jormaz
18.08.2004 16:56:08
Niken varsilenkkarit oli duunikaveri ostanut Stadiumista. Nike Air Force One.
vomithrash
06.10.2004 16:52:27
Minä olen myös halunnut sellaisia jo pitkän aikaa, joten olisi jo aika löytyä jostain!! Eräs tuttu oli Hämeenlinnasta löytänyt ja sai vielä puoli-ilmaiseksi kun myyjän kommentit olivat tyyliin "Siis NÄMÄKÖ sinä haluat?" Ei vaan suostunut kertomaan mikä tämä kauppa oli, kun siellä vielä yhdet parit noiden lisäksi piti olla ja halusi ne itselleen!

Eli jos vaikka jostain Helsingistä todellakin tuollaisia valkoisia Hetfield-tyylisiä lenkkareita (ei niitä Converseja jota näkyi viime kesänä joka jampalla ja jaanalla) löytyy niin olisin iloinen jos joku kertoisi. Mahdollisimman halvalla tietysti, kun ei oikein ole varaa ostaa mitään satojen eurojen kenkiä, nuo mainitut Niket jota netistä katselin olivat juuri tuota tähtitieteellistä (ainakin tälle lompakolle) hintaluokkaa.
pimp
16.10.2004 02:00:09
Siis Häh? Näähän on just nyt niingo muatia. Kenkäkauppa ku kenkäkauppa ni kasariheviniket ekana tulee vastaan

Sama conversejen kanssa, allstareja saa kaiken maailman kukkakuoseissa ja jos jonkimmoiset designerit pukkaa omia tyyliteltyjä versiotaan pihalle.
-Dance like it hurts. Love like you need money. Work when people are watching.
leijonamieli
22.10.2004 22:57:14
Nike windrunner. Helvetin hieno malli. Ainakin täältä vaasasta löytyy. Eli siis joka puolelta ellei oo ruotsista tuotu. Sportian liikkeistä kattelkaa.
Sieltä ostin myös adidakset matalavartiset kasarikengät. Sini-kulta kuosissa. Vansilta saa myös hienoja jos 80 ööriä ei ole liikaa.
"Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle
koera
28.10.2004 15:19:53
Haha! Näyttelijä Bruce Willis on joskus luultavasti 80-luvun kultaisina vuosina tehnyt ainaki yhden levyn. Levyn nimeä en muista mutta joku "Bruno" siinä mainittiin. Jos käteen sattuu jossai, niin katsokaapa levyn takakantta. Aika härskin törkeet varsilenkkarit on äijällä jalassa. Osuu taatusti ensimmäisenä silmään koko kuvasta.
Se on huumori mikä naurattaa.
Juntunen
28.10.2004 17:30:52

MITÄ HELV*****...

VARSILENKKARIT?!

Vastahan ne oli niin HYI ettei mikään. Joskus ala-asteella. 15 vuotta sitten.
Dian - "Luotaantyöntävää"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)