merix 05.03.2005 13:17:27 | |
---|
Väitän yhä tosin, että Metallican St.Angeria on myyty myös viime vuonna. Olisiko niin, että nuo yhteensä -luvut on päivitetty vanhoihin tilastoihin jostakin kumman syystä vain niiden levyjen osalta, jotka tuossa top 20 :ssa ovat seuraavinakin vuosina? Eli tilastontekijän epäjohdonmukaisuutta/laiskuutta? Olen samaa mieltä kanssasi. Ei levy jota myydään ekana vuonna yli 30000 kpl voi olla myymättä yhtään levyä seuraavana vuonna. Taitaa olla juuri niin kuin sanoit että yhteensä sarake on summattu suppeista vuosimyyntilistoista. Nyt on todistettu että eniten myydyintä levyä ei voida selvittää koska myyntiluvut eivät välttämättä ole oikein. Mistä luvuista artistit saavat osansa? Eihän ne nyt noista voi olla koska kyllähän artistit saavat pienestäkin myynnistä osansa. Joten jossain on pakko olla tarkempi lista myynnistä mutta sitä ei varmaan ole netissä. |
Fortune 05.03.2005 14:44:51 | |
---|
Mistä luvuista artistit saavat osansa? Eihän ne nyt noista voi olla koska kyllähän artistit saavat pienestäkin myynnistä osansa. Joten jossain on pakko olla tarkempi lista myynnistä mutta sitä ei varmaan ole netissä. Jep, kyllähän noista on varmasti pitkät ja tarkat listat jossakin tietokannassa, mutta tuo julkisessa verkossa oleva lista näyttää olevan jotenkin epäloogisesti kasattu, ainakin osin.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Spawn 10.03.2005 23:36:56 | |
---|
Tuo Indx:sin 2004 myydyimpien listalla olo ihmetyttää. Levyhän ei listoilla ole käynyt edes top20:ssä, mutta sai kultalevyt jo siitä kun kaupat sitä ottivat varastoihinsa pölyttymään. Kyllä tämä musiikkibisnes Suomessa kukoistaa. Hurja määrä lastenmusiikkia kaikkien aikojen myydyimpien listoilla. Fröbelin Palikoiden Sutsisatsi sijalla 15. Minullakin tuo on kasettina ollut. On sittemmin hävinnyt teille tietämättömille. "Sääli". |
guano 30.03.2005 04:39:12 | |
---|
Kussee tuo homma näköjää. Uskoisin, että esim. Apulannan levy tuolla olisi. Ellei mun silmät kussu. Taitaa tuo ÄKT vetää omaan pussiin nuoki tilastot. Tai mistäs minä tiiän. |
eleeton 20.05.2005 22:48:44 | |
---|
Kyllä se herättää toivoa että roskaa(kin) julkaisemalla voi saavuttaa taloudellista menekkiä. Lastenlevyt on kovaa kamaa. hyvää yötä! |
suvereeni 09.06.2005 10:20:09 | |
---|
Kussee tuo homma näköjää. Uskoisin, että esim. Apulannan levy tuolla olisi. Ellei mun silmät kussu. Taitaa tuo ÄKT vetää omaan pussiin nuoki tilastot. Tai mistäs minä tiiän. Apulannan levy-yhtiö ei ole ÄKT:n jäsen. Tästä taitaa johtua yhtyeen levymyynnin poissaolo listalta. |