Aihe: Halvin paikka painattaa levyjä?
1 2
Edward
10.08.2004 11:18:27

Z-Tradingistä ei kannata ottaa alle 500kpl:n paketteja, jos haluaa hyvää jälkeä; alle 500kpl tilauksien bookletit tulostetaan semmosella paskalla laser-Epsonilla. Siitä ylöspäin rupeaa sitten kansi olemaankin aika tarkka. Eipä nääs käytetä enää huonoa laser-tulostinta. Muuten mesta on ihan jees, tosin ehkä vähän hintava... Tilattiin ultra slim casella 300kpl, maksoi jotain 720e. Suosittelen ennemmin Digital Planttia, tai sitten jotain ulkomaista virmaa.
I'm just asking - Olen vain persekuningas
shak
10.08.2004 14:21:45

Z-Tradingistä ei kannata ottaa alle 500kpl:n paketteja, jos haluaa hyvää jälkeä;

Itse olen ko.fdirmasta saanut kyllä pienempiäkin eriä painettuna, ainakin edelliset 100, 300 ja 500 kpl:n erät olivat painettuja eikä lasertulostettuja.
Edward
11.08.2004 11:42:13

Itse olen ko.fdirmasta saanut kyllä pienempiäkin eriä painettuna, ainakin edelliset 100, 300 ja 500 kpl:n erät olivat painettuja eikä lasertulostettuja.

Mitä??! Vittu muistinkohan oikein... Siis jotain se myyjä kuitenkin höpisi, että kun menee 500kpl:n yli, niin painetaan jollain kunnon vehkeellä... Kyllä se meidänkin kansi, olkoon nyt sitten tulostettu tai painettu, ihan hyvältä näyttää, ei siinä mitään... Olisi vain saanut vielä parempaa, jos olisi ottanut enemmän...siis yli 500..
I'm just asking - Olen vain persekuningas
shak
12.08.2004 22:06:34

Mitä??! Vittu muistinkohan oikein... Siis jotain se myyjä kuitenkin höpisi, että kun menee 500kpl:n yli, niin painetaan jollain kunnon vehkeellä... Kyllä se meidänkin kansi, olkoon nyt sitten tulostettu tai painettu, ihan hyvältä näyttää, ei siinä mitään... Olisi vain saanut vielä parempaa, jos olisi ottanut enemmän...siis yli 500..

Kyllä ne tekee vaikka 50 kpl:n erän jos siitä erikseen maksaa. Tosin se ei sitten ole se halvin vaihtoehto. Varsinkin nykyään kun joka paikasta löytyy tuommoinen värilaser / digipainokone jolla sen pienemmän erän tekee hyvin mielellään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)