Suunnitelmissani (-mme) olisi tehdä "demolevy" (kotistudiossa ja kotipoltolla), joka sisältäisi oman materiaalin lisäksi muutaman Jenkki-alkuperää olevan biisin omilla suomennoksilla ja muutaman suomalaisen, muiden tekemän ja aiemmin esittämän kappaleen. Nämä coverit olisi tarkoitus tietenkin sovittaa uusiksi - alkuperäistä kunnioittaen (lähinnä kyseeseen tulisi sävellajin vaihto ja erilainen taustainstrumenttivalikoima). Tätä äänitettä ei siis olisi tarkoitettu julkiseen esitykseen, vaan sen tehtävänä olisi esitellä omia taitoja ja kykyjä yhtiöille, jotka mahdollisesti voisivat antaa väylän päästä julkaisutoiminnassa alkuun. Täällä on aiheesta kirjoiteltu (ja olen Teoston sivua lukenut), mutta yksiselitteistä vastausta en edes rivien välistä ole saanut lupakysymyksiin. Eli nyt kaikki asiasta tietävät voisivat ystävällisesti kertoa - minulle ja muille - mitä lupia edelläkuvatun kaltaiseen tuotokseen tarvitaan. Ja edelleen korostan, että vielä ei ole tarkoitus tehdä yleiseen julkaisuun tarkoitettua materiaalia (vai tulkitaanko demo, jota postitetaan levy-yhtiöille sellaiseksi?). Olen erittäin kiitollinen jo etukäteen asiatiedosta! |