Aihe: Mikserin,Soundclickin kaltaisia palveluita ?
1
JPQ
16.12.2005 03:15:04

Mikserin,Soundclickin kaltaisia palveuita ? ja onko syytä jostain
syystä välttää jälkimmäistä?
Johnny Buzz
16.12.2005 09:31:15

www.garageband.com on ihan toimiva palvelu. Itse kommentoimalla saa omille biiseille kommentteja.
salmivaara
16.12.2005 12:40:25

www.garageband.com on ihan toimiva palvelu. Itse kommentoimalla saa omille biiseille kommentteja.

Viitsitkö tarkentaa?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Johnny Buzz
16.12.2005 23:11:29

Viitsitkö tarkentaa?

Juu toki. Eli tuolla Garage Bandissä toimii sellainen Mikseri.netin kommenttirinkiä vastaava systeemi, mutta huomattavasti kehittyneempi versio. Eli kun kommentoit muiden biisejä, niin niiden avulla saat sitten kommentteja omille biiseillesi. Myös antamasi kommentit saavat arvioita ja mitä parempia arvioita kirjoitat, sitä enemmän saat itsellesi arvioita. Muistaakseni pitää ensin arvioida jokunen biisi ensin, ennen kuin voi uploadata itse biisin.

Tossa Garage Bandissä on se hyvä puoli, että sieltä saa rakentavia arvioita musalleen, koska kommentien laadullakin on merkitystä. Suosittelen lämpimästi. Voi aluksi tuntua vähän hankalalta, mutta arvioiminen on itse asiassa ihan mukavaa, koska tuolta löytää samalla paljon hyvää uutta musaa. Biisien taso on tuolla huomattavasti korkeampi kuin esim. Mikserissä, sillä matskua löytyy bändeiltä ympäri maailmaa.
Sliv
17.12.2005 10:13:25
www.myspace.com

irc-gallerian ja Mikserin risteytys ;)

Jenkit tuota taitaa ainakin suosia. Euroopassa myös suosittu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)