Province 26.12.2003 22:34:06 | |
---|
Moi! Olen stadilainen 50 v. markkinointiekonomi ja olen suunnittelemassa perinteisen Rock'n'Rollin tapahtumaa. Nykyään kaikki on kuulemma rokkia - se on kaukana oikeasta rock'n'roll:sta!! Kuunnelkaa Jailhouse Rock, Rock Around The Clock - se on sitä OIKEAA rokkia!!. Laulajat ja bändit - jos vedätte oikein hirvimäisesti sitä, kertokaa kaikki itsestänne, katsotaan. Terveisin, Kai Jääskeläinen Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
superfly 28.12.2003 16:34:20 | |
---|
Nykyään kaikki on kuulemma rokkia - se on kaukana oikeasta rock'n'roll:sta!! Kuunnelkaa Jailhouse Rock, Rock Around The Clock - se on sitä OIKEAA rokkia!!. Olihan mielipide. Rock kehittyy siinä missä kaikki muukin musiikki, olisi aika surkeaa jos kaikki vetäis noita viiskytluvun juttuja vielä vuonna 2050. Ei kannata jumittua sinne rock-musiikin aamuhämäriin vaikka ikää jo olisikin. Minun mielestä rock -musiikki voi tänään paremmin kuin kertaakaan sitten 70 -luvun.
Harppu on alaston piano |
Vilhelmus 28.12.2003 17:03:15 | |
---|
Olihan mielipide. Come on, kyse oli tapahtuman järjestämisestä.. |
superfly 28.12.2003 17:13:29 | |
---|
Come on, kyse oli tapahtuman järjestämisestä.. Silti. Ei tuommonen jääräpäisyys toimi ainakaan mainoslauseena kovin hyvin. Harppu on alaston piano |
Province 28.12.2003 17:21:35 | |
---|
Jos jotain musaa soitetaan rokkina, täytyy sen ainakin täyttää tekniset perusasiat, muuten se on muuta! Vertaa valssi, tango, fox, beat, twist - kaikissa on peruspulssi vaatimuksena! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |
moikki 29.12.2003 16:16:00 | |
---|
Lasketaanko hurriganes tämmöseksi rokiksi? Let`s rock like fuck! by Mike Monroe |
Province 29.12.2003 16:18:41 | |
---|
Hurriganes edustaa nimenomaan oikeaa perinteistä suoraviivaista, teeskentelemätöntä, aitoa ilman teknisiä kusetuksia toteutettua ROCK'N'ROLLIA! Remu is the best in Finland! Kai "KAJA" Jääskeläinen
The Hound Dog Man |