Aihe: Mistä blanco-levyjä?
1
Jaippe
06.12.2003 23:59:07
Elikkäs. Ollaan saatu demo miksausta vaille valmiiksi ja kannet tulee paikalliselta painolta. Nyt pitäisi enää löytää jostain tyhjiä levyjä+kansia ilman TDK CD-R tms. tekstejä. Mistä näitä saisi? Mielellään tietysti edes keskitasoisia laadultaan.

08.12.2003 08:39:59
Elikkäs. Ollaan saatu demo miksausta vaille valmiiksi ja kannet tulee paikalliselta painolta. Nyt pitäisi enää löytää jostain tyhjiä levyjä+kansia ilman TDK CD-R tms. tekstejä. Mistä näitä saisi? Mielellään tietysti edes keskitasoisia laadultaan.

Anttila,, Levykaupat ??
"Lauluni tulevat jostain tuolta siniseltä taivaalta" Unto Mononen
nenä
08.12.2003 12:26:00
Cruzbrokersista voit kysellä. Itse en ole muista kaupoista löytänyt päältä tyhjiä. Voit varmaan kysellä myös levypainattamoilta (CD-linja etc.) josko möisivät. Ilmottelethan täällä, jos löydät ja hintaa kanssa.

Tyylikkäät saa myös ostamalla esim. PC-Superstoresta sellasia cd:n muotosia tarralappuja ja printtailla niitä omalla printterillä. Hintaa jokaselle levylle tulee vaan parikymmentä senttiä enemmän.
shak
08.12.2003 15:12:28

Ainakin ne mustesuihkarilla printtailtavat cd-levyt on blankkoja myös label-puolelta, hinta tosin vähän suurempi kuin normaalilla cd-r:llä.

Noita tavallisia blankkoja cdr:ä saa spindle-pakattuina monesta paikasta, luulisi ainakin verkkokauppa.comista saavan. Noissa ei sitten ole niitä jewelboxeja, vaan kuoret pitää ostaa erikseen.
jlounash
12.12.2003 16:36:32
halpoja spindle-pakattuja ainakin oon ostellut
clas ohlsonilta
(www.clasohlson.fi)
jannu
23.12.2003 03:08:53
Ainakin ne mustesuihkarilla printtailtavat cd-levyt on blankkoja myös label-puolelta, hinta tosin vähän suurempi kuin normaalilla cd-r:llä.

Mitenkäs tapahtuu käytännössä tuo printtaaminen?
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
Mättöpiiska
27.12.2003 08:57:32
Verbatim-merkkisissä on täysin valkoinen label-puoli. Niitä sai mm. Gigantista.
Tässä lauseessa on kirjoitusvirha.
J.Mikkola
30.12.2003 04:15:19 (muokattu 30.12.2003 04:17:20)
Mitenkäs tapahtuu käytännössä tuo printtaaminen?

Epson print CD-softalla väsään grafiikat.

Kun valmista, laitan levyn "levykelkkaan", valitsen tulostimelta cd-tulostuksen, työnnän kelkan tulostimeen ja printtaan. Sitten vaan kelkka pihalle ja ihaillaan työn tuloksia.

Noin siis mulla. Hieman kömpelöä noin suurempaan sarjatuotantoon.

http://www.epson.fi/products/printers/inkjet/stypho950/

EDIT: Aiheeseen. Nettikaupoissa näkyy noita alle 50c/kpl aihioita. Ne houkuttelis, mutta mitäköhän mahtaa olla laatu. Onko kellään niistä kokemuksia?
Mikä ei tapa, sattuu ihan stanasti
jannu
30.12.2003 21:58:17
Epson print CD-softalla väsään grafiikat.

Kun valmista, laitan levyn "levykelkkaan", valitsen tulostimelta cd-tulostuksen, työnnän kelkan tulostimeen ja printtaan. Sitten vaan kelkka pihalle ja ihaillaan työn tuloksia.

Noin siis mulla. Hieman kömpelöä noin suurempaan sarjatuotantoon.

http://www.epson.fi/products/printers/inkjet/stypho950/

EDIT: Aiheeseen. Nettikaupoissa näkyy noita alle 50c/kpl aihioita. Ne houkuttelis, mutta mitäköhän mahtaa olla laatu. Onko kellään niistä kokemuksia?

Eli siis tarttee tuon nimenomaisen printterin. Ei taida onnistua mun paskalla Epson c20ux:lla...
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)