Tmp 08.03.2004 21:00:58 | |
---|
Eli olisiko kellään osoitteita johon voisi lähettää demoja arvosteltaviksi kyseisiin lehtiin? Jos ollaan tehty 12 biisin omakustanne niin kannattaako se lähettää kokonaisuudessaan, pari biisiä vai n. 5 biisiä? Lehtien nettisivuilta en löytänyt vastauksia. Olen kiitollinen kaikille vastanneille. "Mutta jos [sota] tulee, niin toivottavasti kukaan ei kuole eikä haavoitu pahasti." - Eclipse |
Jarkko. 09.03.2004 09:32:08 (muokattu 09.03.2004 09:34:15) | |
---|
Eli olisiko kellään osoitteita johon voisi lähettää demoja arvosteltaviksi kyseisiin lehtiin? http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=12&t=28866 :ssa oli ainakin osa noista mainittu. Kyseisistä lehdistä tieto varmaan löytyisi myös, eli lähikauppaan tai kirjastoon kipaisemalla selvinnee. Jos ollaan tehty 12 biisin omakustanne niin kannattaako se lähettää kokonaisuudessaan, pari biisiä vai n. 5 biisiä? Jos demopalstalle, niin pari parasta biisiä. Omakustanteiden osalta viestiketjussa http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=2&t=42700 keskusteltiin aiheesta. |
none 10.03.2004 01:53:30 | |
---|
Eli olisiko kellään osoitteita johon voisi lähettää demoja arvosteltaviksi kyseisiin lehtiin? Jos ollaan tehty 12 biisin omakustanne niin kannattaako se lähettää kokonaisuudessaan, pari biisiä vai n. 5 biisiä? Lehtien nettisivuilta en löytänyt vastauksia. Olen kiitollinen kaikille vastanneille. Huoooh. Ei niitä demoja kannata tolla asenteella edes vaivautua lähettämään mihinkään. Odota vaan, kyllä joku tulee vielä hakemaan ne sulta himasta. "Äiti kuorii banaanin, äiti syöttää salaatin..." |
Peki 21.03.2004 21:54:54 | |
---|
Huoooh. Ei niitä demoja kannata tolla asenteella edes vaivautua lähettämään mihinkään. Odota vaan, kyllä joku tulee vielä hakemaan ne sulta himasta. "Äiti kuorii banaanin, äiti syöttää salaatin..." mikähän tässäkin oli ongelmana? mun mielestä aika asiallinen kysymys. Varsinkin kun joku ystävällinen vielä vastasi siihen. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Fortune 22.03.2004 14:56:14 | |
---|
mikähän tässäkin oli ongelmana? mun mielestä aika asiallinen kysymys. Varsinkin kun joku ystävällinen vielä vastasi siihen. Ilmeisesti kommentoijan mielestä muiden kuin 15 breikkaamatonta demoa tehneiden raakkibändien ei kannata edes yrittää saada musiikkiaan julki. Siis sellaisten, joilla levy-yhtiöiden ja demopalstojen osoitteet ovat tatuoituina kämmenselkiin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
kivi 22.03.2004 22:25:56 (muokattu 22.03.2004 22:27:03) | |
---|
Ilmeisesti kommentoijan mielestä muiden kuin 15 breikkaamatonta demoa tehneiden raakkibändien ei kannata edes yrittää saada musiikkiaan julki. Ei, vaan veikkaisin ennemmin syyksi, että kyllä ne lehtien osoitteet löytyvät vaivatta vaikka Rockdatasta. Ja demo-osoitteet ovat ne yleensä niillä verkkosivuillakin, vähintään niin, että toimituksen kautta välitetään demo perille. Kaikkien levy-yhtiöiden yhteystiedot ovat kotisivuilla, kohdassa "kontakti" tms. |
none 22.03.2004 23:38:57 | |
---|
Ilmeisesti kommentoijan mielestä muiden kuin 15 breikkaamatonta demoa tehneiden raakkibändien ei kannata edes yrittää saada musiikkiaan julki. Siis sellaisten, joilla levy-yhtiöiden ja demopalstojen osoitteet ovat tatuoituina kämmenselkiin. No offense. Välillä vain vituttaa tai ehkäpä kuitenkin enemmän huvittaa pullamössöpopparien laiskuus, kun kaikki pitäisi saada napin painalluksella nenän eteen. Tarkoitin sitä, että ellei jaksa mennä lähimpään lehtipisteeseen tai kirjastoon ottamaan osoitteista selvää, bändiä ei voi ainakaan sinnikkyydestä kiitellä. Tuskin tuolla asenteella viitsii kävellä edes postilaatikolle asti. Samalla voi vähän vilkaista demopalstojen ohjeita ja katsoa, millaiseen lehteen ja millaiselle arvostelijalle demonsa lähettää. Ettei tule laitettua hevilehteen humppademoa tai päin vastoin. Voi niillä säästyneillä postimerkkirahoilla ostaa sitten vaikka Hubba-Bubbaa. Tässä vielä pari KUUMAA VINKKIÄ: Kokeilepa laittaa Googleen hakusanaksi "Rumban demot". Tai klikata Soundin nettisivuilta sitä kohtaa, jossa lukee "demoefekti". Äh, emmä jaksa. Itsepähän kärsitte laiskuudestanne. |
Tellervo 24.03.2004 17:07:18 (muokattu 24.03.2004 17:09:02) | |
---|
No offense. Välillä vain vituttaa tai ehkäpä kuitenkin enemmän huvittaa pullamössöpopparien laiskuus, kun kaikki pitäisi saada napin painalluksella nenän eteen. Ymmärrän tuskasi. Löytyyhän jo tältäkin sivustolta vaikka minkä verran tietoa, jos vain vaivautuu etsimään. Nimim. Entinen opettaja, tuskallisen tuttu napinpainallus-syndrooman kanssa... "Mitä tässä tehtävässä pitää tehdä?" (kirkas ja viaton katse juuri ohjeistuksen jälkeen) "Minä kerroin sen juuri. Lisäksi se kerrotaan siinä tehtävänannossa täsmälleen silmiesi alapuolella." "Emmä jaksa lukea." "Well, no can do." Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Tmp 26.03.2004 18:16:32 | |
---|
Minä en niitä osoitteita lehtien sivuilta löytänyt, joten ajattelin että jos jollakin olisi ne valmiina niin voisi ystävällisesti auttaa. Olin juuri kahlannut läpi kaikki ne rockdatan levy-yhtiöt. Jos käy töissä 8h/päivä ja viikonloppuisin tekee 12h päiviä levyn parissa, niin mietin että joku olisi ehkä voinut pelastaa minut siltä kirjastonjuoksurumbasta. Jos tuosta vedit herneet nenään niin ehkä sinä voisit yrittää välillä tehdä jotain rakentavaa. Anteeksi hoono soomi, en ole suomenkielinen. Nyt voit suuttua vaikka siitäkin. "Mutta jos [sota] tulee, niin toivottavasti kukaan ei kuole eikä haavoitu pahasti." - Eclipse |